Voittajat Bodö ja Korpilahti Marina. Mielipiteitä?
Itse ollaan käyty vain Bodössä ja pidetään siitä. Tosi pieni ja sellainen "intiimi" tunnelma eli hyvin erilainen kuin näissä isoissa paikoissa. Monet sanoo, että on vähän samanlaista kuin mökillä olisi ja se itsellekin tulee mieleen.
Kaikki tarpeellinen löytyy. Sähköä ei vielä laiturilta saanut viime kesänä, mutta satamakin oli toiminnassa vasta toista vuotta. Puhelimet ja muut sähköasiat sai silti talolla ladattua, mikä riitti kyllä meidän tarpeisiin. Ja pakko kehua ruokaa, koska on kyllä aivan huippulaatua. Kiva, pieni satama, jossa on palveluasenne kohdillaan. Paljon hyviä muistoja ja menemme varmasti nyt kesällä taas.
Vuoden vierasvenesatamat
navigarenecesse
1
136
Vastaukset
Bodössä oli kyllä tosi hyvä tunnelma ja aamiaissämpylät maistuivat👍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858529
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264618- 504178
- 593712
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 422436
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382143- 292086