Haluaisin myydä oman elokuvan käsikirjoitukseni. Olen kohta 16-vuotias ja olen keksinyt hyvän elokuva idean, josta olen kirjoittanut jo synopsiksen. En uskalla kirjoitta vielä siitä käsikirjoitusta, jos ei ole mahdollista, että tämän ikäinen voisi sen tehdä. Tuotantoyhtiöille se kenties pitäisi soittaa, mutta onko tämän ikäisen mahdollisuus toimia edes käsikirjoittajana elokuvaan, jos on erittäin hyvä idea.
Elokuvan käsikirjoituksen myynti alaikäisenä
3
431
Vastaukset
- Anonyymi
Rehellinen mielipiteenu on että kyllä voi. Enkä usko että siihe on olemassa ikärajaa.
- Anonyymi
Alaikäisenä tarvitset jommankumman vanhemmistasi mukaan neuvotteluihin ja jos sopimus syntyy niin allekirjoitukseen.
- Anonyymi
ihan hyvä että harrastaa luovaa kirjoittamista. Elokuvakäsikirjoitusten tarjoajia on runsaasti. Suurin osa ei etene mihinkään. Eli torpataan. Omasta mielestä hyvä ei vielä tarkoita sitä että se oma käsikirjoitusidea on oikeasti hyvä elokuvayhtiön mielestä. Hyvä lähtökohta on ensin kirjoittaa kirjoja ja musiikkilyriikkaa. Ja saada ne julkaistuksi, Tai tehdä koulun päättäjäsiin näytelmän messevä käsikirjoitus. Tai kaveriporukalla julkaista oma lyhytfilmi. Tai useampia. Jos ne myyvät ( eli saavat suosiota) niin silloin voi aueta ura elokuvakäsikirjoittajana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795387
- 824341
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3834328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103913- 1523418
- 533069
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.593011- 232738
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221