Missä on Suomen pahimmat kummitukset? Voin mennä tarkastaan selvin päin ja ottaa valokuvat. Milloin ilmestyy ja missä?
pahimmat kummitukset
A.R.Omapot
7
84
Vastaukset
- Efraim_Sahlberg
Nettikummitus. se esiintyy missä vaan !
- hmjaa
Suomenlinnas Turunlinnas Olavinlinnas. Louhisaare kartanos.
- Muhammed2
Oulun discoissa.
- Spöndekeisari
Kouvolassa on koko kaupunki täynnä kummituksia.
- Kamuilija
Lahden Vähäntalonkadun kummituslinnan ullakko. Turun Ruskean Talon kellari myös.
- Anonyymi
Mun kotona on aika pahoja. Mä tiedän suurimmalta osin keitä nää noidat ovat nimineen. Muutan pois tänään, koska käyvät kiinni ja aiheuttavat sairauksia.
- Anonyymi
Missä WC:ssä tahansa voi kummitella, jos pieraisee keskiyön aikaan peilin edessä !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768732Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per593301- 382654
- 272211
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182195Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto372180- 131927
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151743- 681705
- 181629