Nythän on herkuton helmikuu jo meneillään pitkällä. Kuka on ollut herkuttomalla. Minä en ole .
Herkuton Helmikuu
10
<50
Vastaukset
- Palliton
Tipaton ohi herkuton helmi, maidoton maaliskuu, heinätön huhtikuu, tolkuton touko, kikkeli kesä, huoleton heinä, eloton elo, synkkä syys, lokaton loka, masentava marras, jouten joulu.
- hytinäx1
Minkälaisista herkuista on kyse?
Muuta minä en syökään kuin herkkuja, ympäri vuoden.
Miksi minä jonakin kuukautena söisin vain sellaista, mikä minusta maistuu pahalle.- Uskon-näin
Herkun voi määritellä jokainen omantuntonsa mukaan.
- Jengat-ainakin
Puhutaan myös herkkumutterista. Mikä se lienee?
Stockkan (S-marketin) Herkku.- henrjii
jollekkin aunustapille on myönnetty vientitukea.
Tuskin on mitään herkkua, mielestäni sen voi vaikka lykätä puohon - Uskon-näin
Munaton maaliskuu, mitä eikö kanat saa munia.!!
- KäytätköSinäSellasta
henrjii kirjoitti:
jollekkin aunustapille on myönnetty vientitukea.
Tuskin on mitään herkkua, mielestäni sen voi vaikka lykätä puohonSekä dildo että anustappi saivat virallista tukea tuotantoon 200 tuhatta euroa!!!
Kuka ostaa, kuka käyttää?
- voi.pahkeinen
Kävin vaa'alla. Paino meinaa nousta hissukseen. No ei mikään ihme, pullaa ja suklaata on mennyt yli kestävyysrajan.
Just tänä aamuna aloin vaihteeksi merkitä muistiin mitä olin suuhun pistänyt, illalla lasken kalorit. Tai vähän ennen. Mulla on excel-kaava valmiina odottamassa. Jos näyttää liialta niin iltapalaan se vaikuttaa ratkaisevasti. Oma vika :) Minä herkuttelen. Iltapalana söin äskeen sokerisen tuoreen munkkirinkilän ja lasin maitoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2014029Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112563Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382255Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?801390Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861268- 481139
- 751017
- 59863
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu57844S24 Lieksa miksi on paikallinen entinen Kansallinen Kokoomus valtuutettu sali niin kallis?
Vailla alennuksia? gogo express joensuu kertakäynti 10 euroa avoinna 5-24. Miksi pitää Lieksassa tukea paikallista yritt72797