Toivottavasti kaikki Luutnantti Blueberry - albumit julkaistaan suomeksi.
Suomessa on ilmestynyt mm. seuraavat Luutnantti Blueberry – albumit:
(Kustantaja on Like paitsi Kadonnut kaivos ja Kultainen luoti albumeissa)
Rautahepo
Teräskäsi
Siouxien jäljillä
Kenraali kultatukka
Kadonnut kaivos (Kustannusosakeyhtiö Jalava)
Kultainen luoti (Kustannusosakeyhtiö Jalava)
Chihuahua Pearl
Puolen miljoonan dollarin mies
Ruumiskirstun balladi
Lainsuojaton
Angel Face
Tsi-Na-Pah
Pitkä marssi
Aaveheimo
Viimeinen kortti
Päätepiste
Arizona Love ei ole vielä ilmestynyt suomeksi.
Sanoma osakeyhtiö on julkaissut joitakin albumeja 1970-luvulla ja kaikkia ei ole koskaan julkaistu Suomessa. Lista albumeista löytyy netistä esim. http://koti.mbnet.fi/~robotman/sarjat/blueberry.html
Luutnantti Blueberry
mahpiua
2
556
Vastaukset
- Zede
Saisivat kyllä julkaista, sillä blueberry on kyllä yksi parhaimmista länkkärisarjiksista mitä olen lukenut ja muutenkin se on yksi parhaimmista. Piirrostyyli, juoni ja henkilöt. Aivan loistavaa.
- diabolos
Luutnantti Blueberry on coool.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503854
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262458- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51809- 1851766
- 271497
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238