Temple view. Suolainen hinta

Järkikäteen

Katselin syyskuuksi 8 yön majoituspaikkaa. Silmiini osui hotelli Temple View, jonka hinta olisi n,. 4200 euroa. Kuvien perusteella ei mikään erikoinen. Ihan hyviä löytyy hintaan 700 eur. Millä perusteella maksaisit yöpymispaikasta 3500 enemmän?

4

741

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paljonmatkaileva

En missään tapauksessa itse maksaisi tuota hintaa, omat majoitukseni Italiassa ovat yleensä olleet 3 tähden ja maksaneet noin 50-80e yö kahdelle muutamia poikkeuksia lukuunottamatta kuten kallis Pohjois-Italia. Hotellien taso ei välttämättä ole sen kummempi vaikka hinta olisi suolainen, koska usein näissä etelän maissa palkataan halpatyövoimaa kuten venepakolaisia, intialaisia tai thai naisia siivoojiksi. No ovatko he käyneet kaikki siivoojan monivuotiset ammattikoulut/muut tutkinnot, sen voi jokainen itsekin arvata, ei. Yksi vaihtoehto voi myös olla ottaa loma-asunto Italiassa kun katsoo interhome, homelidays tai vaikka googlaa casa vacanza in Italia. Lisävinkkiä kehiin: mitä etelämmäksi Italiassa menee sen halvempaa on majoituksissa ja ruokakaupoissa. Jos edullista etsii kannattaa mennä Pugliaan, Sisiliaan, Calabriaan, Campaniaan. Rooma ja Toskana ovat vielä kalliita lukuisten elokuvien, kirjojen ja turistilaumojen takia. Pohjois-Italia on ihan yleisesti paljon kalliimpaa seutua kuin etelä.

• Anonyymi

Lähdemme (4 hlöä) nyt toukokuun puolivälissä Roomaan viikon lomalle . Katselimme ensin hotelleja, mutta lopulta päädyimme todella tyylikkääseen ja juuri hienosti remontoituun vuokra-asuntoon (Airbnb) melko lähellä Vatikaania. Asunnossa on 3 mh , olohuone ja keittiö kaikin mukavuuksin. 4 tähteä. Lisäksi puutarhaterassi. Finnairin lentojen kanssa hinnaksi yhdelle tuli n. 550 e !!
      Metro kulkee kadun toiselta puolelta.
      Eipä ole paljon järkeä maksaa tuollaisia summia pelkästä asumisesta !!

• Anonyymi

Terassi kuulostaa hyvältä, mutta metro ei niinkään. Jos on metron varassa, on aika kaukana keskustasta. Missä päin asunto on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Terassi kuulostaa hyvältä, mutta metro ei niinkään. Jos on metron varassa, on aika kaukana keskustasta. Missä päin asunto on?

Keskustassa ei ole metroa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      185
      8519
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4608
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4178
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      59
      3712
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3186
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2940
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2646
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      41
      2428
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2133
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2086
    Aihe