Haluaisin myydä oman elokuvan käsikirjoitukseni. Olen kohta 16-vuotias ja olen keksinyt hyvän elokuva idean, josta olen kirjoittanut jo synopsiksen. En uskalla kirjoitta vielä siitä käsikirjoitusta, jos ei ole mahdollista, että tämän ikäinen voisi sen tehdä. Tuotantoyhtiöille se kenties pitäisi soittaa, mutta onko tämän ikäisen mahdollisuus toimia edes käsikirjoittajana elokuvaan, jos on erittäin hyvä idea.
Elokuvan käsikirjoituksen myynti alaikäisenä
3
449
Vastaukset
- Anonyymi
Rehellinen mielipiteenu on että kyllä voi. Enkä usko että siihe on olemassa ikärajaa.
- Anonyymi
Alaikäisenä tarvitset jommankumman vanhemmistasi mukaan neuvotteluihin ja jos sopimus syntyy niin allekirjoitukseen.
- Anonyymi
ihan hyvä että harrastaa luovaa kirjoittamista. Elokuvakäsikirjoitusten tarjoajia on runsaasti. Suurin osa ei etene mihinkään. Eli torpataan. Omasta mielestä hyvä ei vielä tarkoita sitä että se oma käsikirjoitusidea on oikeasti hyvä elokuvayhtiön mielestä. Hyvä lähtökohta on ensin kirjoittaa kirjoja ja musiikkilyriikkaa. Ja saada ne julkaistuksi, Tai tehdä koulun päättäjäsiin näytelmän messevä käsikirjoitus. Tai kaveriporukalla julkaista oma lyhytfilmi. Tai useampia. Jos ne myyvät ( eli saavat suosiota) niin silloin voi aueta ura elokuvakäsikirjoittajana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä392095Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi1861545- 941401
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421209- 1151118
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1351050Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251010- 74970
- 70894
- 250886