Olen Koskelainen työtön joka nostaa tukia ja elämä on mukavaa:)))) voi teitä paperiukkoja:D kohta lähtee työt teiltä:Dd
Mites muilla slaidaa?
HAHAHAHAAA
9
183
Vastaukset
- TyhmyysPaljastuuAina
Siis Koskelainenko on sukunimesi vai oletko vain yksi koskelainen muiden koskelaisten joukossa?
- faktatpöytään75
sä et oo mitään muuta kuin köyhä työtön paska
etkä tuu olemaan koskaan paperimiehen vertainen, vaikka jonkun siivoojan homman saisitkin...- Kelapummi63
Ootko joku köyhä paperiukko:D
Naaapurin kaveri , paperimies hänkin , pääsee kohta eläkkeelle ja tulee saamaan sitä vähän yli 3000 .e / kk.
En naura aloittajan tavoin katkerana , vaan toivoisin myös hoitoalalle asiallisia palkkoja.- Niin_se_vain_on
Hoitoalan asiallinen palkka on se, mitä yhteiskunta siitä pystyy maksamaan, kuten on paperimiehelläkin. Paperimiehet kävivät ahneiksi, eivätkä ymmärtäneet asiaa. Nyt meillä on paljon vähemmän paperimiehiä. Näin käy myös hoitoalalla.
Ongelma ei ole niinkään lääkärit tai paperikonetta ajavat kokeneet ja koulutetut paperimiehet. Ongelma on aputyövoiman liian korkeat palkat molemmilla aloilla. No juu.. Myös palkan suuruudelle voisi asettaa jonkun järkevän rajan , eikä vaan aina vääntää miniansioiden määrästä.
Sillä kuka tekee mitään esim. yli 10.000 euron kuukausituloilla ? Ansioista ei voi ainakaan puhua silloin.
Lisäksi eläkkeellä työskentely pitäisi kieltää.
Vielä jos äärilaidat osaisivat antaa toisilleen periksi sen verran , että toinen osapuoli lakkaisi pitämämästä suomea kansainvälisenä sosiaalitoimistona , ja toinen siitä vastineeksi järkkäisi asiat niin ettei veroparatiiseihin enää kukaan voisi sijoittaa .
- Hörhö93
Kun keksitään vessapaperille korvike niin teitä paperitolloja ei enää tarvita:DDD
Sille on ollut vastine iät ajat jo. Se on sama kuin haarukalle ja lusikallekkin.
Moni kyltyyri pitäytyy edelleen näissä..- kaikilla-tapansa
Laiton kirjoitti:
Sille on ollut vastine iät ajat jo. Se on sama kuin haarukalle ja lusikallekkin.
Moni kyltyyri pitäytyy edelleen näissä..Joopa, monissa kulttuureissa ei edelleenkään tarvita hackmanin sorsakoskelaisia, fiskarsilaisia, arabioita, emboja ja lambeja, marimekoista puhumattakaan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201101- 138993
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514