Esakallion tanssilippu 30 euroa?

someronkusettaja

Mikäs ihmeen järki tässä nyt oikein mahtaa olla kun tanssilippu Esakallion tansseissa on juhannuksena aattona 30€? Se on tannssilipusta aivan liikaa. En muista että koskaan olisi ollut noin paljon. Orkesterit maksaa saman myös muualla ja liput on silti vain 15-18 euroa. Härskiä toimintaa Esakallio! Monta kertaa on siellä ollut 20e ja se oli myös liikaa ja väki äänesti jaloillaan. Eli menivät toisiin paikkoihin ja väkeä ei ole käynyt moneen vuoteen. Ahneus.
Finlanderssin tansseista 30e on nyt aivan liikaa vaikka ihan hyvä tanssiorkesteeri onkin. HÄRSKIÄ TOIMINTAA ESAKALLIO!!!

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tulpukka1

      Voi luoja. 30 tanssilipusta? Tanssikoot sitten keskenään.

      • Gultsi

        Justiinsa. Onneksi ei ole ainoa tanssipaikka


    • Kallista

      Ruusulinnassakin oli Jari Sillanpään keikalle lippu 25€, enkä mennyt silloin.

      • AhneU

        Jari Sillanpää on kuitenkin eri asia kuin Finlanders ja muut tanssiorkesterit vaikka olisi joskus aikoinaan kiertänyt tanssipaikoilla. On aivan eri luokan esiintyjä ja kassamagneetti.


      • Kaisa61

        Joo sitä me vähän ihmeteltiin, että missä sä olit 😆😆😆😆


    • ÄinäänMiäs

      Ehtookoto on ilmane.

      • Kalle56

        Jospa loistava Jari Sillanpää hinnoiteltaisiin jatkossa hieman maltillisemmin.
        Ala on suhdanneherkkää, joten orastava suosio saattaa kääntyä laskuun. Ihan vaan ylihinnoittelun takia.


    • ÄinäänMiäs

      Äläs ny, Somerolta saa hyvän panokaverin, ainaki ennen on saanu.

      • Zirro

        No ei kai 30 euroa panolipusta ole paljon. Tanssilipuksi on ylihintainen.


    • ÄinäänMiäs

      Saako täältä keskusteluapua kriisitilanteessa?

      Elämältä lähti pohja kun toteutin unelman, nimittäin sain Somerolta ekaa kertaa tissipanon.

    • Vtunapinat

      Ettekö te apinat ymmärrä että lipunhinta menee käsi kädessä ohjelmahinnan mukaan. Jos esiintyjä maksaa 30.000 -40.000 on varmasti lipun hintakin 30 euroa. Tuo on halpa hinta juhannus lipusta. Ei tanssinjärjestämistä kukaan halua tapiolla tehdä. Riskit on isoja joidenkin artistien ja bändien kohdalla.

      • Juhannusapina

        Onko finlanders noin kallis? Tuo ei ole halpa hinta tanssilipusta.


    • ÄinäänMiäs

      Ämyrissä puolestaan oli muija Vorssasta ja mä ihmettelen vieläki että miten voi olla noin musta toosa.

    • ÄinäänMiäs

      Retrohenki on hyvä palauttaa lavoille eli 70 -luku.

      Tästä saatiin esimakua Someron Ämyrillä, missä törmäsin matamiin,

      jolla oli Suomen oloihin varsin tuuhea puska.

      Ja mihin olouhteisiin tahansa.

      • Kaisa61

        Kokemattomuus on lähes alleviivaavan vahvasti esillä. Sullahan on aika vähän enää jäljellä eli kiirettä pitää 😆😆


    • Sairastatouhua

      Jussina tanssii törpöt ja juopot. En menis oli hinta mitä tahansa.

    • Nuapurpitäjäst

      Näkyy olevan pidempi juhannusfestivaali ja kolme yhtyettä. Ja kaikki sen verran tunnettuja, että jopa minä olen kuullut niiden nimet. Aloittaja väittää siis, että olis pelkästään finkkujen keikka.

      • Loimaan

        On kolme tanssiorkesteeria ja hinta on ainakinminun kukkarolle liian iso. Ne meenee keillä on varaa.


    • Sinkkujenparatiisi

      "Ei tanssinjärjestämistä kukaan halua tapiolla tehdä. Riskit on isoja joidenkin artistien ja bändien kohdalla"
      - Ei illat ole aina samanlaisia. Voitoilla pitäisi korvata tappiolliset illat.
      Saahan sitä pyytää vaikka 35 euroa ,mutta onneksi on vaihtoehtoja
      minne mennä.
      Massat liikkuu yllättävän helposti jos tälle tielle lähdetään.
      Kipurajani oli sitten 25 euroa / ilta lipusta

      • kalliithyppelyt

        tuollaisella ohjelmassa 25 euroakin on liikaa. ihan on tavallisia tanssiorkeestereita eikä mitään supertähtiä. mutta ehkä someroalaisilla on niin paljon rahaa ja paljon väkeä että tuollaaisen saa onnistumaan. kasvaako riski entisestään jos tanssivien lippu maksaa ylihintaa? kaunista kevättä kaikille ja järjen valoa.


    • dlpp

      On liikaa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      336
      3794
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1689
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      1458
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1308
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1292
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      57
      1264
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1221
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe