Myydä Holiday Club osake

repeee

Halusin myydä lomaosakkeeni joka on pistesysteemissä. Sanoivat HCR etten voi myydä sitä koska se on pistesysteemissä. Myynti onnostuu vasta kun pistejäsenyys on purettu eli vajaan kahdnvuoden päästä. Kun nyt elämäntilanteesta johtuen haluan mydä osakkeeni, he samovat että voin myydä sen aikaisintaan vuonna 2020. Tässä nyt ei kaikki mene kuten pitäsi. Miksen voi myydä osakettani silloin kun haluan?

5

394

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nääspoints

      Yksi suuri syy miksei kannata ostaa holiday Club kohteesta lomaosaketta joka on pisteytetyt. Ensiksi pitää purkaa pisteytys ja siinä menee vuosia. Et voi myydä sinä aikana osaketta. Kun pistesysteemi purettu ja myyt vapautunutta viikko-osaketta ja et toi käyttää pistesysteemiä. Sitten odottelet esim 5-vuotta että osake tulee myydyksi. Et käytä sitä koska omistamasi viikko joka oli siis pisteytetyt, on hassussa paikassa ja sinulle sopimaton viikko. Maksat siis turhaan vastiketta vuodesta toiseen viikko-osakkeesta joka on tyhjillään myynnin ajan. Tämä on yksi syy miksi ei kannata liittyä holiday Club points systeemiin.

    • jfknyc

      Koska omistamasi viikko joka oli siis pisteytetty on omistukseltaan käsittämättömässä paikassa käsittämätön huono viikko, ei sitä halua kukaan myöskään ostaa jälkimarkkinoilla tällainena käyttöviikkona. Itse ostit pistesysteemin jolla voi matkustaa melkein mihin tahansa ja milloin vain ja nyt myyt osaketta tietyssä paikassa tiettynä viikkona. Olisitko itse ostanut viikon jossakin periferiassa rospuuttoviikolla? Monikaan ei tiedä, Holiday Club ei mainosta asiaa, että yksityiseltä ostettu holiday lomaosakeen pisteytys maksaa 3500 euroa pistesysteemiin liittymiseen Holiday Clubille. Tämä on suuri syy mikesi ihmiset osta osakkeitanne vapailla markkinoilla, ihmiset ostavat lomia, ei lomaviikkoa samassa paikassa samaan aikaan lopun elämää.

    • Dadada

      Älä nyt ainakaan vielä myy anna sen osakkeen arvon vielä nousta muutama vuosi. Sitten hyvällä voitolla eteenpäin. Eikö niillä ole vuotuinen arvonnousu tuollaista 10-12%.Ainakin hcr:n myyntimiehet niin sanoo ja uskottavahan se on.

    • Gold-jäsen

      Outoa! Itse laitoin juuri HCR:n Katinkullan osakkeeni myyntiin. Pistepurku tehtiin ensin ja siihen meni kolmisen viikkoa... Myynti tosin voi viedä kauankin aikaa, mutta myynnissä se on.

    • ostojamyynti

      Ostin just katinkullan lomaosakkeen viikolle 52 sadalla eurolla. Ei niistä kukaan muukaan enempää maksa kun on aina pallo jalassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      60
      4305
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      175
      2669
    3. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      159
      2468
    4. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      218
      2421
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      434
      1656
    6. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      163
      1517
    7. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      176
      1514
    8. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      98
      1318
    9. 79
      1281
    10. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      59
      1239
    Aihe