joka ei ole mun nainen vaikka sitä halusinkin kuuluu`? Onkoshan kaikki hyvin?
Mitäs naiselle
11
<50
Vastaukset
- aitoriitta
Kaikki on hyvin, jos minua tarkoitat. Olipa outoa, että juuri tällä hetkellä olit vähän huolestunut. Tuntuu jotenkin tyhjältä. Tämä meidän välien selvittely on täyttänyt elämää. Nyt täytyy vähitellen keksiä muuta sisältöä. Se on vain hyvä, että elämä alkaa täyttyä unelmien sijaan jollakin oikealla. Elämä täyttyy kyllä, siitä olen varma.
Myönnän, että olen vähän pettynyt. Sinäkään et ollut ihastunut, vaikka aina kuvittelen olevani niin ihana. Oma kuvani todellistuu vähitellen. En todellakaan ole maailman napa. Olen niin ehjä, että pystyn tällaisiakin negatiivisia tunteita tuntemaan. Se on hyvä asia. - Eikäsaisi
Ihan ok. Hän vain mielessä, vaikka ei pitäisi.
- Mutmitässinulle
Kiitos kysymästä, vaikka epäilenkin ettei tämä ole osoitettu mulle. Kaikki on hyvin!
- ihkahyvin
Kaikkihan tässä hyvin.Ei nyt mitään valittamista ole.Seuraahan tässä välillä kyllä kaipaa.
- Niinmiks
MIKSET kysy suoraan häneltä?
- peitonallavenyen
Yritän vielä nukkua "varastoon" työviikkoa varten. Ei oo hyvin eikä niin huonostikkaan.
Oikeesti vaan on niin tyhjä olo... - Elluhalloyb
Hyvää kuuluu...
Oon huilailu paljon....
Vaikka sanoinkin et munt täytyy sitoo tuoliin kiin..niin vaikeeta ..olla paikallaan...
En tiedä onko olo parempi..ehkä hiukka...
Katotaan miten jatkos....☀️💫😊👅 Harvemmin niitä hyviä päiviä. Tänään niskoja ja jalkoja särkee. Mutta eteenpäin vaan.
- hierontaauttaa
Nukkunut huonossa asennossa vai mites ne niskat nyt kipeet?
- jäitmieleeni_
Oletko ilmaissut naiselle, että haluaisit hänen olevan sun nainen?
Kiitos, kuuluu melko hyvää. Työstressi painaa päälle niin kuin aina ennenkin, mutta loma on jo ovella, joten eiköhän tämä tästä. Kevätaurinkokin on kohta täällä, plu slintujen laulut joten elämä alkaa taas maistua.
Ikävä sinua, jonka katseeseen jäin aina totaalisen kiinni.
Toivottavasti kohdattaisiin, ja mikä tärkeintä voitaisiin jutella nyt vaihteeksi meistä kahdesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1478803Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492579Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282377- 432371
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1941813- 971807
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231693Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä361199Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61126