Löytyykö Lehtola tai Alholehto Viljakkalasta lähtoisin.
Selenski
12
3223
Vastaukset
- Masi
Nyt löytyy, Mitä haluaisit tietää?
- Plikka 79
Selenki? itse olen. Haluan tietoa enemmän vaikka sukua tutkitaan koko ajan.
- Masi
Plikka 79 kirjoitti:
Moi. Minä itse en ole Selenski, mutta isäni isä oli. Hän, hänen siskonsa ja 2 veljeään "suomensivat" nimen kuitenkin muistaakseni v. 1935. Olisiko mahdollista, että antaisit "oikean" sähköpostiosoitteesi? Ties, vaikka oltaisiin sukua. Ja mikäli haluat enemmänkin tietoa meidän yhteydestä Selenski -nimeen, niin isäni tietää ja varmasti kertoisi siitä Sinulle joko suoraan tai minun kauttani.
- masi
Plikka 79 kirjoitti:
Moi taas. Anteeksi, mutta taisin olla hieman hyökkäävä kysyessäni oikeaa s.p.osoitettasi. Jos kuitenkin haluat vielä jotain lisätietoa tuosta nimestä tai sen taustoista, voit lähestyä minua edelleen näin suomi24:n välityksellä...?
M:asi alias Tommi - Likka79
masi kirjoitti:
Moi taas. Anteeksi, mutta taisin olla hieman hyökkäävä kysyessäni oikeaa s.p.osoitettasi. Jos kuitenkin haluat vielä jotain lisätietoa tuosta nimestä tai sen taustoista, voit lähestyä minua edelleen näin suomi24:n välityksellä...?
M:asi alias Tommi masi kirjoitti:
Niin...?
Joo tossa on toi mun s posti jos halut tutustua. [email protected]. Koitan useammin käydä kattoo ton s postin.
Mut tosiaan suku juureni on karhelta ja iso-iso-isoisä oli Selenski.... Ja aatelisia ollaan. suku tullut Puolasta.- Joaska
Plikka79 kirjoitti:
Joo tossa on toi mun s posti jos halut tutustua. [email protected]. Koitan useammin käydä kattoo ton s postin.
Mut tosiaan suku juureni on karhelta ja iso-iso-isoisä oli Selenski.... Ja aatelisia ollaan. suku tullut Puolasta.Minun Selenskin juureni on Kurusta ja Viljakkalasta. Mummuni isä oli Selenski. Koska sinun tietojen mukaan Selenskin on tullut Suomeen ?
JOASKAKO @ netti.fi - Joaska
Minun vanhin on tieto on Jaakko Selensky s.1677, k. 1729 Hämeenkyrön Vanajalla ja hänen jälkeläisensä ovat olleet Ruovedellä pitäjän rättäreitä T.Jaana
- masi
Joaska kirjoitti:
Minun vanhin on tieto on Jaakko Selensky s.1677, k. 1729 Hämeenkyrön Vanajalla ja hänen jälkeläisensä ovat olleet Ruovedellä pitäjän rättäreitä T.Jaana
Moi!
Sulla käsittääkseni on jo mun s. posti, mut mä en löydä mahd. lähettämääsi s.p osoitettasi mistään, joten lähetä se mulle, niin voidaan jatkaa "keskustelua?" Sitä, milloin suku on tullut Suomeen, ei löytyne mistään...? - masi
Joaska kirjoitti:
...vai onko se tuo plikka...jne.?
- akseletto
Moikka. Mun iso iso iso mummi oli Amalia Wilhelmiina Selenski. (herb. Prawdzik) .Olis kiva kuulla jos on sukua noinki kaukaa. Mun S-posti on [email protected]
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908617
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264768- 504238
- 623807
- 513216
- 502990
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262686- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.442304Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382213