Kokemuksia Alanyan Sunprime c-lounge hotellist

Ekaakertaaturkkiin

Löytyykö kenelläkään kokemuksia Alanyan Sunprime c-lounge hotellista?
Kiinnostaisi myös kuulla kokemuksia ja hinnastoa hotellin spa:sta, hieronnoista ym.

Toki mielelläni muitakin hyviä vinkkejä Alanyan ruokapaikoista, nähtävyyksistä ym kuulen :)

Kiitokset jo etukäteen!

5

381

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HirveäMökä

Muuten hyvä ja siisti hotelli, mutta se vitunmoinen mökä joka öisin kuuluu... :/ Äänieristettä ei varmaan lainkaan... hyvistä yöunista haaveileville en suosittele.

• Anonyymi

Meillä siivottiin joka päivä, lakanoita ei aina vaihdettu mutta emme me paloa enää sotke kun ukkelikin on yli 80 vee.

• SukupuolirajoitettuMatka

Itse olen hieman homokammoinen enkä siten voi ajatella että turkkilaiset karvaäijät minua leipoisivat. Naishierojia ei Turkissa ole miehille tarjota. Sen hinnan joutuu kulttuurierosta maksamaan.

Olen käynyt Pattayalla hierottavana joita käyntejä voin kutsua hyvin miellyttäviksi.
      Jollei välttämättä halua siellä happy endiä tai on liikkeellä vaimon kanssa niin voin suositella pelkkää jalkahierontaa. Tunnin hieronta maksaa n. 4 € tipit.
      Kerran oikein nukahdin penkkiin pienessä hönössä ja sekö tyttöjä nauratti.

Tietysti Alanyan Sunprime c- lounge hotellin Spa on paratiisi seksuaalisesti avoimille henkilöille.
      Siinä ei pieni yöllinen metelikään haittaa jos itse osallistuu näihin hotellin järjestämiin sukupuolineutraaleihin karkeloihin.

• VaatimatonKysyjä

Ylläpito poisti tuosta viestin sääntöjen mukaisesti.
      Täällä todellakin riehuu joku Alanyan vihaaja joka tekeytyy Alanya- faniksi ja haukkuu tietoja kaipaavia vaatimattomia matkaajia.

• Anonyymi

Joku raukka ei pääse matkalle mihinkään ja silloin pitää räksyttää kuin uhmaikäinen lapsi joka asiaa vastaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      81
      1183
    2. Millä nimellä

kutsut kaivattuasi omassa mielessäsi?
      Ikävä
      42
      814
    3. Pisa-tulokset.....

Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden
      Maailman menoa
      234
      694
    4. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      54
      623
    5. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      571
    6. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      45
      538
    7. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      76
      526
    8. Tiedät että on

Tunteita yhä ja edelleen. Ehkä molemmin puolin.
      Ikävä
      23
      488
    9. Jos ajattelit että

Annan anteeksi niin en anna.
      Ikävä
      25
      464
    10. 34
      455
    Aihe