Elokuvan käsikirjoituksen myynti alaikäisenä

käsikirjoittaja123

Haluaisin myydä oman elokuvan käsikirjoitukseni. Olen kohta 16-vuotias ja olen keksinyt hyvän elokuva idean, josta olen kirjoittanut jo synopsiksen. En uskalla kirjoitta vielä siitä käsikirjoitusta, jos ei ole mahdollista, että tämän ikäinen voisi sen tehdä. Tuotantoyhtiöille se kenties pitäisi soittaa, mutta onko tämän ikäisen mahdollisuus toimia edes käsikirjoittajana elokuvaan, jos on erittäin hyvä idea.

3

565

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Rehellinen mielipiteenu on että kyllä voi. Enkä usko että siihe on olemassa ikärajaa.

• Anonyymi

Alaikäisenä tarvitset jommankumman vanhemmistasi mukaan neuvotteluihin ja jos sopimus syntyy niin allekirjoitukseen.

• Anonyymi

ihan hyvä että harrastaa luovaa kirjoittamista. Elokuvakäsikirjoitusten tarjoajia on runsaasti. Suurin osa ei etene mihinkään. Eli torpataan. Omasta mielestä hyvä ei vielä tarkoita sitä että se oma käsikirjoitusidea on oikeasti hyvä elokuvayhtiön mielestä. Hyvä lähtökohta on ensin kirjoittaa kirjoja ja musiikkilyriikkaa. Ja saada ne julkaistuksi, Tai tehdä koulun päättäjäsiin näytelmän messevä käsikirjoitus. Tai kaveriporukalla julkaista oma lyhytfilmi. Tai useampia. Jos ne myyvät ( eli saavat suosiota) niin silloin voi aueta ura elokuvakäsikirjoittajana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1806
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1262
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      72
      985
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      909
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      838
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      751
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      742
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      691
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      673
    Aihe