Mitä ajattelette voisiko n.50 neliöiselle kesämökille joka on lähellä merenrantaa pääkaupunkiseudulla olla vuokrauskysyntää ? Mökissä ei ole suihkua tai wc:tä. On keittiö liedellä mutta vesi ei tule. On kuitenkin ulkovessa. Kannattaako paikkaa yrittää kesän ajaksi vuokrata? Mitä voi pyytää hinnaksi kun puuttuu varustuksia?
Kannattaako tällaista kesämökkiä yrittää vuokrata?
Puumökki
4
<50
Vastaukset
- Murjunvuokraus
Jos joku maksaa murjustasi, vuokraa ihmeessä. Max hinta/vko 12€.
- Eikaikillaolesamojavaati
Kyllä ehdottomasti. Olen tehnyt vuosia samaa!
- Ayne
Miksi pitää pottuilla? Tottakai, kannatta ehdottomasti vuokrata.
- dddd3
Oikeasti tällaisista vuokrattavista mökeistä on pulaa. Kannattaa vuokrata koko kesäksi samalle vuokralaiselle. Toivottavasti saat hyvät ja monivuotiset vuokralaiset!
Hinnaksi sanoisin 2000-3000€/kesä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113617
- 663257
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342724- 832543
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422154- 972113
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501792Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121716