Mitä mieltä? toisessa hormonia toisessa ei. Kokemuksia?
Vagifem vs Vagisan
2
8958
Vastaukset
- Mymmelssoni
Vagifemissä niin vähän hormonia, että se 2 kertaa viikossa annostelu ei riitä mihinkään. Käytin 6 kk ja ei mitään apua. Sen jälkeen käytin joka ilta ja johan alkoi toimimaan paremmin. Ei kuitenkaan auttanut ulkoisilla alueilla, joten sinne luottotuotteenani on jo useita vuosia ollut Vagisan. Kalliiksihan tämä usean tuotteen käyttäminen tulee. Olisipa joku tuote joka hoitaisi sekä ulkoisen että sisäisen ongelman.
- Anonyymi
Käytin Vagifemiä ohjeen mukaan pari kertaa viikossa lähes vuoden. Ei mitään apua. Ilmeisesti auttaa vaan siinä kohdassa mihin tabletti kiinnittyy ja siksi ulkoiset alueet jäävät täysin ilman apua. No nehän pääsivät eritin huonoon kuntoon. Yhdyntäkipuja ja vuotoa yhdynnän jälkeen, näistä sittwn seurannut haluttomuutta. Ei enää seksi kiinnostanut yhtään. Eikä tässä vielä kaikki: kutina, kirvely ja polttelu ulkoisella alueella oli aivan hirveää. Koko ajan teki mieli raaputtaa haaroväliä. Aloin käyttämään Vagisania aina kun muistin iltaisin tuon Vagifemin kanssa. Ja sain gyneltä esteogeenitablwrit (zumwnon 2mg) ja paino lähti nousuun kuin raketti. Alapään ongelmat helpottivat hieman Vagisanilla, mutta eihän ne mihkääm poistuneet. Zumenon oli pakko lopettaa painonnousun vuoksi, se korvattiin esteogeenigeelillä, pyysin samalla vaihtoehdon Vagidemille ja Vagisanille, että pistetään asia kerralla kuntoon. Mies on hätää kärsimässä, kun minun kaikki halut ovat menneet. Sain Estradioligeeliä ja jotain Imtraroosaa. Geeli laitetaan reisiin ja Imtrarosapuikot emättimeen. Elämänlaatu koheni kuukaudessa: painonnousu loppui, samoin kutina ja muut alapäässä. Ilmeisesti imtrarosa valuu sen verran, että auttaa ulkoisella alueella. Ja miehen mielestä parasta on kun seksikin taas kiinnostaa eikä yhdynnät satu. Halut heräsivät ja välly heiluu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289