Samis Buari

Kotiinkuljetus

Samis Bar lyödään lihoiksi eli kuppila on myynnissä hieman vajaalla 80 tonnilla. Ei sisällä vaihto-omaisuutta, kenties pitkäaikainen sitoutuminen kahteen kalliiseen vuokraliikepaikkaan. Kun saa tästä rahat, avaa paremmalla ja keskeisemmällä paikalla uuden.

10

78

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiinamaria2

      Hieno trollaus! 👍 Katsotaan, kuka tarttuu ekana tämän levittämiseen

    • ostapois

      Ainakin netistä löytyy myynti-ilmoitus. Näköjään välitysfirman nimeä ei saanut laittaa, sillä heti poistettiin.

    • Ostakaapois

      Myös vasta avattu pizzeria myynnissä.

    • Pitsapate

      Sleeppareiden Sadun kanssa rakentavat jo uutta paikkaa lähelle satamaa ja menopaikkoja.

    • baaribaaribaari

      Asiakkaat lähtee Samin perässä ja ostajalle jää luu käteen. Taitaa olla se suomalainen välittäjä joka on jo ajanut monet baarin ostaneet kuseen.

    • ostapois

      Sitä en tiedä. Välittäjänä semmoinen kaveri, joka elvistelee kuvisa onnistuneitten yrityskauppojen jälkeen. Esim. Nuriasolin ravintolakaupan välittäjänä.

    • Terylee

      Halla-aho ei pääse Nuriasoliin. Samis Baariin.pääsee.

    • onkoyhtaanhyvaabaaria

      myos nuriasolin ostanut kusessa. tilaisuudet peruuntuvat henkilokuntaa tulee ja menee kulut juoksee kuten asiakkaatkin. ei kannata ostaa naita paikkoja uskoen mita tahansa.

      • ToivotaanParasta

        Monet lähtevät köykäisin perustein kultaa vuolemaan arskalle. En tarkoita, että Nuriasolin ostanut olisi kokematon. Ehkä hän pärjääkin kun alkuvaikeudet on voitettu.


    • roopeankka

      yksikaan tuon valittajan myyma baari ei ole toiminut joten onnea vaan

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3430
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2912
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2780
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2678
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2584
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2395
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      1952
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1817
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      42
      1723
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      153
      1582
    Aihe