Mitkä toiminnot estyvät, jos ei tänne anna puhelinnumeroaan?
-voiko rekatulla kirjoittaa keskusteluun kuten ennen myös uudistuksen jälkeen perustamallaan nimimerkillä?
-chat-huoneeseen pääsee juttelemaan, mutta voiko katsella muiden profiileja?
Onko puhelinnumero pakollinen
5
165
Vastaukset
- Puhelinmies
Hei nainen olen pian 42 ja hyvin seksikäs ja missä voitasin tavata?
- Kummeksuja
rekkasin uuden nimimerkin, mutta en antanut puhelinnumeroani siinä yhteydessä. Pääsen sillä nimimerkillä chat-huoneeseen juttelemaan, mutta tänne Keskustelu-osioon pääsyä ei edes annettu. Piti kirjautua ulos, että pääsin tänne kirjoittamaan tätä.
Eikö tämä ole vähän takapakkiamenoa, että randomnikillä voi lukea ja kirjoittaa täällä, mutta rekatulla ei?- viodio
Ei mitään ongelmaa koita pysyä nahoissasi et ole mitään erityista vaikka rekkasistkin nikin jos et antanut puh.numeroa.
- Kummeksuja
koneäly poistaa, jos perustelee, miksei halua antaa puhnumeroa
- enjaa
Aika erikoista jos pitäisi antaa antaa puhelinnumero suomi24 käyttöön ., jos siihen menee pysyn poissa koko foorumilta:)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481