Haluaisin myydä oman elokuvan käsikirjoitukseni. Olen kohta 16-vuotias ja olen keksinyt hyvän elokuva idean, josta olen kirjoittanut jo synopsiksen. En uskalla kirjoitta vielä siitä käsikirjoitusta, jos ei ole mahdollista, että tämän ikäinen voisi sen tehdä. Tuotantoyhtiöille se kenties pitäisi soittaa, mutta onko tämän ikäisen mahdollisuus toimia edes käsikirjoittajana elokuvaan, jos on erittäin hyvä idea.
Elokuvan käsikirjoituksen myynti alaikäisenä
3
393
Vastaukset
- Anonyymi
Rehellinen mielipiteenu on että kyllä voi. Enkä usko että siihe on olemassa ikärajaa.
- Anonyymi
Alaikäisenä tarvitset jommankumman vanhemmistasi mukaan neuvotteluihin ja jos sopimus syntyy niin allekirjoitukseen.
- Anonyymi
ihan hyvä että harrastaa luovaa kirjoittamista. Elokuvakäsikirjoitusten tarjoajia on runsaasti. Suurin osa ei etene mihinkään. Eli torpataan. Omasta mielestä hyvä ei vielä tarkoita sitä että se oma käsikirjoitusidea on oikeasti hyvä elokuvayhtiön mielestä. Hyvä lähtökohta on ensin kirjoittaa kirjoja ja musiikkilyriikkaa. Ja saada ne julkaistuksi, Tai tehdä koulun päättäjäsiin näytelmän messevä käsikirjoitus. Tai kaveriporukalla julkaista oma lyhytfilmi. Tai useampia. Jos ne myyvät ( eli saavat suosiota) niin silloin voi aueta ura elokuvakäsikirjoittajana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sekin pöllöpää
Kait sä nyt ymmärrät ettei kukaan ole niinkuin sinä. Ei kukaan voi sun paikkaa viedä. Ei kukaan milloinkaan. Eli rauhoi6410742Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1006577Samuli Vasala vakava tauti
Iltalehdessä sanottiin röntgen kuvissa paha elin vuosia ei paljon jäljellä Maksu muurin takana mikä tauti On entisellä h445726- 474356
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa542516Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän41709Täällä Savonmualla kun näköjään jokainen tupettaja rakentoo ja
remontoi mökkejään ja saunojaan niin on ollut mukava seurata juutupesta miten Thaimaassa ulkosaunaa rakennetaan. eli tu111687Jaahas. Stefun Hangon tila ulosmitataan
Nyt tutkitaan, onko rahaa siirretty ulkomaille. Siinä meni rapujuhlat.1971664- 851355
Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell91971