kuinka vanha larpiin pitää olla? Ja onko pohjoisessa mitään larppi paikkaa?
kuinka vanha larppiin
7
767
Vastaukset
Pelien ikäraja riippuu pelinjohtajasta ja voi olla oikeastaan mitä tahansa (yleisimmin olen nähnyt ikärajat 16 ja 18, kuitenkin myös pelejä, joissa ei ikärajaa ole).
Pohjoisen LARPpipaikoista en valitettavasti tiedä, mutta poikkeapa:
http://www.larp.fi/kalenteri.html
josta löytyy (suuri) osa Suomessa järjestettävistä peleistä. Jospa sieltä tärppäisi.- hullukka
kiitos mutta olen käynyt siellä
- nasu
åpgfplgyhhmyåjy
- ikamies
ei ole ikävaatimuksia, riittää kun on tarpeeksi pöpi hakkaamaan muita kumimiekalla.
- Random encounter
Monissa peleissä on ikäraja, pohjoisessa monesti 14 tai 15. Harvemmin näkee K-18 pelejä lainkaan.
Pohjoisessakin on larppeja (ja pohjoinenhan määrittyy asujan oman paikkakunnan mukaan, pääkaupunkiseutulaisethan pitävät jo Vaasaa pohjoisena.. pyh). Oulussa on hyvinkin aktiivista toimintaa ja Rovaniemellä asti on pelejä, joissa olen käynyt.
- sw00shie
Ikärajoja harvemmin näkyilee liveroolipeleissä, itse aloitin kyseisen harrastuksen 13-vuotiaana.
Sopiva ikä kyseisen harrastuksen aloittamiselle mielestäni on 15-16vuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1627116
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264108- 473467
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1423166- 512916
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262306- 432286
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2722023Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt551975- 291876