Nythän on herkuton helmikuu jo meneillään pitkällä. Kuka on ollut herkuttomalla. Minä en ole .
Herkuton Helmikuu
10
82
Vastaukset
- Palliton
Tipaton ohi herkuton helmi, maidoton maaliskuu, heinätön huhtikuu, tolkuton touko, kikkeli kesä, huoleton heinä, eloton elo, synkkä syys, lokaton loka, masentava marras, jouten joulu.
- hytinäx1
Minkälaisista herkuista on kyse?
Muuta minä en syökään kuin herkkuja, ympäri vuoden.
Miksi minä jonakin kuukautena söisin vain sellaista, mikä minusta maistuu pahalle.- Uskon-näin
Herkun voi määritellä jokainen omantuntonsa mukaan.
- Jengat-ainakin
Puhutaan myös herkkumutterista. Mikä se lienee?
Stockkan (S-marketin) Herkku.- henrjii
jollekkin aunustapille on myönnetty vientitukea.
Tuskin on mitään herkkua, mielestäni sen voi vaikka lykätä puohon - Uskon-näin
Munaton maaliskuu, mitä eikö kanat saa munia.!!
- KäytätköSinäSellasta
henrjii kirjoitti:
jollekkin aunustapille on myönnetty vientitukea.
Tuskin on mitään herkkua, mielestäni sen voi vaikka lykätä puohonSekä dildo että anustappi saivat virallista tukea tuotantoon 200 tuhatta euroa!!!
Kuka ostaa, kuka käyttää?
- voi.pahkeinen
Kävin vaa'alla. Paino meinaa nousta hissukseen. No ei mikään ihme, pullaa ja suklaata on mennyt yli kestävyysrajan.
Just tänä aamuna aloin vaihteeksi merkitä muistiin mitä olin suuhun pistänyt, illalla lasken kalorit. Tai vähän ennen. Mulla on excel-kaava valmiina odottamassa. Jos näyttää liialta niin iltapalaan se vaikuttaa ratkaisevasti. Oma vika :) Minä herkuttelen. Iltapalana söin äskeen sokerisen tuoreen munkkirinkilän ja lasin maitoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Dannysta tulee isä 83-vuotiaana
Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll1255023Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa
Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava1733752Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi463198Pääsiäisen kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä kirjoitus kertoo Riikka Purrasta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus pursuaa halveksivaa, jopa a223168Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut391737Gallup: Mitä teillä syödään pääsiäisenä, onko juhlaruokaa vai meneekö arkiruoilla?
Monessa perheessä pääsiäisenä pöytään pistetään vähän parempaa herkkua. Pääruokaan panostetaan ja lisäksi leivotaan vaik401279Loimaan k-citymarketilla puukotus
Jonka on puukotettu Loimaan citymarketilla tänään iltapäivällä noin klo 14. Kuulin kun ambulanssi huusi kaupungilla kun381185Martinan ex-rakas ulkoilutti Espanjassa koiraa.
No on hyvä asia, että heillä on kuitenkin hyvät välit, vaikka eroneet jo viimme syksynä.3041098Kunnanjohtaja haista sinä
Kyvytön johtamaan kuntaa! Täysin kyvytön. Toivottavasti Hattula saa sinut vaivoikseen. Epäpätevä, ammattitaidoton, yhtei301071- 831036