Haluisin tietää saako täältä minkään laista gay tai bi top seuraa!? Jos joku kiinnostunut, laita postia tai kik tai vaikka tähän kommenttia, niin jutellaan lisää. 28v hoikka täys bottom täällä.
Saako näitten sivujen kautta seuraa?
Bibtmpk
7
94
Vastaukset
- säännötsanoo
Seuranhaku on palstalla kielletty. Mene deittipuolelle.
- Bibtmpk
No miten sen poistaa?
Kukaspa sen kieltää?
- Bibtmpk
Niinpä! Mä oon nähnyt toisaalta tosi monta jotka ettii seuraa näiltä keskustelu jutuilta täälä.
- säännötsanoo
Lukee säännöissä ihan selvästi.
Juu-u... ”Ei saa julkaista omia tai muiden henkilökohtaisia yhteystietoja kuten osoitetta, puhelinnumeroa tai sähköpostiosoitetta. ” piste
Ei mitään muuta- Bibtmpk
Ei oo silti kauheesti lukenut muilla keskustelu/ilmotuksissa tällasia valituksia. Joten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651566
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45488Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185422- 26419