Ehkä 3 vuoden kuluttua olen valmis TtM ja työllistymispaikat joko ammatillinen aste (lähihoitajakoulutus) tai AMK.
Voisiko joku kertoa vilpittömästi peruspalkkansa, mikäli näitä töitä tekee? Tai tuntipalkan, mikäli "keikkailee"?
Terveystieteiden opettajan palkka?
4
5803
Vastaukset
- Niima
En vastaa juuri ollenkaan sinun kysymykseen, mutta olisin kauhean kiinnostunut kuulemaan sulta kokemuksia koulutuksesta. Olen itse just tänä keväänä hakemassa maisteri-koulutukseen, valmistuin AMKsta 2003. Opiskeletko täyspäiväisesti vai työn ohessa? Kuuluuko koulutukseen jonkinlaista työharjoittelua? Mitä sivuaineita olet lukenut ja missä yliopistossa opiskelet? Mikä on sun peruskoulutus; sairaanhoitaja?
AMKopettajan palkasta tiedän itse sen verran, että tuttu vastavalmistunut opettaja AMKssa tienasi vuonna 2003 n. 40 000euroa vuodessa.- kuutti6
Opiskelen työn ohessa, eli teen täysipäiväistä 3-vuorotyötä. Pystyn siis melko helposti saamaan vapaata kursseille, joihin haluan ehdottomasti osallistua (luennoille).
Olen sh(AMK) ja opiskelen Kuopiossa. Tämä työn ohessa opiskelu tarkoittaa sitä, että vapaa-aikaa jää niukasti, mutta toisaalta olen mielestäni saanut kohtuullisen runsaasti opintosuorituksia tehdyksi näin työn ohessa.
Olen TtM -opettajakoulutuksessa ja täällä Kuopiossa se tarkoittaa sitä, että mitään sivuaineita ei valita. Ope-koulutukseen kuuluu sen sijaan pakollisena 15 ov kasvatustiedettä, eli sitä voidaan pitää sivuainevalintana.
Koulutukseen kuuluu työharjoittelua. Eka vuonna käymme vain tutustumassa open työhön oppilaitoksissa yms. Seuraavana vuonna suunnittelemme opetusta ja jo toteutamme sitä. Viimeisestä harjoittelusta (3. vuonna) en tiedä.
Joka tapauksessa koulutus on todella mielenkiintoista mielestäni ja ilmapiiri on innoittava. Tuntuma on, että sekä opiskelijat että opettajat ovat motivoituneita.
Tsemppiä hakuun Niima, et tule valintaa katumaan. - TtM-opettaja
kuutti6 kirjoitti:
Opiskelen työn ohessa, eli teen täysipäiväistä 3-vuorotyötä. Pystyn siis melko helposti saamaan vapaata kursseille, joihin haluan ehdottomasti osallistua (luennoille).
Olen sh(AMK) ja opiskelen Kuopiossa. Tämä työn ohessa opiskelu tarkoittaa sitä, että vapaa-aikaa jää niukasti, mutta toisaalta olen mielestäni saanut kohtuullisen runsaasti opintosuorituksia tehdyksi näin työn ohessa.
Olen TtM -opettajakoulutuksessa ja täällä Kuopiossa se tarkoittaa sitä, että mitään sivuaineita ei valita. Ope-koulutukseen kuuluu sen sijaan pakollisena 15 ov kasvatustiedettä, eli sitä voidaan pitää sivuainevalintana.
Koulutukseen kuuluu työharjoittelua. Eka vuonna käymme vain tutustumassa open työhön oppilaitoksissa yms. Seuraavana vuonna suunnittelemme opetusta ja jo toteutamme sitä. Viimeisestä harjoittelusta (3. vuonna) en tiedä.
Joka tapauksessa koulutus on todella mielenkiintoista mielestäni ja ilmapiiri on innoittava. Tuntuma on, että sekä opiskelijat että opettajat ovat motivoituneita.
Tsemppiä hakuun Niima, et tule valintaa katumaan.Miten ihmeessä teillä on vain 15 ov kasvatustieteitä maisteriopinnoissa? Turussa meillä ainakin oli 35ov.
- kuutti61
TtM-opettaja kirjoitti:
Miten ihmeessä teillä on vain 15 ov kasvatustieteitä maisteriopinnoissa? Turussa meillä ainakin oli 35ov.
on tosiaan tuo 15 ov vain kasvatustiedettä. Näissähän on eroja tosiaan näiden koulujen välillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk682259Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921506Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621312Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll711299- 1271184
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901021- 70998
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72943- 115915
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍85912