Toivottavasti kaikki Luutnantti Blueberry - albumit julkaistaan suomeksi.
Suomessa on ilmestynyt mm. seuraavat Luutnantti Blueberry – albumit:
(Kustantaja on Like paitsi Kadonnut kaivos ja Kultainen luoti albumeissa)
Rautahepo
Teräskäsi
Siouxien jäljillä
Kenraali kultatukka
Kadonnut kaivos (Kustannusosakeyhtiö Jalava)
Kultainen luoti (Kustannusosakeyhtiö Jalava)
Chihuahua Pearl
Puolen miljoonan dollarin mies
Ruumiskirstun balladi
Lainsuojaton
Angel Face
Tsi-Na-Pah
Pitkä marssi
Aaveheimo
Viimeinen kortti
Päätepiste
Arizona Love ei ole vielä ilmestynyt suomeksi.
Sanoma osakeyhtiö on julkaissut joitakin albumeja 1970-luvulla ja kaikkia ei ole koskaan julkaistu Suomessa. Lista albumeista löytyy netistä esim. http://koti.mbnet.fi/~robotman/sarjat/blueberry.html
Luutnantti Blueberry
mahpiua
2
572
Vastaukset
- Zede
Saisivat kyllä julkaista, sillä blueberry on kyllä yksi parhaimmista länkkärisarjiksista mitä olen lukenut ja muutenkin se on yksi parhaimmista. Piirrostyyli, juoni ja henkilöt. Aivan loistavaa.
- diabolos
Luutnantti Blueberry on coool.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1926756- 1561965
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️531169Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢421051Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991015Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6947Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan249918- 41889