kuinka vanha larpiin pitää olla? Ja onko pohjoisessa mitään larppi paikkaa?
kuinka vanha larppiin
7
775
Vastaukset
Pelien ikäraja riippuu pelinjohtajasta ja voi olla oikeastaan mitä tahansa (yleisimmin olen nähnyt ikärajat 16 ja 18, kuitenkin myös pelejä, joissa ei ikärajaa ole).
Pohjoisen LARPpipaikoista en valitettavasti tiedä, mutta poikkeapa:
http://www.larp.fi/kalenteri.html
josta löytyy (suuri) osa Suomessa järjestettävistä peleistä. Jospa sieltä tärppäisi.- hullukka
kiitos mutta olen käynyt siellä
- nasu
åpgfplgyhhmyåjy
- ikamies
ei ole ikävaatimuksia, riittää kun on tarpeeksi pöpi hakkaamaan muita kumimiekalla.
- Random encounter
Monissa peleissä on ikäraja, pohjoisessa monesti 14 tai 15. Harvemmin näkee K-18 pelejä lainkaan.
Pohjoisessakin on larppeja (ja pohjoinenhan määrittyy asujan oman paikkakunnan mukaan, pääkaupunkiseutulaisethan pitävät jo Vaasaa pohjoisena.. pyh). Oulussa on hyvinkin aktiivista toimintaa ja Rovaniemellä asti on pelejä, joissa olen käynyt.
- sw00shie
Ikärajoja harvemmin näkyilee liveroolipeleissä, itse aloitin kyseisen harrastuksen 13-vuotiaana.
Sopiva ikä kyseisen harrastuksen aloittamiselle mielestäni on 15-16vuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss875936Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243537- 1602069
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2301993Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1741751Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.2841503Voiko olla, onko se tosiaan niin että
Kumpikin rakastetaan toisiamme. Nyt pitää sukeltaa pakastimeen ❤️🥵571031- 671021
Metsa Man Extra kanava toimii hyvin
ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.211000Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?
Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.110946