Olen erittäin onneton tumma (värjätty) nainen. Ei ole elämässä koskaan mennyt hyvin, enää en osaa edes haaveilla. Suruja on ollut enmmän kuin iloja. Ei ole sujunut rakkausasiat ei perhe, ei raha eikä työ. Raadan ja raadan ja olen yksinäinen. Onko mitään hyvää näkyvissä tässä elämässä vielä? Jos ei niin saa loppua koko elämä.
Nostaako joku mulle kortteja?
3
60
Vastaukset
- Lydia_
Älä elä mennee suruissa, äläkä mieti liikaa mitä tulevaisuus tuo tulleessaan. Elä tässä hetkessä ja näe, että mahdollisuuksia muutokseen niin ulkoisesti kuin sinussa sisäisestikin on koko ajan läsnä.
Epäilemättä tarvitsisit nyt ystävää ja rakkautta elämääsi, toisaalta pimeydessä sen valon näkee monesti kaikkein kirkkaimmin. Toivo loistaa sinne, missä sen voi luulla jo kadottaneense kirkkaasti. Sinun on uskottava itseesi, ja tiedettävä mitä haluat, mitkä asiat korjaisivat tilannetta parhaaseen suuntaan, ja mitkä asiat edelleen korjattuna voisivat tuottaa sinulle nautintoa ja iloa.
Älä ole kohtuuton itseäsi, tai ketään kohtaan. Mieti tarkkaan mitkä asiat sinua polttavat loppuun, ja ajattele niin että ei monilla muillakaan niin helppoa monesti ole. Jos osaa tuntea myötätuntoa vaikka vaikeissakin tilanteissa, niin se on aina suuri askel ymmärtää muidenkin näkökulmia, jolloin itseäänkin voi lopulta ymmärtää taas paremmin. Joka tapauksessa elämäsi tarvitsee muutosta itsestäsi käsin, ja siinä suuri voima on ymmärrys ja myötätunto, siis se että ymmärtäisit ympärilläsi olevia ihmisiä, sekä että tulisit myöskin itse tilanteissa parhaiten ymmärretyksi. Elämän salaisuus on joidenkin viisaitten mukaan juurikin siinä, miten ymmärrämme toisia ihmisiä. Aika ajoin se tuntuu raskaalta ja vaikealta, vaikka ei pohjimmiltaan sitä olekaan, älä siis ajattele kohtuuttomia, vaan ole myös käytännöllisempi, ja ajattele asioita myös käytännön ja yhteisen hyvän mukaan.
Toivotan valoa elämääsi tulevan kevään myötä. - kyynel5ilmä
Kiitos vastauksesta, vaikka ei tänä yhtään lohduttanut. Toivon vain etten olisi ikinä syntynytkään, tämä elämä on ollut niin paska!
- Anonyymi
Voiko täällä nostella kortteja toiselle, vai onko yksi henkilö joka nostaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768372Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583253- 372576
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182175Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto362139- 262138
- 131907
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151713- 641670
- 181619