On mielenkiintoista havaita kuinka ylläpito poistaa kirjoitukseni jossa kerron oikeusasiamiehen tekemästä rikoksesta
Oikeusasiamies
10
64
Vastaukset
- OikeuttaHaluava
Oikeusasiamies on syyllistynyt törkeään sikokseen
- TavallinenReiska
Kerro sitten mihin ja kuka häntä syyttää. Nimettömänä on helppo huudella puskista.
- VaiPuskista
TavallinenReiska kirjoitti:
Kerro sitten mihin ja kuka häntä syyttää. Nimettömänä on helppo huudella puskista.
Niinhän sinäkin huutelet nimettömänä puskista.
- TavallinenReiska
VaiPuskista kirjoitti:
Niinhän sinäkin huutelet nimettömänä puskista.
Minä en nimettömänä väitä kenenkään syyllistyneen rikokseen. Mutta sinä väität.
Jos asia menisi oikeuteen, minua ei syytettäisi mistään, mutta sinua todennäköisesti kunnianloukkauksesta.
Eli kerro nyt sitten sen henkilön tiedot jota kohtaan oikeusasiamies on rikoksen tehnyt? - MinäUskoisin
TavallinenReiska kirjoitti:
Minä en nimettömänä väitä kenenkään syyllistyneen rikokseen. Mutta sinä väität.
Jos asia menisi oikeuteen, minua ei syytettäisi mistään, mutta sinua todennäköisesti kunnianloukkauksesta.
Eli kerro nyt sitten sen henkilön tiedot jota kohtaan oikeusasiamies on rikoksen tehnyt?Olen melko varma, että poliisi selvittää asian. Sinun on aivan turha ottaa asiasta ongelmaa itsellesi
- JosSitten
MinäUskoisin kirjoitti:
Olen melko varma, että poliisi selvittää asian. Sinun on aivan turha ottaa asiasta ongelmaa itsellesi
Melkoinen pelkuri. Huutelee netissä nimettömänä syytöksiä, kun ei uskalla niitä omalle nimellään esittää.
- Virkavalta
JosSitten kirjoitti:
Melkoinen pelkuri. Huutelee netissä nimettömänä syytöksiä, kun ei uskalla niitä omalle nimellään esittää.
Eikohän jätetä poliisille se henkilöllisyyden selvittäminen, kun täällä sillä ei tehdä mitään.
- uiyiuoyoi
Suomi24 ei halua olla apuvälineenä rikokseen.
- TavallinenReiska
Älä valita täällä, tee valitus oikeuskanslerille. Mutta älä suotta kirjoita titteliksi oikeuskalsari...
- EnTiedäMuttaEtSinäkään
Repa voikin valittaa tänne ja kohta kuullaan kuinka taas yksi virkamies tekee rikoksen häntä kohtaan.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606664- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262750- 212428
- 271953
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251670
- 321518
- 491492
- 111472