Oikeusasiamies

Ihmettelevä

On mielenkiintoista havaita kuinka ylläpito poistaa kirjoitukseni jossa kerron oikeusasiamiehen tekemästä rikoksesta

10

95

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OikeuttaHaluava

Oikeusasiamies on syyllistynyt törkeään sikokseen

• TavallinenReiska

Kerro sitten mihin ja kuka häntä syyttää. Nimettömänä on helppo huudella puskista.

• VaiPuskista
        TavallinenReiska kirjoitti:

Kerro sitten mihin ja kuka häntä syyttää. Nimettömänä on helppo huudella puskista.

Niinhän sinäkin huutelet nimettömänä puskista.

• TavallinenReiska
        VaiPuskista kirjoitti:

Niinhän sinäkin huutelet nimettömänä puskista.

Minä en nimettömänä väitä kenenkään syyllistyneen rikokseen. Mutta sinä väität.

Jos asia menisi oikeuteen, minua ei syytettäisi mistään, mutta sinua todennäköisesti kunnianloukkauksesta.
        Eli kerro nyt sitten sen henkilön tiedot jota kohtaan oikeusasiamies on rikoksen tehnyt?

• MinäUskoisin
        TavallinenReiska kirjoitti:

Minä en nimettömänä väitä kenenkään syyllistyneen rikokseen. Mutta sinä väität.

Jos asia menisi oikeuteen, minua ei syytettäisi mistään, mutta sinua todennäköisesti kunnianloukkauksesta.
        Eli kerro nyt sitten sen henkilön tiedot jota kohtaan oikeusasiamies on rikoksen tehnyt?

Olen melko varma, että poliisi selvittää asian. Sinun on aivan turha ottaa asiasta ongelmaa itsellesi

• JosSitten
        MinäUskoisin kirjoitti:

Olen melko varma, että poliisi selvittää asian. Sinun on aivan turha ottaa asiasta ongelmaa itsellesi

Melkoinen pelkuri. Huutelee netissä nimettömänä syytöksiä, kun ei uskalla niitä omalle nimellään esittää.

• Virkavalta
        JosSitten kirjoitti:

Melkoinen pelkuri. Huutelee netissä nimettömänä syytöksiä, kun ei uskalla niitä omalle nimellään esittää.

Eikohän jätetä poliisille se henkilöllisyyden selvittäminen, kun täällä sillä ei tehdä mitään.

• uiyiuoyoi

Suomi24 ei halua olla apuvälineenä rikokseen.

• TavallinenReiska

Älä valita täällä, tee valitus oikeuskanslerille. Mutta älä suotta kirjoita titteliksi oikeuskalsari...

• EnTiedäMuttaEtSinäkään

Repa voikin valittaa tänne ja kohta kuullaan kuinka taas yksi virkamies tekee rikoksen häntä kohtaan.

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      117
      6319
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      379
      6125
    3. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      69
      5850
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      344
      3952
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      145
      2355
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      4
      2335
    7. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      117
      1393
    8. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      12
      1221
    9. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      182
      1052
    10. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      59
      877
    Aihe