Suomen myydyin auto !???

brexit.exitus

hehehehe tuli aamukahveet tässä viime lauantaina sieraimista pihalle kun luin jonkun autoliikkeen mainoksen, jossa väitettiin että Kaskai on Suomen myydyin auto.

Taisihan se viime vuonna yhden kuukauden ajan olla myydyin, kun vanhan päästönormin mukaiset autot tyhjennettiin pois varastosta alennushintaan.

8

137

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dsafsdfsfdsfsdf

Mistä tiedät paljonko käytettynä myydään?

• brexit.exitus

En mistään, mutta tällainen aivopieru tuli nyt mieleen.

• Nolotojota

Ei teron kirjoittelu perustukkaan tietoon.

• brexit.exitus
        brexit.exitus kirjoitti:

En mistään, mutta tällainen aivopieru tuli nyt mieleen.

Esiinnyit minuna mutta ei se mitään. Tarkoititko, että kun Qashqai kiertopalkintona vaihtaa omistajaa kerran kuussa, niin se kasvattaa automerkin myyntilukuja? Onneksi en nyt näin iltaisin juo kahvia, olisin saattanut vetää sumpit keuhkoihin naurukohtauksen aikana.

• brexit.exitus
        Nolotojota kirjoitti:

Ei teron kirjoittelu perustukkaan tietoon.

Ei perustukkaan. Joku yrittää esiintyä nimimerkilläni, ja laukoa jotain viisasta siinä kuitenkaan onnistumatta.
        Sepustukseni oli alunperinkin aivoistani lähtenyt pieru, jonka sitten muunsin provoiluksi, ja trolliksi. Järkeviin keskusteluihin on minun kanssani turha yrittää ryhtyä.

• keijo_orvokki
        brexit.exitus kirjoitti:

Esiinnyit minuna mutta ei se mitään. Tarkoititko, että kun Qashqai kiertopalkintona vaihtaa omistajaa kerran kuussa, niin se kasvattaa automerkin myyntilukuja? Onneksi en nyt näin iltaisin juo kahvia, olisin saattanut vetää sumpit keuhkoihin naurukohtauksen aikana.

" Tarkoititko, että kun Qashqai kiertopalkintona vaihtaa omistajaa kerran kuussa, niin se kasvattaa automerkin myyntilukuja?"

En.

Tarkoitin sitä, että jos väitetään jotakin tuotetta myydyimmäksi, niin ei se kasvata myyntilukuja UUTENA, mutta saattaa silti olla myydyin auto Suomessa.

Myyntiä se on käytetynkin myynti.

• ootteviisaitanuljaskat
        keijo_orvokki kirjoitti:

" Tarkoititko, että kun Qashqai kiertopalkintona vaihtaa omistajaa kerran kuussa, niin se kasvattaa automerkin myyntilukuja?"

En.

Tarkoitin sitä, että jos väitetään jotakin tuotetta myydyimmäksi, niin ei se kasvata myyntilukuja UUTENA, mutta saattaa silti olla myydyin auto Suomessa.

Myyntiä se on käytetynkin myynti.

Autokauppa uusia autoja mainostaessaan tuskin kuitenkaan tarkoitti käytettyjen autojen myyntiä.

Eikä väitteesi muutenkaan voi pitää paikkaansa, sillä Qashqaita ei ole uutenakaan myyty niin paljoa, että se voisi käytettynä olla myydyin auto. Vikaantuvin auto se kuitenkin on.

• Hynykkää

Elinajan odote on se 10 vuotta, köyhän ei kannata ainakaan haaveilla!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3493
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2339
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      35
      2168
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      1937
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1532
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1369
    7. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1252
    8. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      259
      1210
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1155
    10. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1139
    Aihe