Oitti asuinpaikkana

Oitti_ko

Utelias uteleva ullataalasmaa utelee.

Elikkä Oitin asukkaat, mua kiinnostais kuulla teiltä millainen paikka Oitti on. Millaista asua jne.?

Etukäteen kiitoksia asiallisista vastauksista.

9

3487

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joopajoooooo

      Jooo......kyllähän täällä voi asua.........jossainhan sitä ihmisen on asuttava. Samanlaisia typeryksiä täällä asuu kuin jossain muuallakin. Mutta, mitä tyhmempi, niin sitä paremmin viihtyy.............

    • Natiivioutsideri

      Sisäsiittoinen mielensäpahoittajien kylä, uteliaisuus potenssiin 100 on vahva kylässämme, tervetuloa.

    • Asukas135

      Älä muuta Oittiin.

    • masokistioitista

      Yhtä helvettiä......siis asuminen. Naapuri satavarmasti tekee asumisen sietämättömäksi. Jos on masokisti, niin eikun Oittiin.

    • Anonyymi

      Onko tämä nyt totta? Juuri itsekin muuttamassa kyseiseen paikkaan ja jos joka naapuri on ULLA TAALASMAA niin KYLLÄ VITUTTAA.

    • Anonyymi

      Älä missään vaiheessa muuta oittiin! Tämän kylän nuoret uhoovat ja syrjäyttävät nuoria, Juuri äsken näin saman mitä olen ihmetellyt jo vuoden verran että iso kööri jahtaa mopoilla ja autoilla jotain yhtä poikaa ja tätä poikaa harvoin näkee missään liikkuvan yksin!! Mistäköhän johtuu!!! Vittu tämä koko oitti on sietämätön paikka!! Olen jutellut tälle pojalle ja äitillensä täst tilanteesta mitä hän on tehnyt että saa kokea tällästä tuskin mitään niin pahaa!! Asiasta on kyllä kirjattu Rilmoitus.

      • Anonyymi

        Itsekkin olen huomannut saman tapauksen, Miettinyt samaa että mikä tätä kylän nuorisioa vaivaa? En sen enempää ole puuttunut asiaan kun näyttänyt niin hurjalta se touhu. Toivon että Oittiin lisättäisiin enemmän poliisipartioita seuraamaan tätä nuorten kapinointia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsekkin olen huomannut saman tapauksen, Miettinyt samaa että mikä tätä kylän nuorisioa vaivaa? En sen enempää ole puuttunut asiaan kun näyttänyt niin hurjalta se touhu. Toivon että Oittiin lisättäisiin enemmän poliisipartioita seuraamaan tätä nuorten kapinointia.

        Kapinointia mitä vastaan? Puhdasta kiusaamistahan toi kuvattu juttu on.


    • Anonyymi

      Ihan takapuolesta koko kylä. Uteliaita, jotka tietää muitten asiat aina sata enemmän kun asianomainen. Sisäsiittoista, kun on tehty lapsia ristiin rastiin keskenään. Jos olet eri mieltä, älä ainakaan facebookin ryhmässä avaa suutasi..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1927
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      9
      1589
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1539
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1487
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      151
      1435
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      107
      1380
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1337
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      649
      1246
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      16
      1167
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1118
    Aihe