Mitä avuksi, kun tuo naapurin hurtta paskoo meirän pihalle? Naapurin kanssa keskusteltu asiasta, tuloksetta... Eli rotanmyrkkyäkö vai pesäpallomailaa? Löytyiskö rauhaisemppa vaihtoehtoa keltään?
naapurin koira paskoo tontille
24
4609
Vastaukset
- Anna
Aitaa pihasi ja hanki eläinkarkoitetta eläintarvikekaupasta. Älä pura suuttumustasi viattomaan luontokappaleeseen. Ei koirassa mitään vikaa ole, vaan omistajassa on vika, mutta jos laitat rotanmyrkkyä, niin siihen tarvitaan varmaan lupa ja siitä pitää imoittaa näyttävästi. Ja pesäpallo maila on sitten viimeinen temppusi ja poliisit varmaan ovat kiinnostuneet asiasta.
- Kiia
Tuntuis et aikuisten ihmisten pitäis pystyä puhumalla selvittämään asiansa, näinhän ei yleensä kuitenkaan ole. Tuollaiset koiranomistajat jotka ei välitä tuon taivaallista, ei koiraa tarvis edes pitää. Varoita vielä kerran naapurias, ennenku ilmoitat johonkin taholle..(poliisiko?) Mut älä ihmeessä koiraa tapa-se ei ymmärrä paskovansa väärään paikkaan.
- ................
Aitaa pihasi. Jos ei auta, niin varoita koiran omistajaa. Jos ei auta, niin sitten jotain ainetta aidan sisäpuolelle niinkun tontillesi.
- heitä
heitä ne ulosteet sen naapurin nurmikolle jollai lapiolla
- ei väkivaltaa
heitä kirjoitti:
heitä ne ulosteet sen naapurin nurmikolle jollai lapiolla
Näin minäkin tekisin, koiranomistaja olen itsekin mutta omallakaan pihalla ne paskat ei kauaa ole.
- koira
olla tollai vaan vapaana ja juoksennella toisten tonteilla?
kts.linkki:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=102&conference=628&posting=22000000006729257
Vähän ihmetyttää, itsekin koiranomistaja kun olen?- Pisk!
Tapa ihmeessä piski! Tai visko lapiolla sit ku näät omistajan niin hänen naamaan paskat!
- A. Sianajaja
Pisk! kirjoitti:
Tapa ihmeessä piski! Tai visko lapiolla sit ku näät omistajan niin hänen naamaan paskat!
Piere ikeniisi, pölvästi. Miksi ihmeessä niitä pitäisi viskomaan ruveta, kun ne voidaan syöttää sinulle.
- pippuri rules
Laita tulevana kesänä valkopippuria(kunnolla)paikkoihin mihin se kusee. Yleensä koirat haistelee paikat ensin ennenkuin aloittavat lorottamaan.
- paskoo
Jänikset ja kissat kuseskelee nurkkiin. Eipä tuo haittaa, lannoitustahan se vaan on. Ukkokin kuseskelee kesällä päissään ulos minne sattuu. Jos koira on käyny paskalla niin korjaahan vaan paskat johonkin reunuksilla olevan puskan juurelle. Kasvaa puskasi paremmin. Itse keräisin noin hyvät lannotteet talteen. Kissoistakin on vaan hyötyä, pitää hiirikannan kurissa.
- toimii
... paskomassa kunnon rapula paskat pari kertaa naampuris pihaan niin eiköhän ala senkin ajatukset muuttua ja pistää koiransa naruun
- koiran ystävä
Koiran ulostuksista pääsee eroon kaatamalla hunajaa päälle. Ne häipyvåt sinne mistä tulivatkin. Ja aivan luonnon mukaisesti. Tosin elikon henki haisee päivän verran epämielyttävältä.
- koiran ystävä
Koiran ulostuksista pääsee eroon kaatamalla hunajaa päälle. Ne häipyvåt sinne mistä tulivatkin. Ja aivan luonnon mukaisesti. Tosin elikon henki haisee päivän verran epämielyttävältä.
- Naapurisopu
Ota rakki kiinni ja vie löytöeläinhoitolaan, jokaisella kunnalla pitää olla sellainen osoittaa. Kun naapuri sen sieltä muutaman kerran hakee niin eiköhän opi pitämään koiransa kiinni, ei ole meinaan halpaa "hoitoa" kun elukan takaisin lunastaa...
- kissanainen
Heitä lapiolla paskat tkas toiselle puolelle, vaikka sillä aikaa kun naapuri lähtee kauppaan.
Lita makkaraa rajalle ja tunge siihen chili pippuria tms.
tai laita paskat kirjekuoreen isännän laatikkoon.
Koira on syytön,isännän vika. - Tasapeli
Pasko takaisin silloin näet tasapeli!
Kyllä se sitten helppaa,ei muuten!
Niitä sellaisia ihmisiä on aina jotka tekevät toisille kaiken laista,mukamast oikeutetusti minkäkin syyn nojalla.Vasta saadessaan itse sitä niin johan tokenee!Kyllä sitten ymmärrystä löytyy!Tämä kait on tuttua meille kaikille?
Tsemppiä,eiköhän ala systeemi muuttua ku omalla tontilla kävellessä jalat paskoontuu itellä!
Johan nyt prle!- :p :p
NYkyaikana on rikos jättää keräämättä rakin paskoja. Ilmoita poliisille tekijä (naapurisi). DNA löytyy varmasti pihasi läjästä jollei muuten tunnusta. Lasku tietysti DNA:n tutkimisesta naapurille.
VAihtoehtoisesti voisit laittaa jotain helvetin pahanhajuista ainetta rajoillesi, jonka vain koira pystyy haistamaan eikä tule lähellekkään.
Jossakin em. viestissä ehdotettiin makkaran ja chilin yhdistelmää. Kokeile ihmeessä. On naapurin oma vika jos hänen koiransa tulee tontillesi jotakin syömään. Itseasiassa ota kuva makkarasta ja jos se ei töistä tultuasi ole paikallaan maassa mihin sen jätit niin lähetä lasku naapurille makkarasta.
PARHAITEN OTAT TODISTEET TALTEEN ASENTAMALLA KAMERAN TALOSI KYLKEEN JOKA OSOITTAA RAJALLE. Sitten vaan poliisille jollei sen uhkailu jo pelästytä naapuria.
- mek
Hommaa joskain karhunraudat niin loppuu koiran paskominen tai sittten laitat siihen kohtaan missä koira käy niin lasinsiruja tai naulainen lauta niin loppuu koiran käymien kun parikertaa naulaan astuu.
- hermostunut1231
Vittu kerätkää niitten vitun koirien paskat.oon astunu 5 kertaa viikon sisää paskan päälle!!!
- liukumiina.laki
"Palauta" ne pökäleet koiran omistajan rappusille, niin minä tein. Jos tiedät, että kenen koiran tuotoksia ne ovat, niin pienellä lasten lapiolla kippaat ne siihen välittömästi sisääntuloon, että varmasti huomaavat.
Ostin koirankarkotettakin, mutta sillä ei ollut juurikaan vaikutusta.
Autopaikalle tai autokatokseen auton viereen voi myös pökäleitä kannella. Yksi asia unohtuu koirien omistajilta turhan usein. Eli rivi- tai kerrostaloissa järjestyssäännöt. Niissä on yleensä kielletty lemmikkien vapaanapito piha-alueella ja maininta siisteyden ylläpidosta. Järjestyslain pykälä koirakurista kannattaa myöskin lukea. Poliisi.fi sivustolta löytyy järjestyslaki ja siinä on pykälä yleisestä koirakurista, jossa selkeästi kerrotaan, että koirien jätökset pitää korjata pois hoidetuilta nurmikkoalueilta jne. - Anonyymi
TAIDAT ITSEKIN OLLA PASKA, OLEN ASUNUT LÄHIÖSSÄ 30V, EN OLE ASTUNUT KOIRANPASKAAN. IHMISTEN KYLLÄ.
- Ainutlaatuistajätettä
Minä keräisin kompostiini kaikki paskat mitä löytyy. Paska on hyvää hajoittajaa. Ei tarvitse kaupasta ostaa komposti herätettä.
- Anneli_Pimpakka
Aloittaja voisi käydä vastineeksi kyykistelemässä naapurinsa pihalla.
- Anonyymi
VOI KAMALA, ET OLE ENNEN PASKAA NÄHNYT.KOIRA ON TERVE KUN SUOLI TOIMII.SIINÄ TAAS AKATON JÄTKÄ------------------
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3277839Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662196- 1771876
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161432- 1121297
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91281Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181721249RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601220Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411091Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1391047