Onnistunut ohjeeni

AitoTOSIrealistiKokkola

Olen ohjeistanut 30 vuotta Suomen urheilijoita. Oppini on otettu opiksi. Urheilija välttää flunssan, nuhakuumeen, lihaskivun, epämääräisen säryn, unettomuuden ym, kun hän syö tukevan aamupuuron vahvistettuna valkosipulilla.

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RealistinIhailijatar

      Ressuni on nero.

      • Joidenlinharrasstus

        Mitä me urheilijoilla tehdään? Ei ne mulle mitään merkkaa.


      • AitoTOSIrealistiKokkola

        Olet osittain oikeassa ja se sinulle sallittakoon. Mutta. Niin kauan kuin maailman kansat "kisailevat" keskenään jos missäkin asioissa, niin Suomen on myös osallistuttava. Mutta. Sitä ei saa koskaan tapahtua, että urheilija, joka on saavuttanut "muutamalla hypyllä" maailmanmainetta nostetaan epäjumalan asemaan. Puhumattakaan urheilijasta; pellestä, moottorin päristelijästä, hevosen hakkaajasta, muusikosta, kähisevästä sönköstä, huutajasta, honottajasta yms, joka muutaman "onnistuneen suorituksen" jälkeen alkaa ryypätä, hakata vaimoaan, kiertää kapakoita, ryhtyy ketjupolttajaksi, menettää kaiken; perheensä, ystävänsä, omaisuutensa, palkintonsa, olemattoman ammattinsa jne...
        Kaiken huippu on, että näitä paskiaisia aletaan palvoa vasta kuolemansa jälkeen, ja että heille ollaan vaatimassa jopa valtiollisia hautajaisia. Millä ansioilla... Hah hah haaa!!!...


      • heh_
        AitoTOSIrealistiKokkola kirjoitti:

        Olet osittain oikeassa ja se sinulle sallittakoon. Mutta. Niin kauan kuin maailman kansat "kisailevat" keskenään jos missäkin asioissa, niin Suomen on myös osallistuttava. Mutta. Sitä ei saa koskaan tapahtua, että urheilija, joka on saavuttanut "muutamalla hypyllä" maailmanmainetta nostetaan epäjumalan asemaan. Puhumattakaan urheilijasta; pellestä, moottorin päristelijästä, hevosen hakkaajasta, muusikosta, kähisevästä sönköstä, huutajasta, honottajasta yms, joka muutaman "onnistuneen suorituksen" jälkeen alkaa ryypätä, hakata vaimoaan, kiertää kapakoita, ryhtyy ketjupolttajaksi, menettää kaiken; perheensä, ystävänsä, omaisuutensa, palkintonsa, olemattoman ammattinsa jne...
        Kaiken huippu on, että näitä paskiaisia aletaan palvoa vasta kuolemansa jälkeen, ja että heille ollaan vaatimassa jopa valtiollisia hautajaisia. Millä ansioilla... Hah hah haaa!!!...

        Kas kas, turhakkeella ei juuri painoarvoa...


      • AitoTOSIrealistiKokkola
        heh_ kirjoitti:

        Kas kas, turhakkeella ei juuri painoarvoa...

        Kiitos. Sitähän olen "toitottanut" ja kirjoitellut jo kymmeniä vuosia, eli heti kun opin puhumaan ja kirjoittamaan. Turhakkeitahan nuo "epäjumalankuvatukset" ovat. Mitä saa..nan suurta; saati ihailtavaa siinä on, jos hyppelee mäestä painovoiman avulla "ontolla päällä". Tai ketkuttelee ja kähisee lavalla paskalle ja hielle haisten kuola suusta roiskuen muutaman "virren verran", hah hah haaa!!!...


      • RessunKaveriKaustari

        Onhan tämä aivan upeaa, kun meillä on olemassa viisas mies, joka sanoo suorat sanat. Sellainen on ystäväni ja Kokkolan viisain mies, "Ressu-Nero".


      • Ällikälli

        Jos tämä Ressu rääpäle on Kokkolan viisain mies, niin minä olen seuraava Suomen presidentti. Hö,hö,höööö


      • RealistinIhailijatar
        Ällikälli kirjoitti:

        Jos tämä Ressu rääpäle on Kokkolan viisain mies, niin minä olen seuraava Suomen presidentti. Hö,hö,höööö

        Ressu on todellakin Kokkolan viisain ja monitaitoisin mies. Ressu tekee mitä haluaa, ja muut mitä osaa. Nykyinen presidentti ei osaa edes äng- äännettä. Sauli laittaa kenkät jalkaansa ja ajaa Hankon ohi Helsinkin toimistoonsa.


      • Vald

        Keksi sinä tärähtnyt kapiaisenkääpä vain uusia nimimerkkejä, mutta jätä muut rauhaan.


      • AitoTOSIrealistiKokkola
        Vald kirjoitti:

        Keksi sinä tärähtnyt kapiaisenkääpä vain uusia nimimerkkejä, mutta jätä muut rauhaan.

        En voi sietää erästä hiihdon kommentaattoria, joka hokee jatkuvasti että "mihnä kuhna", ja kaiken lisäksi sälli ei osaa sanoa D- kirjainta ("Alatornion Pirkka")...
        Etelä-Pohjanmaallakaan ei osata sanoa D:tä, vaan se on R - siis ärrä perrr.... Yksi heistä on rariojuontaja Marko Maunuksela, joka alkaa juohraamaan kahaveeta, kun pitäisi alkaa juoda kahvia, tai ryhtyä (ruveta) juomaan, hah hah haaa!!!...


      • Reijo_luulee
        AitoTOSIrealistiKokkola kirjoitti:

        En voi sietää erästä hiihdon kommentaattoria, joka hokee jatkuvasti että "mihnä kuhna", ja kaiken lisäksi sälli ei osaa sanoa D- kirjainta ("Alatornion Pirkka")...
        Etelä-Pohjanmaallakaan ei osata sanoa D:tä, vaan se on R - siis ärrä perrr.... Yksi heistä on rariojuontaja Marko Maunuksela, joka alkaa juohraamaan kahaveeta, kun pitäisi alkaa juoda kahvia, tai ryhtyä (ruveta) juomaan, hah hah haaa!!!...

        Mitä sitten? Miksi kuvittelit että tuo kiinnostsisi ketään ketä sinä taukki siefät tai et?
        Tuo ei juuri viisautta indikoi!


      • Hähhähhäää

        Eipä mahdakaan!


      • AitoTOSIrealistiKokkola
        Hähhähhäää kirjoitti:

        Eipä mahdakaan!

        Mahtaa ämmää vituttaa pahemman kerran, hah hah haaa!!!...


      • Hähhähhääää
        AitoTOSIrealistiKokkola kirjoitti:

        Mahtaa ämmää vituttaa pahemman kerran, hah hah haaa!!!...

        Jutuistasi päätellen sinä olet loputtomassa kateudessasi ainut tällä palstalla jota v>*<[[@a! Etkä edes kovin viisas kun päivästä toiseen kirjoitat tuon saman sisältöisen viestin siihen muotoon ett se poistetaan😉, siis aina kun "sanat loppuvat".


      • AitoTOSIrealistiKokkola

        Puuttuvan roskalaatikkoni korvaan olemattomalla itsetunnollani, hah hah haaa!!!...


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2916
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      105
      2478
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2240
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      22
      2072
    5. 177
      1886
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      44
      1873
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1807
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1558
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe