Nykyään tuntuu, että pms-oireet, tai oikeastaan vain mielialaoireet kestävät usean viikon ajan ennen kuukautisia. Itkuisuutta heti aamusta ja hirvittävää raivoamista. Sitä samaa, mikä ennen kesti päivän pari. Tämä on suoraan sanoen aivan hirveää. Olen viisissäkymmenissä ja on vielä kuukautiset. Miten kauan tämä voi jatkua? On ollut jo ainakin pari vuotta, mutta nyt pahentunut tilanne.
Vastaukset 3
- camomil
hei olen samaa ikäluokkaa, itselläni myös vielä kuukautiset vaikka vaihdevuosioireetkin. Sain lääkäriltä estrogeenilaastarin oheen Terolut keltarauhashormoonin. Tämä yhdistelmä on kyllä tasannut mieltäkin vaikka on kk turvotusta ja kipuilua.
- apua_apua
Minulla on pienehkö myooma. En ole kysynyt vielä hormonikorvaushoidosta, mutta olen ymmärtänyt että myooman kasvu riippuu hormonien määrästä. Tämä on kyllä paha tilanne. Huudan välillä silmittömän raivon vallassa ilman mitään syytä. En hillitse itseäni. Onko enää kyse mistään pms-oireista, kun alkaa jo viikko kuukautisten jälkeen?
- esivaihtarit
Onkohan ärtyneisyys ja muut mielenhäiriöt pahimmillaan juuri esivaihdevuosissa? Helpottaako vähän, kun kuukautiset loppuvat?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493