Se on valkoinen, karvainen, hurmaava.
Se ei välitä, olenko vanha, lihava, ruma, köyhä.
Se on aina iloinen, hyväntuulinen, nöyrä, anteeksiantavainen.
Se tuottaa mielenrauhaa, hoitaa mielialaa, mielenterveyttä.
Se pakottaa hengittämään täysillä keuhkoilla raitista ilmaa.
Pistämään rivakasti töppöstä toisen eteen.
Oli sitten liukasta, märkää, tuulista, jäätävän kylmää.
Se on minun valonkantajani, välkkyvine kauloineen.
Se on paras ja uskollisin ystävä.
On herkkupalansa tänään ansainnut, hoitokoirani.
Ystävänpäivä
6
65
Vastaukset 6
Ellei ole ihmisystävää, voi tyytyä vaikka pehmokoiraan.
Se on aina iloinen, ei moiti, ei vilkuile muiden koirien perään, sopii myös koira-allergisille.
Ja elättäminen tulee halvaksi.- Elämäsi-menee-hukkaan
Kylläpäs sinulla on hoidokkeja.
Milloin aiot alkaa elää omaa elämääsi?
Hommata sukset, potkurin, kuntoilla?
Syödä, juoda, lihoa, kuolta. Kiikkustuoliin, viimeinen keikahdus parkettia narauttaen.Elämäsi
Jos minulle oli teksti tarkoitettu, en ymmärrä mitä tarkoitat?
Hiihtämistä olen aina inhonnut, ja mikä on potkuri?
Kuntoilusta käy päivittäinen viiden kilometrin kävelylenkki.
Olen elänyt niin vaiherikasta ja rankkaakin elämää, että loppuelämän olen sitoutunut tekemään hyväntekeväisyyttä.2lesken kirjoitti:
Elämäsi
Jos minulle oli teksti tarkoitettu, en ymmärrä mitä tarkoitat?
Hiihtämistä olen aina inhonnut, ja mikä on potkuri?
Kuntoilusta käy päivittäinen viiden kilometrin kävelylenkki.
Olen elänyt niin vaiherikasta ja rankkaakin elämää, että loppuelämän olen sitoutunut tekemään hyväntekeväisyyttä.Ekkönää tiiä mikä on potkuri? Sehän on potkukelekka.
- Vaaroja
Nyt kaikki rakkautta etsivät vastaamaan Suomi24Blogiin, nettideittailusta ja rakkauden löytämisestä haluuavat tietoo.
Tuossa ylhäällä linkki. Näin on. Ei hevin ihmisistä löydä yhtä uskollista ja luotettavaa ystävää. Vähän tuo aamulla murjottaa, kun töihin lähden, mutta aina iloisena vastaanottamassa takaisin kotiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3511031- 69711
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et36619- 39557
- 39532
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht318491- 74458
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22449Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19441