Lumisade on persujen syytä

Hyvät ihmiset. Oletteko huomanneet, että lunta on täällä etelässäkin satanut joka paikassa lyhyen ajan kuluessa vähintään 20 cm. Onkohan se persujen syytä? Uskon siitä huolimatta tai sen takia, että suurin osa lumitöihin "lupautuneista" ihmisistä tekee parhaansa kulkuväylien aukipitämiseksi. Sitä en ymmärrä, että jotkut auraajat läjittävät joka talvi pysyvästi lumia sellaisiin paikkoihin, joihin niitä ei saa läjittää ja paikkoihin ja joissa ne peittävät näkyvyyttä ja aiheuttavat suunnatonta vaaraa lapsille! Valitettavasti Hämeenlinnan keskustassa, Kaurialassa, Hätilässä , Kankaantakana, Pullerinmäellä, Hauholla, Lammilla, Rengossa jne. on myös kiinteistöjä, joilla ei ole tarkoitustakaan hoitaa lumityövelvoitettaan. Odotetaan, että kesä hoitaa. Ihmetyttää, että tämä on jatkunut vuodesta toiseen, eikä tähän kukaan puutu. Kenen näitä asioita kuuluu valvoa? Vaaran lisääntymisen kohdalla poliisin vai kenen? Vai onko näidenkin asioiden kohdalla valvonta Saarikon mainitsemalla naisella AHV:ssa, jossa valvonta suoritetaan odottamalla kirjeitä ihmisiltä ja vastataan, jos ehditään parin vuoden sisällä? Hoidetaanko muuten Hämeenlinnassa joidenkin kiinteistöjen jalkakäytävät vielä veronmaksajien piikkiin?

4

144

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuokhd

Kyselykautta potevat lapset tai tilaan palautuneet kääkät voisi heittää pois suolesta. Kaikkiin kysymyksiin vastaus on ei.

• vbhuqphb

Kyllä ei

• Perusjuttuja

Minua kyllä huolestuttaa, onko tämä asia selvitetty ja tutkittu etukäteen tarpeeksi hyvin.

• Faktaaon

Kysy Lululta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      162
      1588
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      148
      1237
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      899
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      70
      846
    5. 54
      731
    6. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      63
      727
    7. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      46
      715
    8. 87
      637
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      193
      598
    10. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      582
    Aihe