Se on valkoinen, karvainen, hurmaava.
Se ei välitä, olenko vanha, lihava, ruma, köyhä.
Se on aina iloinen, hyväntuulinen, nöyrä, anteeksiantavainen.
Se tuottaa mielenrauhaa, hoitaa mielialaa, mielenterveyttä.
Se pakottaa hengittämään täysillä keuhkoilla raitista ilmaa.
Pistämään rivakasti töppöstä toisen eteen.
Oli sitten liukasta, märkää, tuulista, jäätävän kylmää.
Se on minun valonkantajani, välkkyvine kauloineen.
Se on paras ja uskollisin ystävä.
On herkkupalansa tänään ansainnut, hoitokoirani.
Ystävänpäivä
6
59
Vastaukset
Ellei ole ihmisystävää, voi tyytyä vaikka pehmokoiraan.
Se on aina iloinen, ei moiti, ei vilkuile muiden koirien perään, sopii myös koira-allergisille.
Ja elättäminen tulee halvaksi.- Elämäsi-menee-hukkaan
Kylläpäs sinulla on hoidokkeja.
Milloin aiot alkaa elää omaa elämääsi?
Hommata sukset, potkurin, kuntoilla?
Syödä, juoda, lihoa, kuolta. Kiikkustuoliin, viimeinen keikahdus parkettia narauttaen.Elämäsi
Jos minulle oli teksti tarkoitettu, en ymmärrä mitä tarkoitat?
Hiihtämistä olen aina inhonnut, ja mikä on potkuri?
Kuntoilusta käy päivittäinen viiden kilometrin kävelylenkki.
Olen elänyt niin vaiherikasta ja rankkaakin elämää, että loppuelämän olen sitoutunut tekemään hyväntekeväisyyttä.2lesken kirjoitti:
Elämäsi
Jos minulle oli teksti tarkoitettu, en ymmärrä mitä tarkoitat?
Hiihtämistä olen aina inhonnut, ja mikä on potkuri?
Kuntoilusta käy päivittäinen viiden kilometrin kävelylenkki.
Olen elänyt niin vaiherikasta ja rankkaakin elämää, että loppuelämän olen sitoutunut tekemään hyväntekeväisyyttä.Ekkönää tiiä mikä on potkuri? Sehän on potkukelekka.
- Vaaroja
Nyt kaikki rakkautta etsivät vastaamaan Suomi24Blogiin, nettideittailusta ja rakkauden löytämisestä haluuavat tietoo.
Tuossa ylhäällä linkki. Näin on. Ei hevin ihmisistä löydä yhtä uskollista ja luotettavaa ystävää. Vähän tuo aamulla murjottaa, kun töihin lähden, mutta aina iloisena vastaanottamassa takaisin kotiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi853913Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo693717Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks442215Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä522179- 582074
- 511756
- 271429
Vuoksesi kaiken
Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua1151183Kehu kaivattuasi
Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.1061160- 601099