Nostaako joku mulle kortteja?

kyynel5ilmä

Olen erittäin onneton tumma (värjätty) nainen. Ei ole elämässä koskaan mennyt hyvin, enää en osaa edes haaveilla. Suruja on ollut enmmän kuin iloja. Ei ole sujunut rakkausasiat ei perhe, ei raha eikä työ. Raadan ja raadan ja olen yksinäinen. Onko mitään hyvää näkyvissä tässä elämässä vielä? Jos ei niin saa loppua koko elämä.

3

84

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lydia_

Älä elä mennee suruissa, äläkä mieti liikaa mitä tulevaisuus tuo tulleessaan. Elä tässä hetkessä ja näe, että mahdollisuuksia muutokseen niin ulkoisesti kuin sinussa sisäisestikin on koko ajan läsnä.

Epäilemättä tarvitsisit nyt ystävää ja rakkautta elämääsi, toisaalta pimeydessä sen valon näkee monesti kaikkein kirkkaimmin. Toivo loistaa sinne, missä sen voi luulla jo kadottaneense kirkkaasti. Sinun on uskottava itseesi, ja tiedettävä mitä haluat, mitkä asiat korjaisivat tilannetta parhaaseen suuntaan, ja mitkä asiat edelleen korjattuna voisivat tuottaa sinulle nautintoa ja iloa.

Älä ole kohtuuton itseäsi, tai ketään kohtaan. Mieti tarkkaan mitkä asiat sinua polttavat loppuun, ja ajattele niin että ei monilla muillakaan niin helppoa monesti ole. Jos osaa tuntea myötätuntoa vaikka vaikeissakin tilanteissa, niin se on aina suuri askel ymmärtää muidenkin näkökulmia, jolloin itseäänkin voi lopulta ymmärtää taas paremmin. Joka tapauksessa elämäsi tarvitsee muutosta itsestäsi käsin, ja siinä suuri voima on ymmärrys ja myötätunto, siis se että ymmärtäisit ympärilläsi olevia ihmisiä, sekä että tulisit myöskin itse tilanteissa parhaiten ymmärretyksi. Elämän salaisuus on joidenkin viisaitten mukaan juurikin siinä, miten ymmärrämme toisia ihmisiä. Aika ajoin se tuntuu raskaalta ja vaikealta, vaikka ei pohjimmiltaan sitä olekaan, älä siis ajattele kohtuuttomia, vaan ole myös käytännöllisempi, ja ajattele asioita myös käytännön ja yhteisen hyvän mukaan.
      Toivotan valoa elämääsi tulevan kevään myötä.

• kyynel5ilmä

Kiitos vastauksesta, vaikka ei tänä yhtään lohduttanut. Toivon vain etten olisi ikinä syntynytkään, tämä elämä on ollut niin paska!

• Anonyymi

Voiko täällä nostella kortteja toiselle, vai onko yksi henkilö joka nostaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      74
      1359
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      243
      1249
    3. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1061
    4. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      254
      1032
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      51
      755
    6. 64
      714
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      62
      707
    8. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      39
      688
    9. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      651
    10. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      30
      607
    Aihe