Kertokaapa miksi ja mikä

pirremiinapas

"ilmiö" tapahtui kun joitakin vuosia sitten otin itsestöni valokuvan Lumian puhelimella, tarkoituksenani laittaa se profiiliini johonkin, mutta puhelimessani olikin kuva, minun lisäkseni naisesta jolla oli myös puhelin kädessään, merkkiä en nähnyt..
Kuvan naisella oli mustaksi maalatut kynnet ja hän oli tummatukkainen, en tunnistanut kuvasta, MITEN tänmä oli mahdollista?!

Oma kuvani oli siinä edessä, ja otin kuvan leivinuunin sivu seinustalla, keittiössä, joten se ei voinut olla kuva telkkaristakaan, telkku oli kiinni, mieheni nukkui silloin toisessa huoneessa..voiko puhelimella peilata jotenkin..vai..

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • närästää
      • muuten-en-usko

        Pirre

        Jos sinulla on viellä se kuva tallessa, niin laita se profiliisi, tai Faceen, niin voimme kaikki nähdä tämän "musta kyntisen- ja tukkaisen toisen kuvaajan.


      • EiOmaOtos
        muuten-en-usko kirjoitti:

        Pirre

        Jos sinulla on viellä se kuva tallessa, niin laita se profiliisi, tai Faceen, niin voimme kaikki nähdä tämän "musta kyntisen- ja tukkaisen toisen kuvaajan.

        Mulla on sellainen puhelimessa. Joku ukko ja mäkkärin eväitä. Mut olen ajatellut, et se on joku gallerian aloituspohja. Käykääpä katsomassa omat arkistot.


      • pirremiinapas
        muuten-en-usko kirjoitti:

        Pirre

        Jos sinulla on viellä se kuva tallessa, niin laita se profiliisi, tai Faceen, niin voimme kaikki nähdä tämän "musta kyntisen- ja tukkaisen toisen kuvaajan.

        Sanoinhan, että ikävä kyllä poistin kuvan, ja sitäpaitsi eihän tämä mikään uskonasia olekaan...uskopa tai älä..


    • yksinkertaisesti.niin

      Varjosi heijastui leivinuunin pinnasta.

      • pirremiinapas

        ..ja mustaksi maalatut kynnetkö, kun ei ole edes kynsissä mitään väriä, tukkani on jo ihan platinaa..


    • anonyymi_NVR

      Taas sirittää. Nyt lääkäriin jo.

    • henrjii

      Mulle kävi niin kun asuin kotona.
      Putsasin haulikkoa, ja katsoin ovea vasten onko piippu puhdas,
      niin samassa ovi kävi, ja olin näkevänäni tumman naisen haulikon piipusta.
      Menin sitte oikein pihalta katsomaan näikö etiäisen.
      Avatuani ulko oven pihalta poistui seurue autolla kiireen vilkkaa, ja
      niin ilmiölle oli luonnollinen selitys

      • Olipa haulikonpiipun tarkistus aikataulutettu ihan kohilleen.


      • Heikunkeikku

        "henrjii"
        No heh, oli hauska juttu, vaikka olisitkin sen keksinyt päästäsi.
        Jos taas oli totta tai ees toinen puoli totta, niin aina vaan hauskuus paranoo:)
        Mut eka vaihtoehtoki pisti huulet leviä-asentoon.


      • henrjii
        Heikunkeikku kirjoitti:

        "henrjii"
        No heh, oli hauska juttu, vaikka olisitkin sen keksinyt päästäsi.
        Jos taas oli totta tai ees toinen puoli totta, niin aina vaan hauskuus paranoo:)
        Mut eka vaihtoehtoki pisti huulet leviä-asentoon.

        Kyllä kuule on ihan tosi. Meillä asui mummo ja kaupustelijat
        kävi usein yrittämässä huijata mummoa, hällä kylläkään ollut
        ikään suuria summia kotona.
        Erään kerran, kun mummo halusi kesäisin olla kotonaan, oli
        hältä saatu huijattua vähän enepi rahaa


      • muuten-en-usko

        Kerrankos noita on sattunut, että ottaa toisen kuvan toisen päälle. Ainakin niissä vanhoissa filmeissä kuva ei siirtynytkään tarpeeksi poi, siis jumittui, joten tuli näitä "haamukuvia".
        Minullakin on kuvia, joissa on toinen tausta ja se kuvaamani kohde on jostain muualta, joten, nyt pirre muistelemaan, kenellä tuttavallasi on tumma tukka ja mustat kynnet?


      • henrjii
        Heikunkeikku kirjoitti:

        "henrjii"
        No heh, oli hauska juttu, vaikka olisitkin sen keksinyt päästäsi.
        Jos taas oli totta tai ees toinen puoli totta, niin aina vaan hauskuus paranoo:)
        Mut eka vaihtoehtoki pisti huulet leviä-asentoon.

        niin ja mummo asui keskellä ei mitään, sinne ei tullut edes sähköä.
        Vaari oli ollut riistanvartija, ja vaarin isä metsävartia.
        Lähistollä asui omalaatuisia ihmisiä, mm Kärmes-Hermanni
        joka söi eläviä kyykäärmeitä, ja myyriä


      • Heikunkeikku
        henrjii kirjoitti:

        niin ja mummo asui keskellä ei mitään, sinne ei tullut edes sähköä.
        Vaari oli ollut riistanvartija, ja vaarin isä metsävartia.
        Lähistollä asui omalaatuisia ihmisiä, mm Kärmes-Hermanni
        joka söi eläviä kyykäärmeitä, ja myyriä

        Saankos kysyä, että tuliko tämä seurue koskaan enää uudemman kerran, kun näkivät pyssyn suun edessään?
        No okei sitte, mä kysyn sen mitä en ensteks meinannut, vaan kääräsin sen kysymyksen tohon ekaks kysyttyyn valekyssäriin.
        Niin, siis, että oliks se kuitenkin niin, että et mukamas putsannutkaan haulikkoa ja vahdannut ovea vasten onko piippu puhdas, VAAN olit siinä oottamassa seuruetta. Muina miehinä siis toki ?

        Tämä alkoi minua askarruttamaan. Jos et tahdo yleisesti alkaa toitottamaan ettet putsannutkaan vaan... niin voit kertoa vastauksen Vain minulle :)


      • henrjii
        Heikunkeikku kirjoitti:

        Saankos kysyä, että tuliko tämä seurue koskaan enää uudemman kerran, kun näkivät pyssyn suun edessään?
        No okei sitte, mä kysyn sen mitä en ensteks meinannut, vaan kääräsin sen kysymyksen tohon ekaks kysyttyyn valekyssäriin.
        Niin, siis, että oliks se kuitenkin niin, että et mukamas putsannutkaan haulikkoa ja vahdannut ovea vasten onko piippu puhdas, VAAN olit siinä oottamassa seuruetta. Muina miehinä siis toki ?

        Tämä alkoi minua askarruttamaan. Jos et tahdo yleisesti alkaa toitottamaan ettet putsannutkaan vaan... niin voit kertoa vastauksen Vain minulle :)

        kyllä putsasin ja yllättäen tuli vieraita, luulin ensin että se oli
        naapuri ja menin siksi ulos katsomaan.
        kävihän niitä en tiedä oliko samaa porukkaa


    • Tuotummanainen

      Onko aloituksen tarkoitus olla jonkun lainen kummitusjuttu?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1641
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1295
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1287
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1263
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1244
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1220
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1156
    Aihe