kuinka vanha larpiin pitää olla? Ja onko pohjoisessa mitään larppi paikkaa?
kuinka vanha larppiin
7
804
Vastaukset
Pelien ikäraja riippuu pelinjohtajasta ja voi olla oikeastaan mitä tahansa (yleisimmin olen nähnyt ikärajat 16 ja 18, kuitenkin myös pelejä, joissa ei ikärajaa ole).
Pohjoisen LARPpipaikoista en valitettavasti tiedä, mutta poikkeapa:
http://www.larp.fi/kalenteri.html
josta löytyy (suuri) osa Suomessa järjestettävistä peleistä. Jospa sieltä tärppäisi.- hullukka
kiitos mutta olen käynyt siellä
- nasu
åpgfplgyhhmyåjy
- ikamies
ei ole ikävaatimuksia, riittää kun on tarpeeksi pöpi hakkaamaan muita kumimiekalla.
- Random encounter
Monissa peleissä on ikäraja, pohjoisessa monesti 14 tai 15. Harvemmin näkee K-18 pelejä lainkaan.
Pohjoisessakin on larppeja (ja pohjoinenhan määrittyy asujan oman paikkakunnan mukaan, pääkaupunkiseutulaisethan pitävät jo Vaasaa pohjoisena.. pyh). Oulussa on hyvinkin aktiivista toimintaa ja Rovaniemellä asti on pelejä, joissa olen käynyt.
- sw00shie
Ikärajoja harvemmin näkyilee liveroolipeleissä, itse aloitin kyseisen harrastuksen 13-vuotiaana.
Sopiva ikä kyseisen harrastuksen aloittamiselle mielestäni on 15-16vuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain687574Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1242989- 1431813
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651679Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1221512Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1711461- 1321192
- 78879
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 53774