Haluaisin myydä oman elokuvan käsikirjoitukseni. Olen kohta 16-vuotias ja olen keksinyt hyvän elokuva idean, josta olen kirjoittanut jo synopsiksen. En uskalla kirjoitta vielä siitä käsikirjoitusta, jos ei ole mahdollista, että tämän ikäinen voisi sen tehdä. Tuotantoyhtiöille se kenties pitäisi soittaa, mutta onko tämän ikäisen mahdollisuus toimia edes käsikirjoittajana elokuvaan, jos on erittäin hyvä idea.
Elokuvan käsikirjoituksen myynti alaikäisenä
3
510
Vastaukset
- Anonyymi
Rehellinen mielipiteenu on että kyllä voi. Enkä usko että siihe on olemassa ikärajaa.
- Anonyymi
Alaikäisenä tarvitset jommankumman vanhemmistasi mukaan neuvotteluihin ja jos sopimus syntyy niin allekirjoitukseen.
- Anonyymi
ihan hyvä että harrastaa luovaa kirjoittamista. Elokuvakäsikirjoitusten tarjoajia on runsaasti. Suurin osa ei etene mihinkään. Eli torpataan. Omasta mielestä hyvä ei vielä tarkoita sitä että se oma käsikirjoitusidea on oikeasti hyvä elokuvayhtiön mielestä. Hyvä lähtökohta on ensin kirjoittaa kirjoja ja musiikkilyriikkaa. Ja saada ne julkaistuksi, Tai tehdä koulun päättäjäsiin näytelmän messevä käsikirjoitus. Tai kaveriporukalla julkaista oma lyhytfilmi. Tai useampia. Jos ne myyvät ( eli saavat suosiota) niin silloin voi aueta ura elokuvakäsikirjoittajana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831509Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671295Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2291262Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2041256Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121070Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041029Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134969Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65943- 85873
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123818