Onko mahdollista antaa toinen omista lapsista adoptioon? Minulla on kaksi lasta joista toinen kouluikäinen ja toinen pian puoli vuotias. En ole missään vaiheessa halunnut tätä toista lasta, on hyvin vaativa itkee 247. Eikä se ole syy miksi päätyisin tähän ratkaisuun vaan se, etten yksinkertaisesti enää halua tätä vauva rumbaa yms käydä läpi ja inhoan toista lastani.
Kuopus adoptoitavaksi
Enjaksa
3
109
Vastaukset
- Enjaksa
Mainittakoon vielä että mun oma elämä on ollut rankka ja sain vihdoin asiat järjestykseen ja nyt tuntuu että olen masentunut kun haluaisin vain luopua lapsestani. En mitään muuta halua niin paljon kun antaa kuopuksen rakastavaan perheeseen
- 113
On mahdollista, aloittaa voit vaikka tiedustelemalla asiaa Pelastakaa Lapsista tai kunnan sosiaalityöntekijältä.
- 113
Lisäksi vauvakin vaistoaa tuollaiset asiat ja jos todella inhoat häntä, on hänenkin parhaansa ryhtyä toimeen heti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172373
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70907Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135838- 45831
- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44735Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164722Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130684