Omaloma.net myy lomaosakkita. Sinun tulee tietää että maksaessasi hinnan sinun tulee myös maksaa pisteviikkoliittämis hinta holiday club 3500 eur jos haluat sen pistesysteemiin. Muutoin voit kayttää omaa omistusviikkoasi yhtiövastikkeella kohteessasi. Pistesysteemiin et pääse ilman 3500 eur kynnysrahaa.
pistesysteemi3500eur
3
67
Vastaukset
- Holidayclub
Aina näissä on omat kuviot: Rci kiinnitetty osake on uudelle omistajalle käyttökelvoton.
- Trestman
Pistejärjestelmään pääsee edullisemmingin. Ei aina tarvitseliittyä hcr:n kautta. Esim. Vuokatti countryclud.
- qwewsa
Vuokatti clountry club pisteytti meidän viikot 1000 eurolla. Olemme tyytyväisiä. Ainoa mikä hieman nyppii niin kohde on ulkoisesti huonosti hoidettu, pöhöttynyttä puskaa yms pihamaalla. Olisi raivaussahalle töitä yms kohennusta. Mutta meitä se ei haittaa koska pistejäsenenä emme ikinä tule olemaan country clubissa. Sijainti hyvä, mutta sääli ettei pisteyttäjätoimijalla ole estetiikan tai kohdemarkkinoinnin taitoa. Paikassa olisi paljon potentiaalia jos ammattilainen pääsisi muokkaan kohdetoimintaa. Toimija pyörii verkkarit jalassa kohteessa, ei hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1291165
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051064- 571061
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46939Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.109904