Miksi Uuniseppien hyötysuhteet ovat niin huonoja?

afds1432

Miksi Tiileri saa takkojensa hyötysuhteet aina 91 prosenttiin saakka, mutta Uunisepillä ne ovat keskimäärin paljon heikompia?

9

117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suhteeton_aloitus

      Kahden rivin provoaloitus, tälle olisi aihetta jos Tiilerin hyötysuhde olisi 100 pros

    • Vuosi2022

      Uuniseppien takat eivät täytä vuoden 2022 päästömääräyksiä. Jos ostat nyt Uuniseppien takan, talosi jälleenmyyntiarvo laskee 2022 alusta lähtien. Uunisepät eivät saaneet takkoihinsa edes vuoden vuoden 2018 alusta pakollisiksi tulleita energiamerkkejä. Itse ostaisin vain sellaisten takkavalmistajien takkoja, joiden takoissa on energiamerkit ja jotka täyttävät vuoden 2022 päästörajat.

      • Tilaaja

        Erinomainen tiedoite.
        Suurkiitos siitä!
        Tilaan ensiviikolla takan ja leivinuunin hyväksi kehutulta uunimuurarilta!


    • nykyaikainen

      Tiilerin tiilitakka on pirun ruma. Ei kukaan enää halua tiilestä muurattua takkaa, jossa on kurat välissä. Tehdastekoinen takka on nykyaikaa ja miellyttää silmää. Autotkin ostetaan nykyään tehdastekoisina.

      • mutsis

        Niin missä ei kelpaa?
        Suomi kai kyseessä?
        Jenkkien asunto-ohjelmissa remppojen jälkeen puhuttiin tiilitakoista olkkareissa taideteoksina ym.


    • Autobeltisebbä

      Nyt kyllä sakkasi.
      Minulla on auto tekeillä
      pihavajassa niinkuin useasti ennenkin
      menneitten vuosikymmenien aikana.
      Meni vanha jo niin huonoksi,että piti uutta alkaa värkkäämään.Uudessa on jo alustalevy hitsattuna,että ollaan siis suhteellisen pitkällä.

      Hyvää kevään odotusta vaan sullekin.
      Kerron autosta taas joskus.

    • UunoSeppo

      Saa nähdä, koska Turun Uuniseppien kone leikkaa kiinni.
      Liikevoitto
      2014 -10,3%
      2015 -7,2%
      2016 -4,3%
      2017 -9,6%

    • Tuskinyli80

      Hyötysuhdetta voi mitata eri tavoilla, suora ja epäsuora. Arina näyttää olevan erilainen.

    • Kingisepiltä

      Paras pöntsäkkä murjuusi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3467
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2089
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      201
      1773
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1685
    5. 80
      1155
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      272
      1034
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      126
      984
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      929
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      885
    Aihe