hehehehe tuli aamukahveet tässä viime lauantaina sieraimista pihalle kun luin jonkun autoliikkeen mainoksen, jossa väitettiin että Kaskai on Suomen myydyin auto.
Taisihan se viime vuonna yhden kuukauden ajan olla myydyin, kun vanhan päästönormin mukaiset autot tyhjennettiin pois varastosta alennushintaan.
Suomen myydyin auto !???
8
131
Vastaukset
- dsafsdfsfdsfsdf
Mistä tiedät paljonko käytettynä myydään?
- brexit.exitus
En mistään, mutta tällainen aivopieru tuli nyt mieleen.
- Nolotojota
Ei teron kirjoittelu perustukkaan tietoon.
- brexit.exitus
brexit.exitus kirjoitti:
En mistään, mutta tällainen aivopieru tuli nyt mieleen.
Esiinnyit minuna mutta ei se mitään. Tarkoititko, että kun Qashqai kiertopalkintona vaihtaa omistajaa kerran kuussa, niin se kasvattaa automerkin myyntilukuja? Onneksi en nyt näin iltaisin juo kahvia, olisin saattanut vetää sumpit keuhkoihin naurukohtauksen aikana.
- brexit.exitus
Nolotojota kirjoitti:
Ei teron kirjoittelu perustukkaan tietoon.
Ei perustukkaan. Joku yrittää esiintyä nimimerkilläni, ja laukoa jotain viisasta siinä kuitenkaan onnistumatta.
Sepustukseni oli alunperinkin aivoistani lähtenyt pieru, jonka sitten muunsin provoiluksi, ja trolliksi. Järkeviin keskusteluihin on minun kanssani turha yrittää ryhtyä. - keijo_orvokki
brexit.exitus kirjoitti:
Esiinnyit minuna mutta ei se mitään. Tarkoititko, että kun Qashqai kiertopalkintona vaihtaa omistajaa kerran kuussa, niin se kasvattaa automerkin myyntilukuja? Onneksi en nyt näin iltaisin juo kahvia, olisin saattanut vetää sumpit keuhkoihin naurukohtauksen aikana.
" Tarkoititko, että kun Qashqai kiertopalkintona vaihtaa omistajaa kerran kuussa, niin se kasvattaa automerkin myyntilukuja?"
En.
Tarkoitin sitä, että jos väitetään jotakin tuotetta myydyimmäksi, niin ei se kasvata myyntilukuja UUTENA, mutta saattaa silti olla myydyin auto Suomessa.
Myyntiä se on käytetynkin myynti. - ootteviisaitanuljaskat
keijo_orvokki kirjoitti:
" Tarkoititko, että kun Qashqai kiertopalkintona vaihtaa omistajaa kerran kuussa, niin se kasvattaa automerkin myyntilukuja?"
En.
Tarkoitin sitä, että jos väitetään jotakin tuotetta myydyimmäksi, niin ei se kasvata myyntilukuja UUTENA, mutta saattaa silti olla myydyin auto Suomessa.
Myyntiä se on käytetynkin myynti.Autokauppa uusia autoja mainostaessaan tuskin kuitenkaan tarkoitti käytettyjen autojen myyntiä.
Eikä väitteesi muutenkaan voi pitää paikkaansa, sillä Qashqaita ei ole uutenakaan myyty niin paljoa, että se voisi käytettynä olla myydyin auto. Vikaantuvin auto se kuitenkin on.
- Hynykkää
Elinajan odote on se 10 vuotta, köyhän ei kannata ainakaan haaveilla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808336
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264528- 504098
- 543482
- 513116
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262556- 312159
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382013- 292006