Unelmieni pillua

Laiturilla

Tapahtuma ajoittuu muutaman vuoden takaiseen aikaan. Olin silloin 18 vuotias miehen alku. Kaverina minulla oli ollut jo vuosia itseäni pari vuotta vanhempi tyttö. Kaveruus aikana meidän välillä ei ollut paria känni suudelmaa enempää seksuaalisuutta vaan suhde oli puhtaasti kaveri pohjalta. Asiaan vaikutti myös se että tyttö jota tässä voidaan kutsua vaikka Mariksi oli varattu. Kyse ei ollut siitä että enkö olisi halunut enempää. Rehellisesti sanottuna olin hulluna Mariin. Monet kerrat yksinään runkatessa haaveilin nussivani Maria. Kyse ei myöskään ollut siitä että mahdollisuutta ei olisi ollut. Nukuimme monesti yhdessä ja koko talossa ei olisi ollut muita. Välillemme seksi ei vain tuntunut sopivan. Suuri syy taisi olla minun kokemattomuus seksin saralla, siihen lisättynä oma epävarmuus omasta riittävyydestä. En tiennyt mutta epäilin Marin miehellä olevan joku 20cm penis. Siinä oma 14,5 cm voi aiheuttaa huvittavuutta. Pelkäsin tekeväni itsestäni täyden pellen jos edes ajattelen seksiä Marin kanssa vakavissani. Tyydyin siis ajattelemaan sitä yksinään oma käsi oman munan ympärillä. Niissä hetkissä olin paras rakastaja ja Mari sai monta järisyttävää orgasmia. Itseni tullessa todellisuus löi vasten kasvona katsoessani munaani. Monesti puuskahdin itselleni että paras rakastaja, niin varmaan.
Yhtenä lauauntai iltana olin ajelemassa yksinäni ilman päämäärää kun Mari soitti kysyäkseen missä olen. Kerroin olevani ihan nurkilla ajelemassa. Mari oli lähi baarissa viettämässä iltaa mutta nyt halusi jo kotiin. Sanoin voivani viedä hänet sinne. Mari hyppäsi tottuneesti kuskin viereiselle penkille. Sanoin leikilläni kuin taksikuskit että, minne ajetaan. Mari sanoi uimarannalle. Olin yllättynyt koska kotiinhan hän aikaisemmin halusi. Mari kertoi baarin olleen niin kuuma että halusi nopean viillennyksen.
Ajoin uimarannan parkkipaikalle. Mari katsoi ympärilleen ja sanoi, hyvä ei muita. Päästyämme laiturille Mari aukaisi kesämekkonsa nauhat niskan takaa jolloin mekko putosi laiturille. Olin nähnyt Marin monesti pelkissä Rintaliiveissä ja pikkuhousuissa. Mari kääntyi minuun päin ja sanoi, housut pois. Heitin jalassani olleet farkut ja päälläni olleen t-paidan laiturille. Jalkaani jäi bokserit. Tämäkään ei ollut uutta,olimmehan nukkuneet monet yöt yhdessä. Seuraavaksi Mari otti kiinni rintaliivinsä hakasista ja napsautti ne auki. Menin melkein shokkiin. Niin monesti kun olin haaveillut niiden näkemisestä olivat ne nyt silmieni edessä. En kerennyt toipua kun uusi shokki löi päälle. Seuraavana laiturille löysi Marin pikkuhousut. Katsoin varmaan liian kauan Marin erittäin siististi ajeltua jalkovälikarvoitusta. Ajatuksissani olin kuvitellut Marin olevan karvaton jalkovälistä. Tämä näky oli parempi kuin kuviteltu. Mari hyppäsi uimaan huutaen että ala tulla. Olin hyppäämässä kun Mari huusi seis! Bokserit pois! Järkytyin, miten minä voin heittää ne ja paljastaa samalla pienen munani. Marihan nauraa viikon näkemäänsä, varsinkin kun itse on tuommoinen veistos ja kotona sillä on iso munainen ori odottamassa.No housut pois kuului järvestä. Aloin selittämään jotain tyhmää miksi en voi tulla uimaan. Mari kiipesi laiturille ja käveli luokseni. Marin tokaisi höpö höpö samalla tarttuen boksereihini vetäen ne alas. Siinä minä seisoin alasti laiturilla alastoman unelmieni naisen kanssa. En tiedä kumpi nolotti enemmän,se että Mari näki pienen munani vai se että se ei ollut enään niin pieni. Munani nimittäin oli alkanut kovettumaan. Katsoimme toisiamme silmiin kunnes huulemme kohtasi kuumaan suudelmaan. Otin Marin toisen rinnan käteeni hieroen sitä samalla hiljaa. Annoin nännille hiljaita hyväilyä. Olin tehnyt tämän ajatuksissani monet kerrat. Seuraavaksi siirsin käteni hänen jalkoväliin. Varovasti kokeilin sormella hänen häpyhuulien väliä. Se oli kostea. Marin suusta pääsi hiljaisia huokauksia. Mari tarttui kiinni munastani tehden edestakaisin vetoja. Pelkäsin laukeavani heti. Mari ohjaisi minut selälleni laiturille asettuen itse päälleni. Suutelimme pitkään antaen kielemme leikitellä toistemme suussa. Viimein Mari tarttui munastani vieden sen pillunsa huulille. Mari alkoi painamaan lantionsa alaspäin jolloin munani upposi syvemmälle. Hetken mietin kun huomasin että raja tuli äkkiä vastaan olisipa pitempi muna. Mari huokaili samalla kun aloitti ratsastaa munani päällä. Katsoin.Marin edestakaisin heiluvia rintoja. Katsoin kun muna upposi sisään ja tuli ulos kiihtyvällä tahdilla. Se mitä me teimme ei ollut mitään likaista kiimaista nussimista vaan kahden ihmisen välistä kaunista rakastelua. Olimme molemmat halunneet tätä jo pitkään tietämättä että toistemme ajatuksista. Nyt se oli totta rakastelin unelmieni naista. Miten tästä eteenpäin ei ollut tämän hetken asia. Mari alkoi huohottaa kovemmin sanoen minä tulen. Mari alkoi täristä ja voihkia. Tämä oli liikaa myös minulle. Laukesin Marin sisään. Makoilimme hetken laiturilla kunnes menimme uimaan. Heitin Marin kotia. Silloin kysyin miten tästä eteenpäin. Mari vastasi aika näyttää.

5

5915

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      uskomatonta ja hienoa

    • Anonyymi

      Ihana tarina ❤️

    Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      378
      3794
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      210
      1871
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1414
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      152
      1285
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      961
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      58
      910
    7. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      903
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      880
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      858
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      849
    Aihe