mistä emätintulehdus voi tulla?
emätintulehdus
3
2175
Vastaukset
- nou hätä
bakteeritasapaino muuttuu niin helpommin altistuu tulehduksille. Mistä lie böbö sinne päässyt, esim. likaset sormet seksin aikana. Hygieniasta pitää huolehtia, ei kuitenkaan saippuan kanssa, sitten on pian riesana hiiva. Emätintulehdus on yleinen vaiva nuorilla naisilla joilla on aktiivinen seksielämä, mutta nyt pitää muistaa että kyse ei ole mistään sukupuolitaudista, jotta relaa siinä mielessä.
- PEIKKO02
elikkä miten oireilee?
- ei tulehdus
PEIKKO02 kirjoitti:
elikkä miten oireilee?
oireillut mitenkään, tuli ilmi papa kokeen yhteydessä. Mutta oireina saattaa olla kutina ja kirvely, yhdynnän aikainen ja sen jälkeinen kipu, joillakin rusehtava vuoto, piimäinen valkovuoto. Jos äitynyt pahaksi saattaa olla alavatsakipua. Mikäli epäilet emätin tulehdusta ota yhteys ehkäisyneuvolaan, siellä ottavat tarvittavat näytteet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604556Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352089Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1621492Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti481472- 1651468
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2581257Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1961174- 2031112
- 801037
- 631011