Turvaseksi naisten välillä

Käytättekö suuseksissä suojaa (halkaistu kondomi ect) ?

Suojaatteko leluja kondomilla ?

Käyttekö testauttamassa itseänne suhteiden välissä, jos harrastatte suhteita ?

Harrastatteko seksiä vain testattujen naisten kanssa ?
Ilmoita

3 Vastausta

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Äärettömän hyvä kysymys!! Ja vastausten puute vain vahvistaa että asiasta pitää keskustella. Itse käyn testeissä parisuhteiden välillä (irtosuhteita en harrasta) ja myös huolehdin tästä 3kk:n hiv:n varoajasta, että tulee uudelleen otettua testit. Mutta monesti olen miettinyt kumppanin välinpitämättömyyttä omaan seksuaaliterveyteen, on ollut niitäkin jotka ei ole vuosikymmeniin käyneet testeissä!! Tosin patistin testeihin hänet.

Suojaus onkin sitten toinen juttu ja myönnän etten käytä mitään suojia. Suuseksiä en lähde harrastamaan ennen kuin tunnen paremmin, tosin ei poista sp-taudin mahdollisuutta todellakaan!! Luotan toiseen mutta en tiedä, pitää pohtia tätä kyllä lisää joten kiitos aloituksesta. Toivottavasti muutkin osallistuis tähän keskusteluun !!
Ilmoita
paras kun jättää väliin semmoiset huolettomat,jotka ei vaivaudu edes ajattelemaan taudin mahdollisuutta. se testeihin patistelu ei tee niistä tulevaisuutta ajatellen yhtään turvallisempia seksikumppaneita...
Ilmoita
No mun kohdalla ei oo tarpeellista kun oon vaan yhden ja saman kanssa koko ajan ollut. :) en sitten osais kyl käyttää mitään suojausvälineitä jos tulis tilanne eteen...
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Turvaseksi naisten välillä

Käytättekö suuseksissä suojaa (halkaistu kondomi ect) ?

Suojaatteko leluja kondomilla ?

Käyttekö testauttamassa itseänne suhteiden välissä, jos harrastatte suhteita ?

Harrastatteko seksiä vain testattujen naisten kanssa ?

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta