Mitäs naiselle

harvoinnäkeekään

joka ei ole mun nainen vaikka sitä halusinkin kuuluu`? Onkoshan kaikki hyvin?

11

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aitoriitta

Kaikki on hyvin, jos minua tarkoitat. Olipa outoa, että juuri tällä hetkellä olit vähän huolestunut. Tuntuu jotenkin tyhjältä. Tämä meidän välien selvittely on täyttänyt elämää. Nyt täytyy vähitellen keksiä muuta sisältöä. Se on vain hyvä, että elämä alkaa täyttyä unelmien sijaan jollakin oikealla. Elämä täyttyy kyllä, siitä olen varma.
      Myönnän, että olen vähän pettynyt. Sinäkään et ollut ihastunut, vaikka aina kuvittelen olevani niin ihana. Oma kuvani todellistuu vähitellen. En todellakaan ole maailman napa. Olen niin ehjä, että pystyn tällaisiakin negatiivisia tunteita tuntemaan. Se on hyvä asia.

• Eikäsaisi

Ihan ok. Hän vain mielessä, vaikka ei pitäisi.

• Mutmitässinulle

Kiitos kysymästä, vaikka epäilenkin ettei tämä ole osoitettu mulle. Kaikki on hyvin!

• ihkahyvin

Kaikkihan tässä hyvin.Ei nyt mitään valittamista ole.Seuraahan tässä välillä kyllä kaipaa.

• Niinmiks

MIKSET kysy suoraan häneltä?

• peitonallavenyen

Yritän vielä nukkua "varastoon" työviikkoa varten. Ei oo hyvin eikä niin huonostikkaan.
      Oikeesti vaan on niin tyhjä olo...

• Elluhalloyb

Hyvää kuuluu...
      Oon huilailu paljon....
      Vaikka sanoinkin et munt täytyy sitoo tuoliin kiin..niin vaikeeta ..olla paikallaan...
      En tiedä onko olo parempi..ehkä hiukka...
      Katotaan miten jatkos....☀️💫😊👅

• Harvemmin niitä hyviä päiviä. Tänään niskoja ja jalkoja särkee. Mutta eteenpäin vaan.

• hierontaauttaa

Nukkunut huonossa asennossa vai mites ne niskat nyt kipeet?

• Niska ollut kipeä jo monta päivää. Ihan niin kuin jokin olisi pois paikoiltaan.

• jäitmieleeni_

Oletko ilmaissut naiselle, että haluaisit hänen olevan sun nainen?
      Kiitos, kuuluu melko hyvää. Työstressi painaa päälle niin kuin aina ennenkin, mutta loma on jo ovella, joten eiköhän tämä tästä. Kevätaurinkokin on kohta täällä, plu slintujen laulut joten elämä alkaa taas maistua.
      Ikävä sinua, jonka katseeseen jäin aina totaalisen kiinni.
      Toivottavasti kohdattaisiin, ja mikä tärkeintä voitaisiin jutella nyt vaihteeksi meistä kahdesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      147
      8803
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2579
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      28
      2377
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      43
      2371
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      194
      1813
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      97
      1807
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      23
      1693
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      36
      1199
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1187
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1126
    Aihe