Isäni nimi on hukassa. Myheritage antaa parhaimmillaan 2.2% tarkkuuden jollekin ja seuraavan 1.6% kaukaiselle sukulaiselle
Pistin viestiä kyseisille henkilöille saamatta vastausta. Pyytäisin apua mistä minun kannattaisi aloittaa tämä projektini?
Kiitos jos viitsit auttaa.
Isän selvittäminen
Lostbastardos
4
138
Vastaukset
- Samaap
Tarkennuksena että muutama ensimmäinen tulos on 1.serkku kahden polven takaa - 2. serkku kahden polven takaa
Kuinkahan vaikeaa on tuosta selvittää jotain järkevää. Sukupuuta ei ole tehtynä ainakaan kaikilla näillä matcheilla. - ei_nokan_koputtamista
Jos nyt puhutaan DNA-testatuista, niin kyllä isä ja lapsi erottuu autosomaalitestissä kiistatta.
- bstrdos
Kaunis kiitos sulle PHannele.!
Ohjelma poistaa linkkejä sisältävät tai mainoksiksi epäillyt viestit automaattisesti... mutta hyvä, jos ehdit lukea sen ennen poistoa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857475- 965414
- 2594635
- 444525
- 623267
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222368- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412194