Osaisiko joku ohjelmaa käyttänyt kertoa, minulle tuli Ifolor Designeriin yllättäen ''normaalin'' hiiren osoittimen lisäksi ruutuun valkoinen pallo, missä siniset nuolet sisällä. Liikkuu hiiren mukana mutta kohdistuu kuviin keskelle, jos ymmärrätte mitä tarkoitan. Ikäänkuin jokin hiiren avustaja? Mistähän tämän saisi pois? Olen tehnyt monta kuvakirjaa mutta koskaan ei ole tämmöistä ollut. Painoin varmaankin jotain nappia vahingossa niin tämä tuli :-D Kiitos jos osaatte auttaa!
Ifolor Designer ongelma
3
116
Vastaukset
En ole moiseen törmännyt ikinä. Olen tehnyt Ifolorkirjoja kolmisen kymmentä mutta viimeksi viime syksynä edellisen kesän reissuista. Ohjelma on siten voitu päivittää uudeksi ja törmään samaan ongelmaan tulevaisuudessa koska viimeistään syksymmällä on taas kirjan teon aika kesän seikkailuista.
- jkjfhdjgfg
Ifolorista en tiedä, mutta tuollainen kursori tulee joissain ohjelmissa ja sillä voi kohdetta/sivua siirrellä nuolien suuntaan.
- yllättäenkö
Caapslock?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2133221
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il203047Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess351648- 961382
Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie531319- 991288
Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik1981245Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO1921212Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?
Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe1461069Kunnan piikkiin meni nuorten surma
Ei ole missään muualla noin alkeellisen oloista siltaa ja kaiteita, ja oliko edes kaiteita, kunnollisia ei ainakaan ollu42969