Nythän on herkuton helmikuu jo meneillään pitkällä. Kuka on ollut herkuttomalla. Minä en ole .
Herkuton Helmikuu
10
<50
Vastaukset
- Palliton
Tipaton ohi herkuton helmi, maidoton maaliskuu, heinätön huhtikuu, tolkuton touko, kikkeli kesä, huoleton heinä, eloton elo, synkkä syys, lokaton loka, masentava marras, jouten joulu.
- hytinäx1
Minkälaisista herkuista on kyse?
Muuta minä en syökään kuin herkkuja, ympäri vuoden.
Miksi minä jonakin kuukautena söisin vain sellaista, mikä minusta maistuu pahalle.- Uskon-näin
Herkun voi määritellä jokainen omantuntonsa mukaan.
- Jengat-ainakin
Puhutaan myös herkkumutterista. Mikä se lienee?
Stockkan (S-marketin) Herkku.- henrjii
jollekkin aunustapille on myönnetty vientitukea.
Tuskin on mitään herkkua, mielestäni sen voi vaikka lykätä puohon - Uskon-näin
Munaton maaliskuu, mitä eikö kanat saa munia.!!
- KäytätköSinäSellasta
henrjii kirjoitti:
jollekkin aunustapille on myönnetty vientitukea.
Tuskin on mitään herkkua, mielestäni sen voi vaikka lykätä puohonSekä dildo että anustappi saivat virallista tukea tuotantoon 200 tuhatta euroa!!!
Kuka ostaa, kuka käyttää?
- voi.pahkeinen
Kävin vaa'alla. Paino meinaa nousta hissukseen. No ei mikään ihme, pullaa ja suklaata on mennyt yli kestävyysrajan.
Just tänä aamuna aloin vaihteeksi merkitä muistiin mitä olin suuhun pistänyt, illalla lasken kalorit. Tai vähän ennen. Mulla on excel-kaava valmiina odottamassa. Jos näyttää liialta niin iltapalaan se vaikuttaa ratkaisevasti. Oma vika :) Minä herkuttelen. Iltapalana söin äskeen sokerisen tuoreen munkkirinkilän ja lasin maitoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2795266- 604872
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii963784- 522790
- 222327
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua471898- 1191819
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘991556- 711115
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1531104