Selenski

Likka 25v.

Löytyykö Lehtola tai Alholehto Viljakkalasta lähtoisin.

12

3223

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Masi

Nyt löytyy, Mitä haluaisit tietää?

• Plikka 79

Selenki? itse olen. Haluan tietoa enemmän vaikka sukua tutkitaan koko ajan.

• Masi
        Plikka 79 kirjoitti:

Moi. Minä itse en ole Selenski, mutta isäni isä oli. Hän, hänen siskonsa ja 2 veljeään "suomensivat" nimen kuitenkin muistaakseni v. 1935. Olisiko mahdollista, että antaisit "oikean" sähköpostiosoitteesi? Ties, vaikka oltaisiin sukua. Ja mikäli haluat enemmänkin tietoa meidän yhteydestä Selenski -nimeen, niin isäni tietää ja varmasti kertoisi siitä Sinulle joko suoraan tai minun kauttani.

• masi
        Plikka 79 kirjoitti:

Moi taas. Anteeksi, mutta taisin olla hieman hyökkäävä kysyessäni oikeaa s.p.osoitettasi. Jos kuitenkin haluat vielä jotain lisätietoa tuosta nimestä tai sen taustoista, voit lähestyä minua edelleen näin suomi24:n välityksellä...?

M:asi alias Tommi

• Likka79
        masi kirjoitti:

Moi taas. Anteeksi, mutta taisin olla hieman hyökkäävä kysyessäni oikeaa s.p.osoitettasi. Jos kuitenkin haluat vielä jotain lisätietoa tuosta nimestä tai sen taustoista, voit lähestyä minua edelleen näin suomi24:n välityksellä...?

M:asi alias Tommi

[email protected]

• masi

• masi kirjoitti:

Niin...?

Joo tossa on toi mun s posti jos halut tutustua. [email protected]. Koitan useammin käydä kattoo ton s postin.

Mut tosiaan suku juureni on karhelta ja iso-iso-isoisä oli Selenski.... Ja aatelisia ollaan. suku tullut Puolasta.

• Joaska
        Plikka79 kirjoitti:

Joo tossa on toi mun s posti jos halut tutustua. [email protected]. Koitan useammin käydä kattoo ton s postin.

Mut tosiaan suku juureni on karhelta ja iso-iso-isoisä oli Selenski.... Ja aatelisia ollaan. suku tullut Puolasta.

Minun Selenskin juureni on Kurusta ja Viljakkalasta. Mummuni isä oli Selenski. Koska sinun tietojen mukaan Selenskin on tullut Suomeen ?

JOASKAKO @ netti.fi

• Joaska

Minun vanhin on tieto on Jaakko Selensky s.1677, k. 1729 Hämeenkyrön Vanajalla ja hänen jälkeläisensä ovat olleet Ruovedellä pitäjän rättäreitä T.Jaana

• masi
        Joaska kirjoitti:

Minun vanhin on tieto on Jaakko Selensky s.1677, k. 1729 Hämeenkyrön Vanajalla ja hänen jälkeläisensä ovat olleet Ruovedellä pitäjän rättäreitä T.Jaana

Moi!
        Sulla käsittääkseni on jo mun s. posti, mut mä en löydä mahd. lähettämääsi s.p osoitettasi mistään, joten lähetä se mulle, niin voidaan jatkaa "keskustelua?" Sitä, milloin suku on tullut Suomeen, ei löytyne mistään...?

• masi
        Joaska kirjoitti:

...vai onko se tuo plikka...jne.?

• akseletto

Moikka. Mun iso iso iso mummi oli Amalia Wilhelmiina Selenski. (herb. Prawdzik) .Olis kiva kuulla jos on sukua noinki kaukaa. Mun S-posti on [email protected]

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      190
      8617
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4768
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4238
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      62
      3807
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3216
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2990
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2686
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2491
    9. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      44
      2304
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2213
    Aihe