Näky joku älykääpiö ajavan tänään puolenpäivän aikaan punaisella skoda octavialla poliisia pakoon ohitustiellä ammattikoulun kohdalla. Sai väistellä kun tuli samalla kaistalla vastaan. Liekkö jäänyt kiinni kun ei näy uutisointia?
Poliisin takaa-ajo
20
<50
Vastaukset
- neitinäppärä1
EEsua "tkhoo" päin, panna, tai,,,? ajjoo
- Siishäh
Mitä sä oot yrittänyt kertoa tuossa
- Pilikilikit
Nämä viranhaltijat suomessa suurin ongelma.
Ensimmäisenä ku kysyy missä ASUU niin alkaa totuus paljastuun.
Virkaa haetaan aina PARANTUMATTOMAN ALAPÄÄN VAMMAN vuoksi.
Vastausta ET KOSKAAN SAA, vaikea vamma pitääs siitä huolen.
Pullikoonti ja uho nostaa lisää päätään.
- katokauttayämpri
sokajärventiellä oli ajanut mehtään
- dssfdgdsgfds
Toivottavasti sai käärittyä skodillacin romunsa petäjän ympärille. Valitettavasti hän ei kuitenkaan oppinut mitään.
- uteliasloordi
Oliks kuka tää ajelija? 😁
- lontioli
joku lonti oli
- Älykääpiöt
Noh siinä ei sit pitkään menny enää meidän kohtaamisen jälkeen. Onneksi niin..
- hirveeetä
Näyttis ihan siltäs että yks punanen skoda seurasi poliisien ooppelia joka pyrki pakoon.
Omituiset on kuviot nykyään. Menkääpä katsomaan mitä menoa on luotiluolassa. - jeesustelija_____
Joku moppitukka sillä näytti paahtavan, tuli vastaan ohitustiellä. Joku piripää
- Merkit
Massey Ferguson. Siitäpä se pitäisi tekijä selvitä.
Tai ei se tekijä selviä, se vetää ihan kaikki mitä suoneen uppoo.- Johons
Eikai se osaa edes autoa ajaa. Onko kellään tietoa sen viime keikasta, miten meni niinku omasta mielestä. Puhelin jäi kohteeseen jne.
- hymyilläänkuntavataan
elämä on ihanaa kun sen oikein oivaltaa :D
- Jesari
Ei osaa ajaa, eikä ole ajo-oikeutta mutta ajaa silti. Hän se uskoo itseensä vaikka on täysin paska.
- Nnmm
Jesari kirjoitti:
Ei osaa ajaa, eikä ole ajo-oikeutta mutta ajaa silti. Hän se uskoo itseensä vaikka on täysin paska.
Kuolemattomia, taitavat kuvitella olevansa hän ja hänen ystävänsä. Vai joko kauhukaksikolle on tullut riita hiekkalapiosta. Naurettavia pellejä molemmat
- ESRT6YUIJNKM
POLIISIN PALKKA NOUSEE KUN SAA AJAA RALLIA.POLIISI ON SUOMESSA VELKA-RAHALLA ELÄTTEVÄ KALLEIN RIKOLLINEN.
- Jenenkr
Oliko henli läihälä ?
- Tankotanssia
Elämä on ihanaa kun sen oikein oivaltaa
- söpöystutka
Komee tapaus elkee te syyttäkö turhaan.!
- Perssu
elkääs nyt, persuihin vaa tää kaunokainen.
Isäm maa
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175