Tekevätkö lasitaiteilijat tarkoituksella heikkoa työtä, kun kaikki Aaltovaasit ym. rikkoutuvat niin helposti ? Mustamäen torilta vuosia sitten ostetut kristallimaljakot ovat laadukkaita ja kestäviä, sekä helposti puhdistettavia.
En osta enää näitä hauraita taiteita, kun vihasesti katsoo, niin jo on pala pois reunasta. Eikä tiedä miten saa kolot puhtaaksi käytön jälkeen.
LaatulasiaKo?
3
82
Vastaukset
- Zirup
Lasitaiteilijoista en tiedä, mutta eikös Aaltovaasit tehdä nykyään ulkomailla? Siellä osataan nykyään tehdä suht samantasoisia tuotteita kuin Suomessa aikoinaan, mutta halvemmalla. Joukkoon mahtuu kyllä sunnuntaikappaleitakin.
- Zirup
Ja jatkan vielä. Mitä ohuempaa lasia, sitä hauraampia toki ovat ja vaativat hellävaraista kohtelua. Olisisko ne torikristallit paksumpaa lasia? Siinä voisi olla syy niiden kestävyyteen.
- JätänOstamatta
Asia on epäilemättä juuri kuten kirjoitit. Noissa maljakoissa ei oikein hinta-laatusuhde ei kohtaa. En suosittele konepesua Aaltovaaseille. Olen ehkä joskus kiireessä saattanut laittaa koneeseen, mutta yleensä pesen käsin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282631- 1272293
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1152004- 1291983
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.121723Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161471258Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu291142Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901105Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt901080Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno361019