Volkswagen suurissa vaikeuksissa

Lähtölaskenta on alkanut, VW kaatuu kovaa

https://www.talouselama.fi/uutiset/volkswagen-vaikeuksissa-eun-uuden-paastomittausmenetelman-takia-etsii-250-000-autolle-sailytyspaikkaa-ja-sulkee-tehtaita/ed0167e9-da57-3b7e-b719-0d48a4dfe5af
3
Ilmoita


115 Vastausta

Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.


Vaikeudet jatkuu

https://tekniikanmaailma.fi/tm-tutki-gt-autojen-hatajarrutusjarjestelmia-kia-on-selvasti-parempi-kuin-volkswagen-bmwssa-aeb-ei-edes-ole-vakiona/

Volkswagen on vaikeuksissa jo 40 km/h:n nopeudessa, keulan hipoessa estettä. Vaikka se varoittaakin havaitusta esteestä hyvissä ajoin, se jättää jarrutuksen todella myöhäiseksi. Alle 30 km/h:n nopeudessa järjestelmä ei kuitenkaan varoita ennen jarrutusta, mikä voi säikäyttää kuljettajan.
1
Ilmoita
Vaikeudet USAn markkinoilla

https://www.ksml.fi/paakirjoitus/Päästöhuijauksen-epäily-riepottaa-saksalaisvalmistajaa/373839
12 VASTAUSTA:
Hyvin menee volkkarilla maailman suurin auton valmistaja , ei vähästä kaadu parasta tekniikkaa kaikki testit voittaa ja kauppa käy mitä sitä muuta voi..
Parasta tekniikkaa....haha..no katsos vähä nuita juttuja.
Valveutunut kuluttaja ei vag vehkeitä osta mutta näitä vatipäitä on jotka ei välitä ympäristöstä eikä oikeista arvoista.
Huijauksia ja huijauksia,laadutonta tekniikkaa.
Ihmettee kirjoitti:
Hyvin menee volkkarilla maailman suurin auton valmistaja , ei vähästä kaadu parasta tekniikkaa kaikki testit voittaa ja kauppa käy mitä sitä muuta voi..
Menee samalla lailla kun vanhusten hoitokin.
Ihmettee kirjoitti:
Hyvin menee volkkarilla maailman suurin auton valmistaja , ei vähästä kaadu parasta tekniikkaa kaikki testit voittaa ja kauppa käy mitä sitä muuta voi..
Parasta tekniikkaa??? Tsi, DSG, ei mitään ongelmia, heh ja luotettavuus, enemmän kuin hukassa ja hakusessa ja öljyä kuluu........
Ihmettee kirjoitti:
Hyvin menee volkkarilla maailman suurin auton valmistaja , ei vähästä kaadu parasta tekniikkaa kaikki testit voittaa ja kauppa käy mitä sitä muuta voi..
"Hyvin menee volkkarilla maailman suurin auton valmistaja"

Sori nyt vaan, mutta autonvalmistajista suurin konserni on Renault-Nissan.
äRäN- kirjoitti:
"Hyvin menee volkkarilla maailman suurin auton valmistaja"

Sori nyt vaan, mutta autonvalmistajista suurin konserni on Renault-Nissan.
https://focus2move.com/world-car-group-ranking/

Sulla on varmaan joku lähdetieto asialle. Tämän mukaan VW on ollut suurin jo pari vuotta.
äRäN- kirjoitti:
"Hyvin menee volkkarilla maailman suurin auton valmistaja"

Sori nyt vaan, mutta autonvalmistajista suurin konserni on Renault-Nissan.
Suurin autonvalmistaja konserni on Renault-Nissan -Mitsubishi
pikkukorjaus kirjoitti:
Suurin autonvalmistaja konserni on Renault-Nissan -Mitsubishi
Ja edelleenkin tälle väitteelle kaivataan lähdetietoa. Kerro missä on sanottu näin.
helppo.tehtävä kirjoitti:
Ja edelleenkin tälle väitteelle kaivataan lähdetietoa. Kerro missä on sanottu näin.
Automaailman ykkössija vaihtui: Renault-Nissan-Mitsubishi kiilasi Volkswagen-konsernin ohi

https://tekniikanmaailma.fi/automaailman-ykkossija-vaihtui-renault-nissan-mitsubishi-kiilasi-volkswagen-konsernin-ohi/
RRRRNNNNMMMM kirjoitti:
Automaailman ykkössija vaihtui: Renault-Nissan-Mitsubishi kiilasi Volkswagen-konsernin ohi

https://tekniikanmaailma.fi/automaailman-ykkossija-vaihtui-renault-nissan-mitsubishi-kiilasi-volkswagen-konsernin-ohi/
Tuo on päivätty tammikuulle 2018 ja koskee vuotta 2017. Tässä tuoreempaa tietoa.

https://focus2move.com/world-car-group-ranking/
Vanhaa.tietoa kirjoitti:
Tuo on päivätty tammikuulle 2018 ja koskee vuotta 2017. Tässä tuoreempaa tietoa.

https://focus2move.com/world-car-group-ranking/
Vaikuttaa luotettavalta lähteeltä, kun Toyota on Wagenia suuremmalla myynnillä jotenkin kuitenkin kakkosena. Ja vaikka tuo pitäisikin paikkansa, niin kolme suurinta myivät käytännössä saman määrän autoja viime vuonna. Puhutaan siis alle prosentin eroista myyntivolyymeissa, menee jo virhemarginaaleihin nuo erot.
Hmmjaa kirjoitti:
Vaikuttaa luotettavalta lähteeltä, kun Toyota on Wagenia suuremmalla myynnillä jotenkin kuitenkin kakkosena. Ja vaikka tuo pitäisikin paikkansa, niin kolme suurinta myivät käytännössä saman määrän autoja viime vuonna. Puhutaan siis alle prosentin eroista myyntivolyymeissa, menee jo virhemarginaaleihin nuo erot.
keskustan kannatus putoaa alle 8 %
+Lisää kommentti
Hyvin muu ja tekee tulosta sanoo vakiopanelisti mitä tahansa. Hieman pojalla pannu jumittaa ja jäänyt junnaamaan samaa levyä. Onneksi täällä mielenterveyspalstalla provoilut on kuin vastatuuleen kusisi.
2 VASTAUSTA:
Etkö Pentti ole vieläkään oppinut ettei vastatuuleen kannata paljoa kuseskella. Vanhan eturauhasvaivaisen miehen suihku on niin heikko että kintuillehan se vastatuulessa kumminkin tulee.
Pentin_eturauhasvaivat kirjoitti:
Etkö Pentti ole vieläkään oppinut ettei vastatuuleen kannata paljoa kuseskella. Vanhan eturauhasvaivaisen miehen suihku on niin heikko että kintuillehan se vastatuulessa kumminkin tulee.
Sitä voi verrata trollaukseen näillä palstoilla: aina tulee lunta tupaan ja nurkkaan ahdistetuksi. Kai Penttikin on sen tajunnut.
+Lisää kommentti
Tämänkin juupas eipäs väittelyn aikana vag on myynyt tuhansia autoja maailmanlaajuisesti.
Ilmoita
https://focus2move.com/world-car-group-ranking/

Turha näistä väitellä ja spekuloida kun selkeät faktatkin on olemassa. VW on ollut jo yli kaksi vuotta suurin ja kasvattaa eroaan Toyoytaan koko ajan.
Ilmoita
VW vaikeudet jatkuu, vaikeinta on Keskolla ja sen K kura-autolla, kauppa ei käy.
Ilmoita
Ihan vakuuttavaa jälkeä meidän tutulta kriitikolta ja perustuu lähes faktoihin jne....
Ilmoita
Ja TDI myynti liki nollassa...
1 VASTAUS:
Puhumattakaan GTE:n myynnistä joka on ollut WLTP:n jälkeen nolla autojen myyntikiellon takia. Päästö- ja kulutusarvot niin suuret etteivät saa enää e-auton statusta monine etuineen. Siinä on niin paha vika ettei korjaaminenkaan näköjään onnistu. Dieseleissä korjauksia tehtiin mutta nekin näyttävät epäonnistuneen monine kalliine sivuvaikutuksineen.
+Lisää kommentti
Surkee menestystarina sai surkeen lopun...
Ilmoita
Miksi taas VW ongelmissa?
Ilmoita
kuka jaksaa kirjoittaa satoja viestejä näin löysää höpinää ilman mitään asiaa?
0 VASTAUS:
+Lisää kommentti
Menohan alkaa jo muistuttamaan vanhoja hyviä DDR-aikoja.
2 VASTAUSTA:
VW sinnepäin -laatu, vähä mitä sattuu sekametelisoppa, tärkeintä että keulalla VW logo, se riittää uskovaisille, koska Toyotan logo on heille aivopesty myrkyn merkiksi LOL
Siksi volkkaria tehdäänkin Zwickaussa.
+Lisää kommentti
Kauppalehti
"Eurooppalainen autokauppa jarrutti tammikuussa vajaan viiden prosentin verran viime vuoden tammikuuhun verrattuna. Henkilöautojen ensirekisteröintien määrä väheni 4,6 prosentilla 1,23 miljoonaan ajoneuvoon.

Automarkkinan alamäki jatkui jo viidettä kuukautta peräkkäin. Kaupan hiljeneminen heijastaa osaltaan maanosan nykyistä taloudellista ja poliittista epävakautta, uutistoimisto Bloomberg arvioi.

Myynti hiljeni jokaisessa isossa automarkkinassa, Saksassa, Ranskassa, Britanniassa, Italiassa ja Espanjassa."

"Syyskuussa 2018 käyttöön otetun uuden päästöjen WLTP -mittausjärjestelmän aiheuttama markkinasokki on kansatalouksien ongelmien myötä voimistunut.

Euroopan talousveturin Saksan kansantalous vältti joulukuussa nipin napin ajautumasta taantumaan. Osatekijänä olivat maan autoteollisuuden vaikeudet täyttää uusien päästömääräysten asettamat vaatimukset."

"Saksan autovienti Yhdysvaltoihin uhkaa romahtaa jopa puoleen, mikäli Yhdysvallat ottaa käyttöön ajoneuvoja koskevat, toistaiseksi voimassa olevat 25 prosentin tuontitullit."

Brexit nitistää loput.
4 VASTAUSTA:
Lehti kertoo tänään
"Valvontaelin: Konserni harjoitti ”laitonta vehkeilyä” ja ”huiputti massiivisesti”."
Johto pyytelee anteeksi
"Volkswagen-konsernin toimitusjohtaja Herbert Diess on pyytänyt anteeksi kiusallista lipsahdustaan, jossa hän näytti lainaavan natsien käyttämää ”Arbeit macht frei”-lausetta omiin tarkoituksiinsa."
Juu, ja Toyotan pääjohtaja Mr. Toyoda pyysi taannoin anteeksi ylimitoitettuja säästöjä jotka romahdutti laadun. No ei se anteeksi pyyntö laatua parantanut, vaan palkkasivat seitsemän uutta johtajaa keksimään uusia säästöjä.
Kysymyshän on siitä katuuko tyhmiä lausuntoja antaa ja tekeekö asiat sitten toisin. Toyota pyytää anteeksi ja jatkaa samaa ja vielä heikentää edelleen.
+Lisää kommentti
Niinpä, mutta silti on vaan tiukasti laatu ja luotettavuustutkimusten terävintä kärkeä. Samoissa tutkimuksissa VW räpiköi toiseksi viimeisenä. Onko pyydetty anteeksi? Varmaan koko viikko pitäisi pyydellä eikä sekään vielä riittäisi! Siihen ei konserniröyhkeydellä taivuta.
Ilmoita
Volkswagen on köyhien ainoa vaihtoehto, niitä saa nyt halvalla, vähä ku ostais sittarista Pirkkaa.
8 VASTAUSTA:
Ai saa, mistä???
K Auton Caarassa on iso ale, kaikki myydään alle omakustannushinnan, tappiota tulee, mutta Keskon juustorahoills paikko.

Ei se laatu vaan määrä. VW:n uusi motto.
"Volkswagen on köyhien ainoa vaihtoehto, niitä saa nyt halvalla, vähä ku ostais sittarista Pirkkaa."

No ei todellakaan, ei ainakaan minun mielestäni. Vaikka halvalla saisi kaupasta niin ylläpidon kalleus voi yllättää jos onnistuu saamaan vielä ne kaikki "ominaisuudet" kuten öljyä syövän moottorin ja ongelmallisen dsg-vaihteiston ja molemmat vain kahden vuoden takuulla niin kolmas vuosi saattaa jo maksaa kohtuullisen paljon ja tulla ihanan kalliiksi. Jälleenmyyntiarvon tulevaisuutta ei pysty ennustamaan erkkikään. Kristallipallo ainakin näyttää syöksykierrettä ja vapaata pudotusta ?
AimoSurakkaBerliini kirjoitti:
"Volkswagen on köyhien ainoa vaihtoehto, niitä saa nyt halvalla, vähä ku ostais sittarista Pirkkaa."

No ei todellakaan, ei ainakaan minun mielestäni. Vaikka halvalla saisi kaupasta niin ylläpidon kalleus voi yllättää jos onnistuu saamaan vielä ne kaikki "ominaisuudet" kuten öljyä syövän moottorin ja ongelmallisen dsg-vaihteiston ja molemmat vain kahden vuoden takuulla niin kolmas vuosi saattaa jo maksaa kohtuullisen paljon ja tulla ihanan kalliiksi. Jälleenmyyntiarvon tulevaisuutta ei pysty ennustamaan erkkikään. Kristallipallo ainakin näyttää syöksykierrettä ja vapaata pudotusta ?
"Vaikka halvalla saisi kaupasta niin ylläpidon kalleus voi yllättää jos onnistuu saamaan vielä ne kaikki "ominaisuudet" kuten öljyä syövän moottorin ja ongelmallisen dsg-vaihteiston ja molemmat vain kahden vuoden takuulla niin kolmas vuosi saattaa jo maksaa kohtuullisen paljon ja tulla ihanan kalliiksi."

Volkswageniin saan halutessaan lisämaksulla takuuseen jatkoturvan joka jatkaa takuuta 5v/150.000km saakka. Kyllä sillä jo ajelee ihan huoletta jos ei luota vain kahden vuoden normitakuuseen.
TotuusSattuuQC kirjoitti:
"Vaikka halvalla saisi kaupasta niin ylläpidon kalleus voi yllättää jos onnistuu saamaan vielä ne kaikki "ominaisuudet" kuten öljyä syövän moottorin ja ongelmallisen dsg-vaihteiston ja molemmat vain kahden vuoden takuulla niin kolmas vuosi saattaa jo maksaa kohtuullisen paljon ja tulla ihanan kalliiksi."

Volkswageniin saan halutessaan lisämaksulla takuuseen jatkoturvan joka jatkaa takuuta 5v/150.000km saakka. Kyllä sillä jo ajelee ihan huoletta jos ei luota vain kahden vuoden normitakuuseen.
Se tästä vielä puuttui kun, siis takuun ostaminen? Muut tarjoaa sen vakuudeksi laadusta. Vikavaageniin se pitää ostaa. Todellakin "vakuuttavaa" laatua?
Aina.vaan.paranee kirjoitti:
Se tästä vielä puuttui kun, siis takuun ostaminen? Muut tarjoaa sen vakuudeksi laadusta. Vikavaageniin se pitää ostaa. Todellakin "vakuuttavaa" laatua?
"Se tästä vielä puuttui kun, siis takuun ostaminen? Muut tarjoaa sen vakuudeksi laadusta. Vikavaageniin se pitää ostaa. Todellakin "vakuuttavaa" laatua?"

Jos saat muutamalla satasella ostettua 3 vuotta lisää takuuta niin ei se auto voi ihan pommi olla kuten täällä jatkuvasti väitetään. Eikä nuo monen muun valmistajan pitkät takuutkaan muuten korvaa läheskään kaikkea vaan suuri osa kuluvista osista on rajattu noiden ulkopuolelle ja valmistajat rahastavat tämän lisäturvan kalliimpina huoltoina ja lyhempinä huoltoväleinä.
TotuusSattuuQC kirjoitti:
"Se tästä vielä puuttui kun, siis takuun ostaminen? Muut tarjoaa sen vakuudeksi laadusta. Vikavaageniin se pitää ostaa. Todellakin "vakuuttavaa" laatua?"

Jos saat muutamalla satasella ostettua 3 vuotta lisää takuuta niin ei se auto voi ihan pommi olla kuten täällä jatkuvasti väitetään. Eikä nuo monen muun valmistajan pitkät takuutkaan muuten korvaa läheskään kaikkea vaan suuri osa kuluvista osista on rajattu noiden ulkopuolelle ja valmistajat rahastavat tämän lisäturvan kalliimpina huoltoina ja lyhempinä huoltoväleinä.
Kuinka idiootti pitää olla että suostuu ostamaan ja maksamaan takuusta joka rehellisellä valmistajilla kuuluu hintaan ja on vakuutena laadusta. Kertoo vaan ettei valmistaja itsekään luota lopez-laatuiseen tekeleeseensä.
Luottamus.kateissa kirjoitti:
Kuinka idiootti pitää olla että suostuu ostamaan ja maksamaan takuusta joka rehellisellä valmistajilla kuuluu hintaan ja on vakuutena laadusta. Kertoo vaan ettei valmistaja itsekään luota lopez-laatuiseen tekeleeseensä.
"Kuinka idiootti pitää olla että suostuu ostamaan ja maksamaan takuusta joka rehellisellä valmistajilla kuuluu hintaan"

Kyllä, se kuuluu mm. huoltojen hintaan. Näiden pitkän takuun merkkien huollot ovat ihan tutkitusti kalliimpia ja niitä tehdään useammin.

"Kertoo vaan ettei valmistaja itsekään luota lopez-laatuiseen tekeleeseensä."

No mistä se kertoo jos muutamalla satasella saa useamman vuoden lisää takuuta? Tuskin kannattaisi valmistajalle jos näitä autoja pitäisi aina korjailla tonneilla.
+Lisää kommentti
Heh. Hellanlettas kun tämäkin yritetään kääntää Toyotan syyksi tavalla tai toisella. Säälittävää sähellystä. Eihän toki kaikkea tarvitse uskoa mitä täältä luet. VW intoilija lukeekin vain mieleiset jutut natsilasien läpi katsoen, vai mites se nyt...
0 VASTAUS:
+Lisää kommentti
Hiljaiseksi vetää jo kovimmankin kusettajan. Onko nämä kaikki huijarit saksalaisia? Saksalaista huumoria parhaimmillaan!
Ilmoita
Aloittajan mielenrauha on suurissa vaikeuksissa.
1 VASTAUS:
VW mielisairauksien aiheuttaja vai?
+Lisää kommentti
Melkein vuoden vanhasta uutisesta jaksetaan täälläkin jauhaa. Eipä ole VW kaatunut tuonkaan jälkeen vaikka jotkut jostain kumman syystä sitä koko ajan toivovat.
1 VASTAUS:
Konsernista ja sen moniongelmaisuudesta ja kriminaalisuudesta on juttuja medioissa riittänyt jo useille vuosille. Milloin on huijattu, milloin tsi vioista, milloin DSG ongelmista, rajusta öljynsyönnistä ja ties mistä milloinkinkin. Mikään ei enää yllätä.
+Lisää kommentti
"Lähtölaskenta on alkanut, VW kaatuu kovaa"
Voi kun olisit ymmärtänyt lukemasi vai etkö edes jaksanut lukea linkkaamaasi artikkelia ennen päätelmääsi?

Tekniikka & Talous:
"Volkswagen suunnittelee massiivista investointiohjelmaa sähköautojen valmistusta varten. Uutistoimisto Reutersin lähteiden mukaan viiden vuoden investointiohjelma olisi jopa 70 miljardia euroa."
Ei kuulosta ihan kaatuvalta yhtiöltä!

WLTP ei autonvalmistajia kaada, ainoastaan viivyttää joidenkin mallien markkinoille tuloa kun testauslaitosten kapasiteetti on rajallinen.
1 VASTAUS:
Ihan kuin ryssissä, suunnitellaan ja suunnitellaan mutta mikään ei onnistu ikinä.
+Lisää kommentti
Ja hauskinta tässäkin on se, että VW tekee hurjan hyvää taloudellista tulosta, vaikka on maksanut suuria korvauksia ja autojen myynnissä on viivettä kun eivät ole saaneet kaikille hyväksyntää. No uusi Golf on tulossa ja ensi vuonna se patoutunut odotus kertaantuu sen myyntinä. On siinä Toyota tuhnuine ja vanhentuneinen hybrideineen ihmeissään.
1 VASTAUS:
ja hybriditekniikka on VW konsernilla testaamatonta

asiakas maksaa tuotekehityksen.katsotaan vaan

missä se hyundaitakuu viipyy?

käy samoin kuin jakopää,öljynkulutus ja dsg viat-tehdasviat
+Lisää kommentti
Ja kuitenkin VW tekee erittäin hyvää tulosta ja autot käy kaupaksi. Sekös Terppanaa harmittaa ja ajaa keksimään vaikka millaisia provoja.
Ilmoita
Vikavaagenkaupustelijako se sillä yrittää vääntää huijauspaskasta kultaa? Seitsemän tuhatta taas kilometritehtaalle tulosta tekemään ?
Ilmoita
"missä se hyundaitakuu viipyy?"

VW ottaa sellaisen takuun käyttöön siinä vaiheessa kun sillä on riittävästi vaikutusta uusien autojen myyntiin. Nyt tästä pitää meteliä yksi persaukinen nettihuutelija ja VW myy vuodesta toiseen yli kaksi kertaa enemmän Toyota ja enemmän kuin kaikki aasialaiset yhteensä.

VW selkeästikin tietää mitä se tekee ja Suomen kansa luottaa Volsuun. Lompakkoäänestys on se ainoa asia joka merkitsee autonvalmistajalle jotain.
2 VASTAUSTA:
Kylläpä käy K Auton OmaPoika kuumana kuin hella koukku, ei kestä totuutta. Tietty niitä vituttaa kun myynnissä vain volkkarista kun muita edustuksia ei huijarille anneta. VW Centereillä lupa korjata vain volkkarista, ehkä muut merkit ei korjaamista kaipaa?
Huijari.itkee.taas kirjoitti:
Kylläpä käy K Auton OmaPoika kuumana kuin hella koukku, ei kestä totuutta. Tietty niitä vituttaa kun myynnissä vain volkkarista kun muita edustuksia ei huijarille anneta. VW Centereillä lupa korjata vain volkkarista, ehkä muut merkit ei korjaamista kaipaa?
Ei kestä mitä totuutta? Minähän vain sanoin on aika typerää odottaa että Suomen kaikkein menestynein autonvalmistaja tai maahantuoja muuttaisi mitään niinkauan kun se on täysin ylivoimainen Suomessa.
Miksi minua tai Volsua vituttaisi mikään tässä tilanteessa.
Muut täällä itkevät kun Trafi kertoo vuodesta toiseen miten vastaantulijoita muut ovat.
+Lisää kommentti
Volkkarilla on 5v takuu mutta vain USAssa. Ei myy muuten.
1 VASTAUS:
ja myös Australiassa 5 vuoden takuu, Kiinassa 10 vuoden takuu, ei muuten myy yhtään.
+Lisää kommentti
Pitääkö Volkkarin ostaa takuu, eikö se ole sama kuin että itse maksaa korjaukset? Tehdashan hyvittää takuu ajan puitteissa vaihdetut osat ja nyt asiakas maksaa työt. Kyllä K Auto osaa kaikki metkut. Osta takuu kun takuun pitäisi olla pakollinen suoja, vasta lisätakuu aikana joku pikku ongelma löytyy, isommat TSI ja DSG ongelmat löydetään vasta kun takuu loppuu, vaikka vikaa on, niin tutkinta kestää vuosia koska mekaanikot ei löydä vikoja, niin hyvin merkki korjaamot osaa omat tuotteet LOL
3 VASTAUSTA:
"Pitääkö Volkkarin ostaa takuu, eikö se ole sama kuin että itse maksaa korjaukset? "

Ei tietenkään ole. Maksat vain yhden pienen maksun ja sen jälkeen korjauskustannukset tulevat valmistajan maksettavaksi riippumatta siitä paljonko niitä on.

" Osta takuu kun takuun pitäisi olla pakollinen suoja"

Takuu on aina vapaaehtoisesti annettu etu. Pakollinen on taas valmistajan virhevastuu joka ei ole koskaan suoraan sidoksissa mahdollisen takuun pituuteen.
TotuusSattuuQC kirjoitti:
"Pitääkö Volkkarin ostaa takuu, eikö se ole sama kuin että itse maksaa korjaukset? "

Ei tietenkään ole. Maksat vain yhden pienen maksun ja sen jälkeen korjauskustannukset tulevat valmistajan maksettavaksi riippumatta siitä paljonko niitä on.

" Osta takuu kun takuun pitäisi olla pakollinen suoja"

Takuu on aina vapaaehtoisesti annettu etu. Pakollinen on taas valmistajan virhevastuu joka ei ole koskaan suoraan sidoksissa mahdollisen takuun pituuteen.
Eu- direktiivin mukaan pakollinen takuu on kaksi vuotta, myös volkkarille. Lyhyin mahdollinen. Muilla merkeillä on asiat paremmin.
Konserni.huijaa kirjoitti:
Eu- direktiivin mukaan pakollinen takuu on kaksi vuotta, myös volkkarille. Lyhyin mahdollinen. Muilla merkeillä on asiat paremmin.
Tuo Eu-direktiivi koskee käytännössä virhevastuuta joka ei ole täysin sama asia kuin takuu. Takuu voi kattaa myös asioita joita virhevastuu ei takaa. Eu-direktiivi sanoo että:"Myyjä voi antaa kuluttajalle myös kaupallisia lisätakuita. Ne voivat joko sisältyä tuotteen hintaan tai olla lisämaksullisia. Lisätakuu ei korvaa lakisääteistä virhevastuuta, joka on aina voimassa vähintään 2 vuotta, ja myyjän on ilmoitettava kuluttajalle, ettei lisätakuu vaikuta tämän lakisääteisiin oikeuksiin."
+Lisää kommentti
Tuossa mainittiin vw.n tehneen tulosta kohuista huolimatta, juu onhan se tehnyt, mutta uskokaa huviksenne on VAG konserni ostanut itse muutaman volkkarin, jotta tilastot painokelpoisia. Olisihan todennäköinen vaihtoehto ollut romuttaa "muutama volkkari kun eivät kelpaa. Markkinointikikka tämä ei muu.
1 VASTAUS:
"Tuossa mainittiin vw.n tehneen tulosta kohuista huolimatta, juu onhan se tehnyt, mutta uskokaa huviksenne on VAG konserni ostanut itse muutaman volkkarin, jotta tilastot painokelpoisia. "

No kerropa miten omia autojaan ostamalla voisi tehdä tulosta. Jos omia autoja ostamalla voisi parantaa tulostaan niin sitä tekisivät kaikki valmistajat.
Myyntitilastoja voi kaunistaa tempuilla mutta tulos aivan eri asia.
Sulla ei taida kaikki pelata ja voisit lopettaa nämä typeryydet. Nolaat vain itsesi.
+Lisää kommentti
Volkkarin tulos tulee siitä kun idiootit ostaa vag romuja ja maksaa niiden korjaamiset. Kukaan ei kiellä olemasta idiootti, me vaan kerrotaan että ei ole pakko olla idiootti. Idiootin tunnistaa siitä että hän hehkuttaa vw, seat, skoda ja audi autoaan ja kehuu kuinka nopeasti auton saa korjaamolle ja kuinka huolellisesti auto korjataan kun se seisoo siellä korjaamolla viikkoja ja kuukausia kun ei löydy sopivaa kolariautoa josta ostat korjaukseen saadaan, mitään uusia osia on turha toivoa, ne maksaa liikaa VW korjaamolle. Sinä taas maksat uuden osan hinnan ja työt vaikka auto melkein uusi.

Netistä voit varata ajan korjaamolle, eikö ole kätevää. Saat myös puhelinnumeron hinausautoon jonka voit soittaa paikalle milloin vain, sijaisautoksi saat mopoauton.
3 VASTAUSTA:
Huvittaa lukea näitä risaperse-renkaanpotkijoiden juttuja. Pelkkää netistäluetun sössötyksen toistamista ilman mitään ymmärrystä autoista.
Kerronpa sulle sen että näillä latteuksilla on turha troolailla kaveria jolla on yli 30 vuoden kokemus autonomistamisesta ja jolla on varaa ajaa muullakin kuin häkkitarhasta haetulla loppuunajetulla lintalla.
25 vuotta takana volkkarilla ja korjauskulut koko aikana 220 euroa. Revi risaperse siitä.
risaperse.troolaa kirjoitti:
Huvittaa lukea näitä risaperse-renkaanpotkijoiden juttuja. Pelkkää netistäluetun sössötyksen toistamista ilman mitään ymmärrystä autoista.
Kerronpa sulle sen että näillä latteuksilla on turha troolailla kaveria jolla on yli 30 vuoden kokemus autonomistamisesta ja jolla on varaa ajaa muullakin kuin häkkitarhasta haetulla loppuunajetulla lintalla.
25 vuotta takana volkkarilla ja korjauskulut koko aikana 220 euroa. Revi risaperse siitä.
Minäkin voisin väittää että korjauskulut viidenkymmenen vuoden autoiluaikanani ovat olleet 10 euroa. Uskotko? Huomaatko typeryytesi?
Vilppivw kirjoitti:
Minäkin voisin väittää että korjauskulut viidenkymmenen vuoden autoiluaikanani ovat olleet 10 euroa. Uskotko? Huomaatko typeryytesi?
Ei sillä ole mitään väliä uskooko kukaan mitä mun autonpitoni on maksanut. Sanoin vain että tuollainen troolaus ei uppoa tällaiseen kaveriin eikä kehenkään muuhunkaan jolla on näin pitkä oma kokemus autonpidosta. Märkäkorville touhua jotka elävät netistä lukemansa varassa.
+Lisää kommentti
Vw on paljon myynyt autoja ja hyvin tulosta tekevä firma.. Myös Suomen kansa on lompakoillaan äänestänyt vw:n puolesta. Vertailu menestystä autolehdissä tulee tuon tuosta koko ajan. Moni muu valmistaja saa valmistautua konkurssiin ennen volkkaria.. Mahtaa siinä trollia sapettaa kun ei auta se toyotan markkinointi..
5 VASTAUSTA:
Suomen kansa ostaa autoja joihin varaa, jollaisia pääosin tuotu maahan ja joita helppo korjata ja varaosahuolto pelaa.
VAG konsernin autoilla on Suomalaisilla pitkät perinteet ja jo näiden pohjalta esiintyy mahdollisesti tiettyjä tunnesiteitä.
Saksa ei nyt vaan uskalla saati pysty päättämään niin suuresta asiasta kuin konserniautojen valmistuksen lopettamisesta. Tiettyjen mallien valmistus voidaan lopettaa, jopa suotavaa, mutta konkurssi ei käy vaikka autoissa esiintyisi lähes mitä vaan, syynä työllisyys. Tällä olisi maailmanlaajuiset vaikutukset, mitkään tahot eivät voisi rahoittaa sitä työntekijämäärää joka joutuisi kilometritehtaalle. Volkkariperheen autojen uudistuttava ja vakuutettava asiakkaat sille tasolle jolla kyseisen autokonsernin auton ostopäätös tehdään.

Toyotaa on turha vetää tähän pilkattavaksi, porskuttaa hyvin vaikka ei pidä itsestään suurta haloota. Lisäksi Toytaa myydään merkittävästi maailmalla, eikä tähän vaikuta nimeksikään Suomen Toyotien määrä, sen sijaan VAG konsernille tekee paljonkin Suomessa ostettujen VAG autojen määrä.

Tämä konkurssihypetys VAG autoihin liittyen on yhtä teatteria, koska sellaista ei anneta tapahtua, mutta se mikä pitäisi tapahtua on kansainvälinen rangaistus VAG konsernille kuten muutaman tehtaan lopettaminen huonon laadun takia, sekä lepyyttääkseen rahansa roskaan laittaneita autoilijoita tai osakkeiden omistajia kohtaan. Onko kaukaa haettu ajatus, että VAG konserni ostaisi merkittävän määrän omia autojaan muutamalla miljardilla, sijoittaen näin omiin tuotteisiin ja työpaikkoihin näinkin kuumentuneessa tilanteessa. Markkinat leppyisivät ja jokainen saisi haluamansa. Koskaan ei määrä ole voittanut laatua, kuuluu laatutietoisen sanoneen.

Toyota on laadullaan ja luotettavuudellaan näyttänyt mihin pystyy ja kantaa vastuun. Viatonta ei Toyotakaan ole ulos tehtaahta laskenut, mutta mahdolliset esiintyneet viat ovat olleet pisara meressä suhteessa VAG konsernin autoihin. Itsellä molemmoista merkeistä kokemusta ja tämän perusteella ajan edelleen Toyotalla.
HyväPalkitaan kirjoitti:
Suomen kansa ostaa autoja joihin varaa, jollaisia pääosin tuotu maahan ja joita helppo korjata ja varaosahuolto pelaa.
VAG konsernin autoilla on Suomalaisilla pitkät perinteet ja jo näiden pohjalta esiintyy mahdollisesti tiettyjä tunnesiteitä.
Saksa ei nyt vaan uskalla saati pysty päättämään niin suuresta asiasta kuin konserniautojen valmistuksen lopettamisesta. Tiettyjen mallien valmistus voidaan lopettaa, jopa suotavaa, mutta konkurssi ei käy vaikka autoissa esiintyisi lähes mitä vaan, syynä työllisyys. Tällä olisi maailmanlaajuiset vaikutukset, mitkään tahot eivät voisi rahoittaa sitä työntekijämäärää joka joutuisi kilometritehtaalle. Volkkariperheen autojen uudistuttava ja vakuutettava asiakkaat sille tasolle jolla kyseisen autokonsernin auton ostopäätös tehdään.

Toyotaa on turha vetää tähän pilkattavaksi, porskuttaa hyvin vaikka ei pidä itsestään suurta haloota. Lisäksi Toytaa myydään merkittävästi maailmalla, eikä tähän vaikuta nimeksikään Suomen Toyotien määrä, sen sijaan VAG konsernille tekee paljonkin Suomessa ostettujen VAG autojen määrä.

Tämä konkurssihypetys VAG autoihin liittyen on yhtä teatteria, koska sellaista ei anneta tapahtua, mutta se mikä pitäisi tapahtua on kansainvälinen rangaistus VAG konsernille kuten muutaman tehtaan lopettaminen huonon laadun takia, sekä lepyyttääkseen rahansa roskaan laittaneita autoilijoita tai osakkeiden omistajia kohtaan. Onko kaukaa haettu ajatus, että VAG konserni ostaisi merkittävän määrän omia autojaan muutamalla miljardilla, sijoittaen näin omiin tuotteisiin ja työpaikkoihin näinkin kuumentuneessa tilanteessa. Markkinat leppyisivät ja jokainen saisi haluamansa. Koskaan ei määrä ole voittanut laatua, kuuluu laatutietoisen sanoneen.

Toyota on laadullaan ja luotettavuudellaan näyttänyt mihin pystyy ja kantaa vastuun. Viatonta ei Toyotakaan ole ulos tehtaahta laskenut, mutta mahdolliset esiintyneet viat ovat olleet pisara meressä suhteessa VAG konsernin autoihin. Itsellä molemmoista merkeistä kokemusta ja tämän perusteella ajan edelleen Toyotalla.
" Lisäksi Toytaa myydään merkittävästi maailmalla, eikä tähän vaikuta nimeksikään Suomen Toyotien määrä, sen sijaan VAG konsernille tekee paljonkin Suomessa ostettujen VAG autojen määrä."

Ei. Suomen myynti on VAG-konsernille lähes yhtä merkityksetön kuin se on Toyotalle. VAG-konserni myi vuonna 2018 maailmanlaajuisesti noin 11 miljoonaa autoa joten Suomen osuus niistä on siis reilusti alle prosentti.

"Toyota on laadullaan ja luotettavuudellaan näyttänyt mihin pystyy ja kantaa vastuun. Viatonta ei Toyotakaan ole ulos tehtaahta laskenut, mutta mahdolliset esiintyneet viat ovat olleet pisara meressä suhteessa VAG konsernin autoihin. Itsellä molemmoista merkeistä kokemusta ja tämän perusteella ajan edelleen Toyotalla."

Minullakin on ollut sekä Toyota, Skoda kuin Volkkari ja kaikki ovat täyttäneet odotukset aivan mainiosti. Missään ei ole ollut isoja ongelmia. Toisaalta myöskään Toyota ei ole ollut täysin viaton.
HyväPalkitaan kirjoitti:
Suomen kansa ostaa autoja joihin varaa, jollaisia pääosin tuotu maahan ja joita helppo korjata ja varaosahuolto pelaa.
VAG konsernin autoilla on Suomalaisilla pitkät perinteet ja jo näiden pohjalta esiintyy mahdollisesti tiettyjä tunnesiteitä.
Saksa ei nyt vaan uskalla saati pysty päättämään niin suuresta asiasta kuin konserniautojen valmistuksen lopettamisesta. Tiettyjen mallien valmistus voidaan lopettaa, jopa suotavaa, mutta konkurssi ei käy vaikka autoissa esiintyisi lähes mitä vaan, syynä työllisyys. Tällä olisi maailmanlaajuiset vaikutukset, mitkään tahot eivät voisi rahoittaa sitä työntekijämäärää joka joutuisi kilometritehtaalle. Volkkariperheen autojen uudistuttava ja vakuutettava asiakkaat sille tasolle jolla kyseisen autokonsernin auton ostopäätös tehdään.

Toyotaa on turha vetää tähän pilkattavaksi, porskuttaa hyvin vaikka ei pidä itsestään suurta haloota. Lisäksi Toytaa myydään merkittävästi maailmalla, eikä tähän vaikuta nimeksikään Suomen Toyotien määrä, sen sijaan VAG konsernille tekee paljonkin Suomessa ostettujen VAG autojen määrä.

Tämä konkurssihypetys VAG autoihin liittyen on yhtä teatteria, koska sellaista ei anneta tapahtua, mutta se mikä pitäisi tapahtua on kansainvälinen rangaistus VAG konsernille kuten muutaman tehtaan lopettaminen huonon laadun takia, sekä lepyyttääkseen rahansa roskaan laittaneita autoilijoita tai osakkeiden omistajia kohtaan. Onko kaukaa haettu ajatus, että VAG konserni ostaisi merkittävän määrän omia autojaan muutamalla miljardilla, sijoittaen näin omiin tuotteisiin ja työpaikkoihin näinkin kuumentuneessa tilanteessa. Markkinat leppyisivät ja jokainen saisi haluamansa. Koskaan ei määrä ole voittanut laatua, kuuluu laatutietoisen sanoneen.

Toyota on laadullaan ja luotettavuudellaan näyttänyt mihin pystyy ja kantaa vastuun. Viatonta ei Toyotakaan ole ulos tehtaahta laskenut, mutta mahdolliset esiintyneet viat ovat olleet pisara meressä suhteessa VAG konsernin autoihin. Itsellä molemmoista merkeistä kokemusta ja tämän perusteella ajan edelleen Toyotalla.
Nyt lähti taas varttihullulta täysin laukalle. Pelkkää pölinää.
HyväPalkitaan kirjoitti:
Suomen kansa ostaa autoja joihin varaa, jollaisia pääosin tuotu maahan ja joita helppo korjata ja varaosahuolto pelaa.
VAG konsernin autoilla on Suomalaisilla pitkät perinteet ja jo näiden pohjalta esiintyy mahdollisesti tiettyjä tunnesiteitä.
Saksa ei nyt vaan uskalla saati pysty päättämään niin suuresta asiasta kuin konserniautojen valmistuksen lopettamisesta. Tiettyjen mallien valmistus voidaan lopettaa, jopa suotavaa, mutta konkurssi ei käy vaikka autoissa esiintyisi lähes mitä vaan, syynä työllisyys. Tällä olisi maailmanlaajuiset vaikutukset, mitkään tahot eivät voisi rahoittaa sitä työntekijämäärää joka joutuisi kilometritehtaalle. Volkkariperheen autojen uudistuttava ja vakuutettava asiakkaat sille tasolle jolla kyseisen autokonsernin auton ostopäätös tehdään.

Toyotaa on turha vetää tähän pilkattavaksi, porskuttaa hyvin vaikka ei pidä itsestään suurta haloota. Lisäksi Toytaa myydään merkittävästi maailmalla, eikä tähän vaikuta nimeksikään Suomen Toyotien määrä, sen sijaan VAG konsernille tekee paljonkin Suomessa ostettujen VAG autojen määrä.

Tämä konkurssihypetys VAG autoihin liittyen on yhtä teatteria, koska sellaista ei anneta tapahtua, mutta se mikä pitäisi tapahtua on kansainvälinen rangaistus VAG konsernille kuten muutaman tehtaan lopettaminen huonon laadun takia, sekä lepyyttääkseen rahansa roskaan laittaneita autoilijoita tai osakkeiden omistajia kohtaan. Onko kaukaa haettu ajatus, että VAG konserni ostaisi merkittävän määrän omia autojaan muutamalla miljardilla, sijoittaen näin omiin tuotteisiin ja työpaikkoihin näinkin kuumentuneessa tilanteessa. Markkinat leppyisivät ja jokainen saisi haluamansa. Koskaan ei määrä ole voittanut laatua, kuuluu laatutietoisen sanoneen.

Toyota on laadullaan ja luotettavuudellaan näyttänyt mihin pystyy ja kantaa vastuun. Viatonta ei Toyotakaan ole ulos tehtaahta laskenut, mutta mahdolliset esiintyneet viat ovat olleet pisara meressä suhteessa VAG konsernin autoihin. Itsellä molemmoista merkeistä kokemusta ja tämän perusteella ajan edelleen Toyotalla.
Vw on omalla toiminnallaan suututtanut miljoonia potentiaalisia autonostajia ja maksaa nyt siitä kovan hinnan.
Vw-ei_koskaan_enää kirjoitti:
Vw on omalla toiminnallaan suututtanut miljoonia potentiaalisia autonostajia ja maksaa nyt siitä kovan hinnan.
Tähän kommenttiin varmasti yhtyy moni petetty Vw-konserniauton omistaja.
+Lisää kommentti
Teoriassa VW konsernin autot on tosi hyviä, käytännössä kaikkein surkeimpia. Teoriat ei siis realisoidu kun tehdään paskalaatua halvalla köyhille.
2 VASTAUSTA:
Ihmiset kuitenkin ostavat autonsa käytännön kokemusten mukaan. VW on ollut kansan suosikki jo vuosikymmeniä. Miten se olisi mahdollista jos ihmisillä olisi huonoja käytännön kokemuksia VW:n autoista.
Itselläkin on menossa ja kuudes VW jonka olen ostanut juuri sen takia että edellisissä viidessä ei ole ollut mitään ongelmia. Tässä oikeassa maailmassa, ei nettihörhöilyssä.
VW ja Toyota ovat olleet Suomen markkinoilla jo pitkään. Jo vuosia tilanne on ollut sama eli suomalaiset ovat valinneet VW:n yli kaksi kertaa useammin kuin Toyotan. Viime vuonna suomalainen laittoi rahansa 32.000 VW:n valmistamaan autoon kun Toyotan valitsi vain 15.000 suomalaista.
Ei tuollainen luottamus tyhjästä tule. Ja vaikka tulisikin niin so fucking what. VW on joka tapauksessa aivan ylivoimainen ja tojo imee tuppea vaihtoaitiossa kun stara pelaa.
+Lisää kommentti
Pentin pitää laskea kaikki konsernimerkit volkkareiksi vaikka Trafi ei laske kun ovat omia merkkejä ja valmistajia. 7000 vaginistia laittaa Volkkari taas portin ulkopuolelle volkkaroimaan. Skodasta ja audista ei kerrottu mitään. Eikä seattimestakaan.
9 VASTAUSTA:
Kaikki konsernimerkit ovat VWtä. Ei kai siitä ole kahta sanaa?
Aivan kuten toyota, lexus, hino jne ovat ovat Toyotaa. Paksukalloinen tollo.
avan.perusasiaa kirjoitti:
Kaikki konsernimerkit ovat VWtä. Ei kai siitä ole kahta sanaa?
Aivan kuten toyota, lexus, hino jne ovat ovat Toyotaa. Paksukalloinen tollo.
Kyllä Lexus on Lexus ja Toyota on Toyota. Ei minulla ainakaan ole mitään lexusta kun omistan vain Toyotan. Trafinkin tilastoissa ovat eri merkkejä niinkuin VW Audi, Skoda ja SEAT. Mikä sinun ongelma nyt on? Mikseivät ole vaan kaikki volkkareita, tulisi skodastakin länsiauto. Harmittaako kun Trafi ja kaikki muutkin tilastoijat osaavat erottaa merkit ja valmistajat omistuspohjasta. Voi harmi! Ei onnistu huijaaminen. Kansa on varuillaan.
Rehellisesti.toyota kirjoitti:
Kyllä Lexus on Lexus ja Toyota on Toyota. Ei minulla ainakaan ole mitään lexusta kun omistan vain Toyotan. Trafinkin tilastoissa ovat eri merkkejä niinkuin VW Audi, Skoda ja SEAT. Mikä sinun ongelma nyt on? Mikseivät ole vaan kaikki volkkareita, tulisi skodastakin länsiauto. Harmittaako kun Trafi ja kaikki muutkin tilastoijat osaavat erottaa merkit ja valmistajat omistuspohjasta. Voi harmi! Ei onnistu huijaaminen. Kansa on varuillaan.
"Trafinkin tilastoissa ovat eri merkkejä niinkuin VW Audi, Skoda ja SEAT"
Kyllä sinäkin paksussa kallossasi ymmärrät mikä ero on auto merkillä ja autovalmistajalla. Kunhan huviksesi jänkkäät.
Viime kuussa VW AG oli Suomen suurin valmistaja ja Skoda oli suurin merkki. Tojolle jäi hiluja.
Rehellisesti.toyota kirjoitti:
Kyllä Lexus on Lexus ja Toyota on Toyota. Ei minulla ainakaan ole mitään lexusta kun omistan vain Toyotan. Trafinkin tilastoissa ovat eri merkkejä niinkuin VW Audi, Skoda ja SEAT. Mikä sinun ongelma nyt on? Mikseivät ole vaan kaikki volkkareita, tulisi skodastakin länsiauto. Harmittaako kun Trafi ja kaikki muutkin tilastoijat osaavat erottaa merkit ja valmistajat omistuspohjasta. Voi harmi! Ei onnistu huijaaminen. Kansa on varuillaan.
https://focus2move.com/world-car-group-ranking/

Automaailman kuninkuus jaetaan yhtiö/valmistajatasolla. Merkki- ja mallitilastot ovat hippohiihtojen mitaleita.
VW on kuningas jo kolmatta vuotta putkeen.
Huviksesi.jänkkäät kirjoitti:
"Trafinkin tilastoissa ovat eri merkkejä niinkuin VW Audi, Skoda ja SEAT"
Kyllä sinäkin paksussa kallossasi ymmärrät mikä ero on auto merkillä ja autovalmistajalla. Kunhan huviksesi jänkkäät.
Viime kuussa VW AG oli Suomen suurin valmistaja ja Skoda oli suurin merkki. Tojolle jäi hiluja.
Väärin meni jo ties kuinka monen kerran. Skoda ja Audi ovat kumpikin valmistajia VW ag on on omistajakonserni johon kuuluvat itsenäisinä valmistajina niinkuin seattikin. Ei opelista eikä nissanistakaan tullut renutinta vaikka kuuluvat samaan konserniin. Taitaa olla ylivoimaista ymmärtää?
Hippohiihtäjä kirjoitti:
https://focus2move.com/world-car-group-ranking/

Automaailman kuninkuus jaetaan yhtiö/valmistajatasolla. Merkki- ja mallitilastot ovat hippohiihtojen mitaleita.
VW on kuningas jo kolmatta vuotta putkeen.
VW on huijarien kruunaamaton kuningas. Kansa tietää!
Huviksesi.jänkkäät kirjoitti:
"Trafinkin tilastoissa ovat eri merkkejä niinkuin VW Audi, Skoda ja SEAT"
Kyllä sinäkin paksussa kallossasi ymmärrät mikä ero on auto merkillä ja autovalmistajalla. Kunhan huviksesi jänkkäät.
Viime kuussa VW AG oli Suomen suurin valmistaja ja Skoda oli suurin merkki. Tojolle jäi hiluja.
Jos yhtenä kuukautena myy enemmän kuin muut, onko silloin jo suurin merkki?
VW ei ole mikään Suomen suurin valmistaja kun ei valmista ensimmäistäkään autoa Suomessa. Mersu toki voisi olla sitä. Toyota tosin on kiistaton ykkösmerkki Suomen teillä eniten myyty ja eniten rekisterissä .
Rehellisesti.toyota kirjoitti:
Väärin meni jo ties kuinka monen kerran. Skoda ja Audi ovat kumpikin valmistajia VW ag on on omistajakonserni johon kuuluvat itsenäisinä valmistajina niinkuin seattikin. Ei opelista eikä nissanistakaan tullut renutinta vaikka kuuluvat samaan konserniin. Taitaa olla ylivoimaista ymmärtää?
Sematiikaksi menee, mutta lopputulos on sama VW on maailman johtava autonvalmistaja. Inttää voi aina mutta lopputulos on sama, aivan kuten jalkapallon määritelmässä.
"Jalkapallo on peli jossa kaksi 11-miehistä joukkuetta pelaa 90 minuuttia ja lopuksi Saksa voittaa"

On teillä epätoivoinen tehtävä änkyröidä paavoväyrysenä menneen maailman puolesta kun tämän päivän maailma on aivan eri. Luuletteko oikeasti että tällainen nettiänkyröinti muuttaa mitään?
VW:n valmistamia autoja on ostettu Suomessa jo vuosikausia yli kaksi kertaa enemmän kuin Toyotan.
Minusta on mukava olla tässä asemassa besserwisserinä ja kyykyttää teitä tojouskovaisia viikosta toiseen. Teillä on sematiikka, mulla on VW:n vuosien ylivoima myyntiluvuissa ja vertailuvoitot.
Puhumattakaan siitä kuinka Tojo on ryssinyt sähköautojen kehityksen.
Toyota.rules kirjoitti:
Jos yhtenä kuukautena myy enemmän kuin muut, onko silloin jo suurin merkki?
VW ei ole mikään Suomen suurin valmistaja kun ei valmista ensimmäistäkään autoa Suomessa. Mersu toki voisi olla sitä. Toyota tosin on kiistaton ykkösmerkki Suomen teillä eniten myyty ja eniten rekisterissä .
"Jos yhtenä kuukautena myy enemmän kuin muut, onko silloin jo suurin merkki?"
Itse en en anna pskakaan arvoa sille että Skoda on eniten rekisteröity merkki yhdessä kuussa. Paljon isompi asia on se että VW AG on Suomen kansan suosikki ja sen autoja ostetaan enemmän kuin kaikkia aasialaisia yhteensä. Yli kaksi kertaa enemmän kuin Tojoja.
Merkkikohtainen tilasto on vain hippohiihto-mitali.
+Lisää kommentti
0 VASTAUS:
+Lisää kommentti
Suurissa vaikeuksissa aina
4 VASTAUSTA:
Maailman suurin autonvalmistaja joka tekee miljardien tuloksen joka vuosi ja on Euroopan suurin työnantaja. Jos tuo on vaikeuksissa olemista niin ihmetyttää miten muut autonvalmistajat pärjäävät.
Volkkari jäänyt niin monta kertaa kiinni valehtelusta, kuka uskoo enää heidän väitteitään myyntiluvuista, hassusti saa nyt pikkusen isommat luvut kuin Toyota ja jos kerran on ylivoimaisesti suurin niin eikö pitäisi olla vähintään 51% markkinoista. VAG konserni ei kestä ulkopuolista tilintarkistusta, siksi polttavat kirjanpidon niin ei pystytä tutkimaan.
Näköjään harhakilta lähtenyt "pikkaisen" mopo käsistä. Luuletko oikeasti että kansainvälisen pörssiyhtiön kirjanpito on fyysinen kirja jonka voi polttaa? Tiedät itsekin kuinka naurettavia nämä postauksesi ovat.
Voisit pitää nämä itselläsi. Maailma ei näe näissä mitään arvoa
täysikuulaukaisee kirjoitti:
Näköjään harhakilta lähtenyt "pikkaisen" mopo käsistä. Luuletko oikeasti että kansainvälisen pörssiyhtiön kirjanpito on fyysinen kirja jonka voi polttaa? Tiedät itsekin kuinka naurettavia nämä postauksesi ovat.
Voisit pitää nämä itselläsi. Maailma ei näe näissä mitään arvoa
Kunnon tojohihhulille ei tee tiukkaakaan 600000 työntekijän pörssiyhtiön kirjanpito vaikka kosmoskynällä Klubi-askin kanteen.
+Lisää kommentti
"VAG konserni ei kestä ulkopuolista tilintarkistusta, siksi polttavat kirjanpidon niin ei pystytä tutkimaan."

Kertoo hyvin tarkkaan millaisista ihmisistä näissä kirjoituksissa on kysymys. VAGia ei olemassa ja kirjanpitoa ei voi polttaa.
Todellista on sen sijaan että jokainen kirjoitus kertoo enemmän sen kirjoittajasta kuin kirjoituksen kohteesta.
1 VASTAUS:
hahahaa ku K Autoa vituttaa ettei heillä ole Toyotan edustusta vaan sen sai LänsiAuto

Minä olen LänsiAuton OmaPoika, kehun Toyotaa ja Opelia, omistanooppelin ja olen aivan helvetin tyytyväinen kun on nin huoleton.

Täällä käyn vain vittuilemassa kusettaja K Autolle joka on entinen VV Auto jonka nimi ryvettyi ja kirjanpito poltetiin etteivät jää kiinni ja välttivät kiven sisään kymmenen vuoden kakut joutumisen.
+Lisää kommentti
Ei kai kukaan täyspäinen usko enää mitään, mitä vilppivaagen ilmoittaa. Rehellisyys ja luottamus kun eivät ole lähivuosina kuuluneet VW: n kanssa samaan lauseeseen. Konsernin ilmoitukset kuulunevat osioon, saksalaista huumoria .
1
Ilmoita
nykyään vw ja skoda kuskit kyselevät toisiltaa että montako litraa vie öljyä tuhannelle, toinen vakio puheenaihe on, monesko moottori menossa.
1
Ilmoita
Ja Sipilä nostaa autoilun veroja?
Ilmoita
3 VASTAUSTA:
Enpä Toyotan 10 auton myynnilläkään kauheasti elvistelisi...
Vw-konserni on liputettu ulos kisasta myyntikiellolla. Huijaus ei toiminut enää uuden WLTP-testin kanssa.
Armoton_totuus kirjoitti:
Vw-konserni on liputettu ulos kisasta myyntikiellolla. Huijaus ei toiminut enää uuden WLTP-testin kanssa.
Pieniä ovat nämä plugin-myyntiluvut ja kinastelu niistä on kaikenkaikkiaan naurettavaa. Joka tapauksessa VW-konsernini luvut ovat isompia kuin Tojon.
Mutta kuten sanoin, koomisia lukuja puolin ja toisin.
+Lisää kommentti
Mitä parempi auto, sitä enemmän moititaan.
1
Ilmoita
Täällä näyttää "loistavan" kaksi samaa tyyppiä jotka terrorisoi Vagareenaa.
Ilmoita
Ei saa kertoa vag- huijauksesta kun se on " terrorisointia."
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta