Eikö tuo mene jo kidutuksen puolelle?
Päinvastoin kuin voisi kuvitella, Coloradon maksimaalisen turvallisuuden vankila on erittäin kliininen ja siksi niin pirullinen. Vanki joutuu katsomaan betonista seinää yksinään päivästä toiseen elämänsä loppuun saakka.
-
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/huumeparoni-el-chapo-viettaa-loppuelamansa-supermax-vankilassa-taydellista-eristysta-kuvataan-vain-hieman-helvettia-helpommaksi-olotilaksi/7281876#gs.36CdYJbu
Liian kliininen paikka
6
368
Vastaukset 6
- NoudataLakia
Vankilaan joutuu ihan vapaaehtoisesti
- 12345654321
Keitä nämä Jormalaiset on? Monen suvun päämies voi olla Jorma.
12345654321 kirjoitti:
Keitä nämä Jormalaiset on? Monen suvun päämies voi olla Jorma.
Viestini on poistettu?
-jormalaiset, me ollaan mä ja mun mies. Mä jaan ja mies on mukana ja katselee.
Kyllähän tuo kidutukselta vaikuttaa. Jokaisen tuollaisiin olosuhteisiin joutuneen vangin pitäisi saada valita, että jatkaako sileän seinän tuijottamista vai jättäytyykö uhriensa omaisten muodostaman vihaisen väkijoukon rankaisemaksi.
Voi sitä anteeksiantamisen riemua ja kyynelehtimistä, mitä tuollaisissa tilaisuuksissa koettaisiin, kun väkijoukko antaisi paskasäkille mitä hänelle kuuluukin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 129811
- 81716
- 56698
- 46593
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?40577- 60552
Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅44527Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko71526- 26501
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su34483