On mielenkiintoista havaita kuinka ylläpito poistaa kirjoitukseni jossa kerron oikeusasiamiehen tekemästä rikoksesta
Oikeusasiamies
10
88
Vastaukset
- OikeuttaHaluava
Oikeusasiamies on syyllistynyt törkeään sikokseen
- TavallinenReiska
Kerro sitten mihin ja kuka häntä syyttää. Nimettömänä on helppo huudella puskista.
- VaiPuskista
TavallinenReiska kirjoitti:
Kerro sitten mihin ja kuka häntä syyttää. Nimettömänä on helppo huudella puskista.
Niinhän sinäkin huutelet nimettömänä puskista.
- TavallinenReiska
VaiPuskista kirjoitti:
Niinhän sinäkin huutelet nimettömänä puskista.
Minä en nimettömänä väitä kenenkään syyllistyneen rikokseen. Mutta sinä väität.
Jos asia menisi oikeuteen, minua ei syytettäisi mistään, mutta sinua todennäköisesti kunnianloukkauksesta.
Eli kerro nyt sitten sen henkilön tiedot jota kohtaan oikeusasiamies on rikoksen tehnyt? - MinäUskoisin
TavallinenReiska kirjoitti:
Minä en nimettömänä väitä kenenkään syyllistyneen rikokseen. Mutta sinä väität.
Jos asia menisi oikeuteen, minua ei syytettäisi mistään, mutta sinua todennäköisesti kunnianloukkauksesta.
Eli kerro nyt sitten sen henkilön tiedot jota kohtaan oikeusasiamies on rikoksen tehnyt?Olen melko varma, että poliisi selvittää asian. Sinun on aivan turha ottaa asiasta ongelmaa itsellesi
- JosSitten
MinäUskoisin kirjoitti:
Olen melko varma, että poliisi selvittää asian. Sinun on aivan turha ottaa asiasta ongelmaa itsellesi
Melkoinen pelkuri. Huutelee netissä nimettömänä syytöksiä, kun ei uskalla niitä omalle nimellään esittää.
- Virkavalta
JosSitten kirjoitti:
Melkoinen pelkuri. Huutelee netissä nimettömänä syytöksiä, kun ei uskalla niitä omalle nimellään esittää.
Eikohän jätetä poliisille se henkilöllisyyden selvittäminen, kun täällä sillä ei tehdä mitään.
- uiyiuoyoi
Suomi24 ei halua olla apuvälineenä rikokseen.
- TavallinenReiska
Älä valita täällä, tee valitus oikeuskanslerille. Mutta älä suotta kirjoita titteliksi oikeuskalsari...
- EnTiedäMuttaEtSinäkään
Repa voikin valittaa tänne ja kohta kuullaan kuinka taas yksi virkamies tekee rikoksen häntä kohtaan.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa
Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.1435137Yksi kuoli kolarissa Outokummussa
-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei854424Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon
Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka504230Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen
Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti73963Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta
Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j113739Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista
Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden403643Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle313605Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.523346Kokoomus kannatti aiemmin rahoitusmarkkinaveroa - kanta nyt muuttunut
Kokoomuksen linjanmuutos rahoitusmarkkinaveron suhteen on herättänyt kysymyksiä. Vielä aiemmin puolue antoi ymmärtää kan12353- 1832189