Löytyykö kenelläkään kokemuksia Alanyan Sunprime c-lounge hotellista?
Kiinnostaisi myös kuulla kokemuksia ja hinnastoa hotellin spa:sta, hieronnoista ym.
Toki mielelläni muitakin hyviä vinkkejä Alanyan ruokapaikoista, nähtävyyksistä ym kuulen :)
Kiitokset jo etukäteen!
Kokemuksia Alanyan Sunprime c-lounge hotellist
5
256
Vastaukset
- HirveäMökä
Muuten hyvä ja siisti hotelli, mutta se vitunmoinen mökä joka öisin kuuluu... :/ Äänieristettä ei varmaan lainkaan... hyvistä yöunista haaveileville en suosittele.
- Anonyymi
Meillä siivottiin joka päivä, lakanoita ei aina vaihdettu mutta emme me paloa enää sotke kun ukkelikin on yli 80 vee.
- SukupuolirajoitettuMatka
Itse olen hieman homokammoinen enkä siten voi ajatella että turkkilaiset karvaäijät minua leipoisivat. Naishierojia ei Turkissa ole miehille tarjota. Sen hinnan joutuu kulttuurierosta maksamaan.
Olen käynyt Pattayalla hierottavana joita käyntejä voin kutsua hyvin miellyttäviksi.
Jollei välttämättä halua siellä happy endiä tai on liikkeellä vaimon kanssa niin voin suositella pelkkää jalkahierontaa. Tunnin hieronta maksaa n. 4 € tipit.
Kerran oikein nukahdin penkkiin pienessä hönössä ja sekö tyttöjä nauratti.
Tietysti Alanyan Sunprime c- lounge hotellin Spa on paratiisi seksuaalisesti avoimille henkilöille.
Siinä ei pieni yöllinen metelikään haittaa jos itse osallistuu näihin hotellin järjestämiin sukupuolineutraaleihin karkeloihin. - VaatimatonKysyjä
Ylläpito poisti tuosta viestin sääntöjen mukaisesti.
Täällä todellakin riehuu joku Alanyan vihaaja joka tekeytyy Alanya- faniksi ja haukkuu tietoja kaipaavia vaatimattomia matkaajia.- Anonyymi
Joku raukka ei pääse matkalle mihinkään ja silloin pitää räksyttää kuin uhmaikäinen lapsi joka asiaa vastaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1044671Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743921397- 1861072
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091062Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86980Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11912Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64901
tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10897- 64866