Isäni nimi on hukassa. Myheritage antaa parhaimmillaan 2.2% tarkkuuden jollekin ja seuraavan 1.6% kaukaiselle sukulaiselle
Pistin viestiä kyseisille henkilöille saamatta vastausta. Pyytäisin apua mistä minun kannattaisi aloittaa tämä projektini?
Kiitos jos viitsit auttaa.
Isän selvittäminen
Lostbastardos
4
138
Vastaukset
- Samaap
Tarkennuksena että muutama ensimmäinen tulos on 1.serkku kahden polven takaa - 2. serkku kahden polven takaa
Kuinkahan vaikeaa on tuosta selvittää jotain järkevää. Sukupuuta ei ole tehtynä ainakaan kaikilla näillä matcheilla. - ei_nokan_koputtamista
Jos nyt puhutaan DNA-testatuista, niin kyllä isä ja lapsi erottuu autosomaalitestissä kiistatta.
- bstrdos
Kaunis kiitos sulle PHannele.!
Ohjelma poistaa linkkejä sisältävät tai mainoksiksi epäillyt viestit automaattisesti... mutta hyvä, jos ehdit lukea sen ennen poistoa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857435- 965384
- 2574585
- 444485
- 623247
- 482666
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222338Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292312- 492303
- 412174