Heräsin keskellä yötä vaimeaan koputukseen, mutta luulin sen olevan vain unta ja jatkoin nukkumista. Hetken päästä heräsin uudelleen; tällä kertaa olin varmasti kuullut heikkoa koputusta huoneeni ikkunan suunnalta. Kävelin ikkunalle raottaakseni verhoja, mutta ulkona ei ollut ketään. Sitten tajusin. Koputus ei ollut tullut ulkoa.
Juoksin äkkiä ulos huoneestani aina yläkertaan asti etsimään puhelintani, mutta se ei ollut siinä mihin olin sen illalla jättänyt.
“APUA HERÄTKÄÄ ÄKKIÄ!” minä huusin.
Isäni tuli yövaatteissaan keittiöön ja kysyi että mitä minä täällä meluan.
“Nokun mun huoneessa on joku ja se koputteli siellä ja mua pelottaa enkä mä löydä mun kännykkää ja…”
“Okei, ota rauhallisesti, niin mennään katsomaan mitä siellä tapahtuu.”
“Joo, mutta varovasti sit”, minä sanoin.
Menimme kahdestaan alakertaan.
“Hei tossa se on”, minä kuiskasin.
Kännykkäni makasi näyttö ylöspäin alimmalla kiviportaalla. Nostin sen varovasti, ja laitoin taskuuni. Sitten menimme huoneeseeni.
Se oli täysin autio, tasan samassa kunnossa kuin herätessäni. Päätimme, että olin vain nähnyt painajaista ja menimme takaisin nukkumaan.
Mutta puhelimeni löytöpaikka kalvoi minua. Se ei ollut ollut portailla, kun olin juossut yläkertaan.
Jos piditte tästä 12-vuotiaan kirjoittamasta lyhyestä tarinasta, kommentoikaa ihmeessä. Jatkoa on tulossa luultavasti myöhemmin tänään.
Lyhyt jännitys/kauhutarina, osa 1
Driew
0
955
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....1219112Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3156947Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?1005980- 1523890
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.303271Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.803263- 1792572
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171846- 321498
Mitä sä pelkäät?
Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le191286