Onko minkälaisia kokemuksia kyseisestä hotellista?
Hotelli esperia rodos kokemuksia?
3
1831
Vastaukset
- Ei-hyvä-ei-huono
Varmasti kokemuksia löytyy kyseisestä hotellista aika monelta suomalaiselta. Se nimittäin on aikalailla suomalaisten kansoittama.
Huoneissa Wifi ei toiminut (ainakaan silloin, kun itse olin, muutama vuosi sitten). Respassa se toimi, jollain ihme lapulla, jonka respaväki pyynnöstä antoi. Aikaa wifin käyttöön antoivat puoli tuntia. Joskus wifi toimi sillä lapulla, toisinaan sitten taas ei.
Siinä hotellissa on monenlaisia huoneita ja huoneistoja. Itselläni oli kaksio keittiöineen. Huoneisto oli sinäänsä ihan ok, mutta näköala oli hotellin takapihalle, jossa oli pääasiassa roskiksia. Olihan siellä kauempan se uima-allaskin, mutta roskikset minun huoneeni kohdalla. Se siitä näköalasta.
Toiset huoneet ovat ehkä paremmissa paikoissa (kadulle päin), joten ne lienevät suositumpia. Kaiken kaikkiaan hotelli on Rohdoslaista keskitasoa. Ei hyvä, mutta ei huonokaan. - MangoMeeri
Joo olis kiva kuulla kokemuksia kyseisestä hotellista. Hyviä ruokapaikkoja lähellä, millainen aamupala hotellissa, wifin toiminta ym ym. Elokuun alussa olisi suunnitelmissa matka.
- Näinonjoo
Valitse club huone ne on remontoituja muissa huoneissa useassa kosteus vaurioita suomalaiset vaihtoivat muutama vuosi takaperin kilpaa huoneita aamupala ok.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2703354Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell211843Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.281517- 821379
- 1371038
- 811004
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.64839Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.86766Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61697Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗51676