Oitti asuinpaikkana

Oitti_ko

Utelias uteleva ullataalasmaa utelee.

Elikkä Oitin asukkaat, mua kiinnostais kuulla teiltä millainen paikka Oitti on. Millaista asua jne.?

Etukäteen kiitoksia asiallisista vastauksista.

10

4394

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joopajoooooo

Jooo......kyllähän täällä voi asua.........jossainhan sitä ihmisen on asuttava. Samanlaisia typeryksiä täällä asuu kuin jossain muuallakin. Mutta, mitä tyhmempi, niin sitä paremmin viihtyy.............

• Natiivioutsideri

Sisäsiittoinen mielensäpahoittajien kylä, uteliaisuus potenssiin 100 on vahva kylässämme, tervetuloa.

• Asukas135

Älä muuta Oittiin.

• masokistioitista

Yhtä helvettiä......siis asuminen. Naapuri satavarmasti tekee asumisen sietämättömäksi. Jos on masokisti, niin eikun Oittiin.

• Anonyymi

Onko tämä nyt totta? Juuri itsekin muuttamassa kyseiseen paikkaan ja jos joka naapuri on ULLA TAALASMAA niin KYLLÄ VITUTTAA.

• Anonyymi

Älä missään vaiheessa muuta oittiin! Tämän kylän nuoret uhoovat ja syrjäyttävät nuoria, Juuri äsken näin saman mitä olen ihmetellyt jo vuoden verran että iso kööri jahtaa mopoilla ja autoilla jotain yhtä poikaa ja tätä poikaa harvoin näkee missään liikkuvan yksin!! Mistäköhän johtuu!!! Vittu tämä koko oitti on sietämätön paikka!! Olen jutellut tälle pojalle ja äitillensä täst tilanteesta mitä hän on tehnyt että saa kokea tällästä tuskin mitään niin pahaa!! Asiasta on kyllä kirjattu Rilmoitus.

• Anonyymi

Itsekkin olen huomannut saman tapauksen, Miettinyt samaa että mikä tätä kylän nuorisioa vaivaa? En sen enempää ole puuttunut asiaan kun näyttänyt niin hurjalta se touhu. Toivon että Oittiin lisättäisiin enemmän poliisipartioita seuraamaan tätä nuorten kapinointia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itsekkin olen huomannut saman tapauksen, Miettinyt samaa että mikä tätä kylän nuorisioa vaivaa? En sen enempää ole puuttunut asiaan kun näyttänyt niin hurjalta se touhu. Toivon että Oittiin lisättäisiin enemmän poliisipartioita seuraamaan tätä nuorten kapinointia.

Kapinointia mitä vastaan? Puhdasta kiusaamistahan toi kuvattu juttu on.

• Anonyymi

Ihan takapuolesta koko kylä. Uteliaita, jotka tietää muitten asiat aina sata enemmän kun asianomainen. Sisäsiittoista, kun on tehty lapsia ristiin rastiin keskenään. Jos olet eri mieltä, älä ainakaan facebookin ryhmässä avaa suutasi..

• Anonyymi

Aikoinaan tuttu muutti ko.paikkakunnalle ja vuosia myöhemmin kerrtoi, kuinka ihmiset ovat jonkinlaisia öllöttäjiä, ei puhu tai tervehdi, katsoa tollottavat vaan. Onko se hämäläisyyttä vai sivistymättömyyttä ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      350
      8878
    2. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2581
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      69
      2358
    4. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      179
      1955
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1542
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1401
    7. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1347
    8. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      184
      1328
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      60
      1310
    10. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      42
      1227
    Aihe