Ketunnokat

happamiasanokettu

Kyllä minä mielummin olen noiden pienten ja terhakoiden nisien kannalla.
Jos alkaa nännistä nenänpäähän olemaan metrin verran matkaa, ei tämä oikein sytytä minua.
Yleensä nämä uhkeat amatsonit nostattavat pushupeilla varustustaan ylöspäin, saaden vaikutelman kiinteistä meijereistä, mutta kun makuuhuoneen puolella hakaset aukaistaan, huoneen täyttää läski.
Ei ole nättiä minusta tämä.
Omalla vaimollani on kiinteät pienehköt rinnat, jotka ovat juuri sopivat minun käteeni.
En ymmärrä miksi nämä uhkeat ylisuuret pehmytkudokset, tai luonnottomat silikonit ovat niin suosittuja miesten keskuudessa.
Somemaailma on täynnä itseään ja rauhasiaan esitteleviä ylimuodokkaita naisia. Yök.
Sama koskee takapuolia. Menkää salille naaraat. Selluliiteille kyytiä! Täällä on hyvät mahdollisuudet harrastaa. On ulkoilmareittiä, latua, kuntosaleja, tanssistudioita ja personalrainereita kaikille riittävästi.
Mutta fetissit kullakin..

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muovi_on_saastetta

      Tissit on rasvakudosta. Jos oot huomioinu, niin anorektikoilla ei liiemmin tssejä esiinny.

      Nukkebordeleissa näkee muovisia, varmasti sinullekin passelin kokoisiksi muotoiltuja tissejä.

    • happamiasanokettu

      Daisarit, ja ne rauhasta muistuttaa!
      Ei tarvitse käsittääkseni olla anorektikko omatakseen terhakat, miehen (ei pikkupojan kämmeniin) kouriin sopivat rinnat!
      Vaimoni on kokoonsa nähden juuri sopivan painoinen ja omaa hyvännäköisen kiinteän pyöreän pepun, nätin lantion sekä kapean vyötärön. Hän myös pitää kunnostaan huolta.
      Asian pointti on, että luonnolliset terhakat rinnat ovat enemmän mieleeni kuin navan kohdalla riippuvat jättiläskipallot. Saatikka luonnottomat silikonit. Ja mainitsin tuossa aloituksessani että tykkään vaimoni rinnoista kovin, eli ei tarvitse nukkebordelliin matkaa tehdä. Myöskään selluliitti tarakasta en pidä. Yök.
      Jos ei ymmärrä lukemaansa, ei kannata kommentoida.
      Tietysti asiasta voi tehdä vaikean se, ettei ymmärrä ettei ymmärrä. Tajusiks?

      Yhdessä asiassa olet kuitenkin oikeassa: Muovi_on_saastetta

    • kaaveli

      Ensimmäisellä tyttöystävälläni oli pienet riippurinnat. Osasi kyllä minua miellyttää. hieroi otsaa ja naamaa tisseillään ja ylpeänä sanoi, katsos poika näitä.
      Kyllä tykkäsin.

    • Waateri

      Ketunnenät sopii nuorelle naiselle ja ovat kauniit. Toki riipputisseissä on mukavaa liikettä.

    • kOURIINTUNTUVAT

      Riippurinnoissa on omanlaista kauneutta ja hieman riettautta. Kyllä mulla kalu nousee.

    • söpöjasironainen

      On muitakin konsteja millä nou....!
      Seksikäs nainen osaa ne !

    • kaaveli

      Naiset ovat pääsääntöisesti kauniita. Itsekunnioitus ja itsensä arvostus tekee vielä halutumman.

    • Ampere

      Seksikäs nainen omaa miellyttäviä konsteja. Puhdas pimppi saa leveän kielen toimimaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      860
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe