Hissi unessa

Uniiii

Näin viime yönä unta että kaverini kutsui hänelle kylään,mutta en tiedä missä kerroksessa hän asuu. Yritän muistaa missä kerroksessa hän asuu ja menen hissillä ylös ja alas ja koko unessa olen menossa alas ja ylös. Mitä uni mahtaa tarkoittaa.

4

544

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Unessasi sait kutsun kaveriltasi, unen kutsu voisi kehottaa ottamaan käyttöön jonkin taitosi, ominaisuutesi, jotain joka on ollut unohduksissa, nyt olisi sille käyttöä.

Mutta et muistanut missä kerroksessa kaverisi asuu, unessa muistamattomuus voisi kuvastaa sitä, että et ole oppinut jotain asiaa/ tapaa toimia ja tämä estää sinua pääsemästä päämäärään.
      Joten unessa ajelet hissillä ylös ja alas, sen sijaan, että ottaisit asiasta selvää, jolloin pääsisit myös siihen kerrokseen, jonne sinut on kutsuttu.
      Unen kaveri voisi olla symbolina tuohon omaan kykyysi/taitoosi , jonka olet laiminlyönyt; voisit miettiä millaisia arvostamiasi ominaisuuksia tällä kaverillasi on eli miksi juuri tämä kaveri oli unessasi kutsujana.

Unen hissi voi myös kuvata tarvetta nostaa statusta/varallisuutta.

Hissi seilasi ylös ja alas, tämä kertoo neuvottomuudesta, tunteiden ja mielialojen vaihteluista, mutta myös siitä, jos suunnitelma puuttuu, niin se vaikuttaa työelämään, ihmissuhteisiin ym.

Tässä ajatuksia unestasi, voit poimia tästä sen, joka tuntuisi tilanteeseen sopivalta.

• hissit

Tunteiden vuoristoradan tasapainottamisuni.

• Anonyymi

Olen joskus nähnyt painajaisunen että hissi pysähtyykin johonkin tuntemattomaan pimeään tekniseen kerrokseen eikä lähde siitä liikkeelle mihinkään, ainoa tie pois olisi mennä pelottavaan pimeään tekniseen huoneeseen jossa on kovaäänisiä yllättäen käynnistyviä suuria koneita jotka jo itsessään aiheuttavat "jump scaren", voimavirtasähkökaappeja jotka surisevat uhkaavasti ym.
      Minua kammottaa muutenkin tekniset tilat koneineen, ei auta vaikka yritän "siedätyshoitoa" katsomalla vaikka Tshernobylin voimalavideoita ja sen autioittaman Pripyatin kerrostalojen hissien konehuonevideoita minkä luulisi olevan karmeinta mahdollista katsottavaa...
      https://youtu.be/oXr5BivTov8?t=30

Tshernobylin reaktorin sisuksissa:
      https://youtu.be/NkwEfbIBnDU?t=21

En voisi mennä tuollaisiinkaan suht siistin näköisiin teknisiin tiloihin:
      https://www.youtube.com/watch?v=9J_55MME16E
      https://www.youtube.com/watch?v=vVwxQakk6LU

Töissä tehtaallakin joutuu kulkemaan hämärän boilerihuoneen läpi, vihaan sitä paikkaa!

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1360
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      76
      1320
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      853
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73