Kirjettä, haavetta suurempaa

mettiäinen

Heippa.

Tiedä mistä etsisi mitään vastaavaa, kun eräs paikka sulkeutui vuoden vaihteessa.
Haaveissa olisi löytää ajatusten vaihtoa/ tutustumista esim. meilien avulla ja jakaa ajatuksia ja haaveita mieluuiten naisten kanssa. En laittaisi vastaan vaikka kohdalle tulisi sopiva nainen johon ihastuisi ja asiat syvenisi. Oikeastaan se olisi jopa toivottavaa.

Pari kirjeen vaihtajaa on ollut mutta nekin hävisivät kuin tuhkatuuleen syystä tai toisesta eikä koskaan kerrottu miksi. Olin varmaankin liian innokas kirjoittelmaan ja kärsimätön odottamaan ainakin yhden kanssa mutta kun tuntui että synkkasi niin sitä innostui. Eihän se oikeutta siltikään siihen tee. Osa hävinnyt kun nähnyt kuvan, ainakin tuntunut sille, vaikken itseäni pidäkkään minään ihan kammotuksena ja jotkut jopa ihastunutkin. Noh, kaikkea mahtuu tähän maailmaan.
Itsestäni hieman:
Olen toistaiseksi 33 ja tykkään asustella täällä maalla luonnon rauhassa missä ihmiset eivät ole riesaksi asti :D. Toki suhteellisen lähellä pääkaupunkiamme,jonka naapurikunnassa tulee käytyä töissä.
Haaveita ja unelmia on vielä olemassa mutta jännitys on iso syy siihen ettei haavetta ole toteutunut.....ainakaan vielä. Toki muutamia yrityksiä mutta eivät vain ole enedenneet. En ole kokenut, savuton ja käytännössä raitis muutoinki sekä ihan normaali vartaloinen mieshen kuvastus. Erään sanoja lainatakseni taidan olla hieman vanhasieluinen.
Olen varmasti varauksellinen kun nettimaailma on mitä on mutta kyllä se siitä posituukin.
Jos jotakuta nappas niin saa kirjoitella ro.mu (attt)suomi24 piste fi

2

141

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksinminäkin

Vieläkö voi kirjoitella vai joko kiintiö on täynnä?

• Anonyymi

Tulipa katottua tätäkin
      Erään kanssa juttelen mutta en tiedä, ajatukset sekaisin kaiken suhteen.
      Mutta saa kirjoittaa jos siltä tuntuu, meilissä muutoinkin paremmin nämä huomaan. Eli aina voi kirjoittaa jotain, niin katsoo tilannetta silloin

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      17
      2263
    2. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      67
      1519
    3. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      106
      1450
    4. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      6
      1352
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      68
      1295
    6. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      400
      1194
    7. Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen

Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      75
      1175
    8. Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?

Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.
      Puolanka
      36
      1131
    9. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      31
      1077
    10. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      52
      1046
    Aihe