heippa. etsin mukavaa, huumorintajuista, iloista seuraa vaikkapa lenkille n. 50 naisesta. ensin voimme toki kirjoitella ja myöhemmin vaikka tavata. olisit kangasalan seudulla ja harrastat luontoa, ulkoilua yms. itse myös harrastan avanto uintia ja lenkkeilyä kuntoni mukaan. olisi kiva löytää seuraksi samoja ajattelevaa nais ystävääkin. mies minulla jo löytyy että sitä en ole hakemassa.
vapaa-ajan ystävää pirkanmaalta
6
90
Vastaukset
- lenkille
Mihin vastaukset voi laittaa jos saisin osoitetta?
- Ppvv
Laitatko osoitetta mihin voin kirjoittaa..viestini poistetaan jostakin syystä
- ppvv2
laitoin sähköpostiosoitteeni mutta se poistetaan muka sääntöjen vastaisena??? eli voitko laittaa minulle jotakin osoitetta jos se julkaistaisiin.? outo juttu sinänsä..
- neuvoja
No jos kerran sinun viestisi poistetaan niin teeppä uusi ilmoitus johon laitat sen sähköposti osoitteen niin siitähän sen sitten saa ken haluaa kirjoittaa.
- Ppvv
No eiköhän vastaaja laita osoitetta jos vielä kiinnostaapi. Kun täällä ei näytä aina toimivan kaikki
- niinsemenee
Eikö vieläkään tärppää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 453643
Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai723225Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist303015Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1602768En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛142427- 252299
Kirjotan ikävää ulos
Haluaisin kuulla mitä ajattelet minusta. ihan mitä vaan mitä mietit. Voisit kertoa minulle, tai sitten kirjoittaisit run141728Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?31697Sinä se vaan jaksat
Suosittelen lopettamaan hyvissä ajoin, tuo toimintas ei auta unohtamiseen. Jossain vaiheessa asia julkistuu enkä usko et231637- 151366