Onko käyttökokemuksia Caposta? Kiinnostaisi siirtyä kalustoon, jolla ei tarttis kääntyä hiekkatieltä takaisin.
Olen koeajanut kerran ja tykkäsin kovasti, mutta miten on luotettavuuden ja onko huollot kalliita.
Vaikuttaa niin hi-teciltä, mutta oli kyllä hyvä ajaa.
Caponord kokemuksia
5
4982
Vastaukset
- Kuitenkin...
Aprilia on makee ja varmasti hyvä,mutta minä ottaisin sinuna Varaderon sillä Suomi on Honda maa valitettavasti.
Itselläni on Yamaha...R1. - Capo-02
Itselläni on Capo-02. Olen ajanut 35000km.
Tapahtumat/pyörä:
-ajettu 2000 km - Etujarrulevyt vääntyivät, takuu korvasi; on muuten kalliit.
-ajettu 9500 km - Takajousen esijannityksen säätö-öljy tuli ulos, takuu korvasi; 950 km kotiin Naantaliin jouset pohjassa kaks päällä, oli aika kivireki.
Muuten, Capo on mahtava ja luotettava pyörä. Koneessa ei ole ollut mitään häikkää. Nyt on takana 35000 km, kone avattiin, eikä venttiilejä tarvittu säätää. Se taittuu mutkiin tosi pehmeesti, ja kantaa hyvin kaikki tykötarpeet, ehkä vähän yläpainoinen, siksi mulla on madalletty satula. Olen kilpaillut aikoinani ENDUROA ja omistanut noin 20 pyörää. Seuraava pyöräni olisi Yamaha ABS, tai Capo ABS, mutta ne muutti visiiriä kapeaks. :::SUOSITTELEN - Olli
Mulla on ollut -02 vuoden keväästä Caponord ja sillä on tullut taivallettua n. 41tkm ilman murheita. Matkaa on tehty kaikenlaisilla teillä - tuhansia hiekkateillä - suurimmat miinukset ovat korkea paino ja hieman löysä etupää. Syksyllä laitoin rupulikumit alle ja meno oli vain hauskempaa kun voimaa piisaa. 30t huolto oli kallis mutta muuten ihan normaalia tasoa.
- Capo-02
Moi. Mitkä rupulikumit laitoit alle? Mitä maksoi? Miten käyttäytyy asfaltilla? Entä hauskuus sorapinnalla / metsätiellä? Anna kokonaislausunto. Itse ostin Metzelerin alkuperäiset. Ajoin ensimmäiset ihan loppuun noin 26000 km; kudokset näkyi jo, kolmannet laitetaan kesäkuussa, onko jo pitänyt säätää venttiilit, tai jotain muuta? Mittarissa 39000 km. PS jousituksen linkit kannaatta rasvata tosi massiivisesti//vesi pääsee sinne!!
- Metusaalem
Kiitos kokemuksista. Juuri nuo asiat mietitytti, nyt on helpompi miettiä jatkoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2474639Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii773086- 472473
- 281813
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451777- 811470
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851295PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69958
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894