Uusi upea Toyota Corolla Touring Sports Hybrid

TaloudellisinAuto

Tyyliä, tilaa, kulutuksen ja päästöjen pienuutta, ylläpidon taloudellisuutta, ympäristöystävällisyyttä, upeaa muotoilua, kauniita linjoja, laatua, luotettavuutta, hybridiosaamista, äänettömyyttä, turvallisuutta, sisustan ompeleita ja pehmeyttä ja riittävää suorituskykyä liikenteessä.

Sitä on uusi Toyota Corolla Touring Sports Hybrid:

https://www.youtube.com/watch?v=MWezcrYepbI

39

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuhnu

      Tuhnu mikä tuhnu. laiska meluinen ja ruma keula kun valaan kita , eikä läheskään niin taloudellinen mitä luvataan..testit näyttää sitte aikanaan.

      • Hurjanpienikulutus

        Muutama testi löytyy jo ja toimittajat ovat kulutuksen pienuudesta aivan ymmällään.
        Kohta kuuluu kummia aivan Suomen kielellä.


      • Tännevaann

        Skodajorma on kade


      • TodellaKaunis

        Sanat kauneus ja Toyota ovat aina kuuluneet samaan lauseeseen ja nyt yhä kiinteämmin.
        Todella kaunis auto niin sisältä kuin päältäkin.


      • noloYritys

        Toyotasta kade, hihii. Sellaisen bulkkiauton voi hankkia kuka tahansa. Ei pärjää missään vertailussa muihin merkkeihin, sekö aiheuttaa kateellisuutta?


      • Kauniinpi

        https://youtu.be/qymuNZoSu-Q tässä ois tuhnuntekijöille mallia auton ulkonäöstä minkä näköinen on tyylikäs auto..


    • tasoloikka

      Nyt vaihtuvat ne 3000 euron harmaat Corollat kaikki uuteen Corolla Hybridiin.

    • KaunistaKaunista
      • Tuhnu_mikä_tuhnu

        Ei tuossa muuta kaunista ole kun tuo esittelijä ,,auto on nin kita ammollaan että melkein syö sisuksiinsa..


      • Peppu

    • Liikenteessä on tarkoitus liikkua ja siihen tarvitaan kulkuneuvo. Uusinkaan Tojota Corolla ei vastaa siihen mihin autot on tehty, liikkumiseen. Liikenteessä pitää ottaa muut huomioon, ei pysty on kun on kaikista parhain Toyota alla. Ei pysty ymmärtämään että joku haluaa ajaa suurintasallittua nopeutta, ei pysty käsittämään ettei voi aloittaa ohitusta kun joku muu on rinnalla ja ohittamassa. Ei peilejä ei älyä, suorituskyvystä ei puhettakaan. Terolle säästö on ykkönen, muille se ei merkkaa yhtään mitään. En ainenkaan henkilökohtaisesti halua viettää yhtäkään ylimääräistä sekuntia tiellä ja paskan väliä mikä on kulutus, vielä vähemmän kiinnostaa ympäristöystävällisyys. Aivan sama oli kulutus vaikka kuinka pieni, ei kiinosta Tojo koska suorituskyky on nolla.

    • TojoTero

      Ennen kaikkea. Itsesytytystoiminto vakiona. Kyllästyttyäsi tohjolootaasi niin polta se. Saat vakuutusyhtiöstä kunnon korvauksen.

    • kjvtsaz

      Valaantappajien wokkipannu . Ei jatkoon . Massapaskaa bulkkikunkku.

      • Onko_näin

        Silti se Corollan keula on sen näköinen kuin valaita on kateltu..ei jatkoon !!


      • KirjoitaSiihen

        Kirjoita Googlen kauvahakuun sanat: Skoda on fire
        Pelkkää tulta monta sivua.


      • voiTätäIlonPäivää

        Juu, tai Rust Toyota, tai Toyota on fire, jihuu!!


    • Eisijaamuinaisjäänteille

      Don't get left behind eli Älä jää jälkeen. Automaailman uusin autonvalmistaja, Toyota hybrideillään ajaa ohi kaikista menneen ajan muinaisjäänteistä.

      Aika hyvä ja selkeä sanoma. Taakse pölyyn jää paljon saksalaista romua ja Skodaa viedään hinausauton lavalla ;-)

      https://www.youtube.com/watch?v=okIHHOY95Sg&feature=youtu.be

    • Upeaa

      Uusien Corollien materiaalit sisällä ovat oikein upeat. Pehmeää materiaalia ja kauniita ompeleita. Hiilidioksidi päästöt ovat polttomottoriautojen kaikein alhaisimmat ja arjen ylläpitokulut pienet.

      Muhkeat ephmeät istuimet ja pehmeä kojelauta ompeleineen tekevän lähtemättömän vaikutuksen.

      • aasialainenKusetus

        Ja kun tuonkin uskoo, niin on lähellä sokeaa uskoa ja Toyotan asiakaslehden aivopesun ilmentymää.


      • KatsoTolloKatso
        aasialainenKusetus kirjoitti:

        Ja kun tuonkin uskoo, niin on lähellä sokeaa uskoa ja Toyotan asiakaslehden aivopesun ilmentymää.

        Uskoo? Miten niin uskoo? Ei sitä usko tarvitse. Katso:

        https://www.youtube.com/watch?v=YLJ6V9DDe68


      • On_katsottu

        Ne muhkeat pehmeät istuimet on yleensä semmoiset selänvenyttäjät ei ammaatiautoilija semmoisia huoli..ja jos Audin ja Tojotan sisustaa vertaa onhan Audissa sisustuksen laatu ihan eri tasolla turha väitelläkään..vaikka nyt A3 vertaa uutta..


      • GeorgeYrjö
        On_katsottu kirjoitti:

        Ne muhkeat pehmeät istuimet on yleensä semmoiset selänvenyttäjät ei ammaatiautoilija semmoisia huoli..ja jos Audin ja Tojotan sisustaa vertaa onhan Audissa sisustuksen laatu ihan eri tasolla turha väitelläkään..vaikka nyt A3 vertaa uutta..

        Koeajajat kehuvat noita istuimia oikein hyviksi noissa Youtuben videoissa.


      • Saksalaistensokaisemat

    • 2.4STW__

      Uuden Corolla huonot puolet on aika vähissä mutta silti monelle show stoppereita
      - onneton 450kg vetopaino
      - ergonimia eli käytännössä ratin säädöt riittämättömät
      - ei nelivetoa
      - ei matriisivaloja

      Itselle ei tule mieleen muita osa-alueita mitkä ei olisi kunnossa.
      Monen asian kanssa kuitenkin tulee toimeen mutta tuo vetopaino on itselle este.
      Voimaa alkaa olla sopivasti 2L hybritekniikan myötä.

      • Toiveidentynnyri

        Matriisivalot on saatavilla vain premiumissa, mutta eihän se sua haittaa jos on pakko saada uusimmat kotkotukset.
        Ergonomia? Missä olet päässyt koeistumaan ja ajamaan... ameriikassa vai ausseissa?

        Kuinka sitä on ennen pärjätty kolkytheppaisilla takavetoisillla ilman luistonestoja ja lukkoja sekä 6V hehkuvalaisimilla, kun nykyään ei riitä mikään...


      • 2.4STW__

        Kun tähän mennessä yhdessäkään Toyotassa ei ole ollut riittävät ratin säädöt niin todennäköisyys että Corollassa olisi kunnossa, on olematon. On toki hieno yllätys jos Toyotalla jo viimein saataisiin pidemmät kiskot penkkiin. En silti pidättäisi hengitystä sitä odotellessa.

        Siis, johonkin malliinko on saatavissa matriisivalot? Jos on niin sehän on hienoa. Jälleen yksi asia kunnossa. Vetopaino on silti se varsinainen ongelma. jos ergonomia on edes C-HR tasolla niin sen kanssa varmaan tulisi toimeen ihan kivasti.

        Miksiköhän C-HR tarjoaa reilusti paremman vetopainon kuin Corolla?


      • 2.4STW__
        2.4STW__ kirjoitti:

        Kun tähän mennessä yhdessäkään Toyotassa ei ole ollut riittävät ratin säädöt niin todennäköisyys että Corollassa olisi kunnossa, on olematon. On toki hieno yllätys jos Toyotalla jo viimein saataisiin pidemmät kiskot penkkiin. En silti pidättäisi hengitystä sitä odotellessa.

        Siis, johonkin malliinko on saatavissa matriisivalot? Jos on niin sehän on hienoa. Jälleen yksi asia kunnossa. Vetopaino on silti se varsinainen ongelma. jos ergonomia on edes C-HR tasolla niin sen kanssa varmaan tulisi toimeen ihan kivasti.

        Miksiköhän C-HR tarjoaa reilusti paremman vetopainon kuin Corolla?

        ehh... siis pidemmät kiskot rattiin. Penkissä toki kiskot on enemmän kuin riittävät melkein kaikissa malleissa.


      • Kovarassi

        Ratin säädöt ovat tuossa aikaisempia malleja paremmat.katso testejä.


      • 2.4STW__

        Olisko linkata/vinkata jokin testi missä näin on sanottu?
        Ihan pari milliä milliä ei nimittäin Toyotan tapauksessa auta.


    • JohtavaaTeknologiaa
    • Hajosikotojotasi

      On taas uusi vertailujen jumbosijan valloittaja tuhnutojolta. Ohjausvaste täysin onneton ja hybridihärpäke ryystää bensaa paljon luvattua enemmän. Siihen vielä ruostuva kori ja veltto runko, josta kertoo tuo onneton perävaunumassa. Monelle vetokoukku on autossa välttämättömyys, mutta mitä sillä tekee tuollaisessa rihvelissä. Kai sillä pitäisi pystyä kuskaamaan muutakin, kuin kuivia heiniä? Mikähän lie tuonkin kantavuus. Tojoissahan yleensä kantavuus ylittyy, kun siihen sulloutuu neljä riskimpää miestä ja silloinkin pitää matkatavarat jättää kotiin, ettei rihvelikori mene kerrassaan poikki. Missähän lie turkissa tuokin kyhätty? Voi voi.

      • JärkytäväValeHyökkäys

        Miksi sinä keksit tuollaista valetta. Videossa kerrotaan täysin päinvastaista. Videossa ylistetään autoa ja pian kaikkien on tunnustettava Toyotan hybridien ylemmyys ja tekninen edistyneisyys muihin verrattuna.

        Miksi sinä valehtelet koko ajan. Eikö Skodia enää oasteta ja sinun on tullaisella valhemyrskyllä hyökättävä Toyotaa vastaan.

        Valmistusmaat ja kaikki on valehdeltu. Uskomaton valheellinen hyökkäys. Corollat valmistetaan Englannissa Burnastonissa.


    • Lötköpötkö

      Youtubesta löytyy vertailu.uusi corolla vs uusi jetta.
      Corolla oli testaajan mielestä parempi.
      Saattaa nämä uudet toyot yllättää monet.

    • crazy-mad-insane

      Ulkonäöllisesti tuo ei mikään kauneimmasta/erikoisimmasta päästä ole. Toyotalta ei ole tullut vuosikausiin yhtään omaa silmää miellyttäviä autoja. Niitä on ollut, mutta painotus sanalla ollut. Omat suosikit ovat olleet nämä Toyota Corolla GT (AE86), Toyota Celica GT-Four (pyöreillä etuvaloilla), Toyota Supra Mark 3 ja 4. Suprat siksi, koska noiden jälkeen ei ole kyseiseltä merkiltä tullut kunnollista urheiluautoksi luokiteltavaa mallia ulos. Noiden kahden virityspotentiaali oli vähintäänkin riittävä.

      • Lilleri77

        Tojo onkin nykyään tavisten auto.toki ei monella merkillä löydy kyllä sen hienompiä.
        Tai onhan se lexus jos haluaa komeen ja kulkevan pelin.


      • ModerniToyota
        Lilleri77 kirjoitti:

        Tojo onkin nykyään tavisten auto.toki ei monella merkillä löydy kyllä sen hienompiä.
        Tai onhan se lexus jos haluaa komeen ja kulkevan pelin.

        Jos Toyota on tavisten auto niin kenen auto se Skoda on? Mikä ryhmä on tavisten alapuolella. Skoda on sen ryhmän auto.

        Jos Toyota on tavisten auto niin silloin 90 % eri automerkeistä on tavisten autoja.

        Toyotan hybridit ovat teknisesti kehittyneimiä, moderneja, modernisti muotoiltuja autoja. Saksalaiset tavisten tylsät laatikot elävät mennyttä aikakautta. Siellä taustalla mennessä ajassa ne näkyvät videon lopussa:

        https://www.youtube.com/watch?v=okIHHOY95Sg&feature=youtu.be


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1405
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      154
      1127
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      84
      957
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      857
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      79
      807
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      62
      733
    7. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      723
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      718
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      692
    Aihe